Nou ik vond het een aardig bakje pasta maar inderdaad het zijn kleine puntzakjes patat... ziet er wel geinig uit.. ik ben een kleine eter en dan lijkt het snel veel...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben een klein bakje met pasta op en dit papieren zakje met friet is ook een kleuterhapje hoor.
Zelfs in die kleine handjes van jappie ziet het eruit als een klein puntzakje
Maar ze heeft wel gelijk. Rupert is een warm mens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Jaiijj bint soow een warremme mens...Aldus Slijmkutje Eunie... Rupie in the pocket laden
Er komt vroeg of laat een Elliminatie![]()
[ afbeelding ]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Er heerst intussen hevige kleefaan gedrag overal...
Er komt vroeg of laat een Eliminatie![]()
[ afbeelding ]
Ze loopt met iedereen te slijmen en over iedereen te lullen. Het moet haast wel fout gaan want ze roddelt tegen veel te veel mensen en dat komt een keer uit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.
Babbel komt mij de de dag nerveuzer en para over, met het naderende einde en veel te weinig eliminaties ziet ze geen kans meer om al haar ballen omhoog geluld te houden.. bijna te zielig om te zienquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette heeft het vooral voorzien op degene die goed omgaan met Wendy heb ik de indruk.
Gaat over de TT geloof ik. Alle helden komen voorbij. En waarschijnlijk crashes.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Opperkneusjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Vervelen zich ook de tyfus...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |