Nou, ik vrees dat Eunice de rest van de loodstijd vult ermee... die heeft zoveel hobby's en toestandenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:59 schreef kater1 het volgende:
Stel je voor dat ze allemaal een twee uur durende docu over zijn / haar werk of hobby zouden mogen laten zien. Eunice met 'Yoga door de eeuwen heen' bijvoorbeeld....
Zou me nu niet meer verbazen dat het morgen is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina zit ik hier klaar voor om 12 uur met m'n gekke bek... je hebt wat goed te maken Jap, het moet straks wel vreselijk leuk worden... straks zijn die races morgen, nou dan kan je me weggooien...
Mij ook niet...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou me nu niet meer verbazen dat het morgen is.
Om 12 uur was de opening. En 12.30 gezamenlijk lunchen. En 13.00 uur de baan en de auto uitleggen. En 14.00 uur de baan en de auto's uitproberen. En 15.00 uur een snack en de film voorbereiden. Om 16 uur de film. Om 18.00 BBQ. 20.00 Alles gezamenlijk opruimen. 21.00 uur naar bed want morgen een drukke dag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje mina zit ik hier klaar voor om 12 uur met m'n gekke bek... je hebt wat goed te maken Jap, het moet straks wel vreselijk leuk worden... straks zijn die races morgen, nou dan kan je me weggooien...
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ja tuurlijk maar ik had me geestelijk voorbereid op het racen... dit is een hele omschakeling..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Barbecueën en kamperen lijkt me ook wel leuk
Leuke wilde gok...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Om 12 uur was de opening. En 12.30 gezamenlijk lunchen. En 13.00 uur de baan en de auto uitleggen. En 14.00 uur de baan en de auto's uitproberen. En 15.00 uur een snack en de film voorbereiden. Om 16 uur de film. Om 18.00 BBQ. 20.00 Alles gezamenlijk opruimen. 21.00 uur naar bed want morgen een drukke dag.
Bovenstaande is een wilde gok.
Had ze toch samen met o.a. Jappie zitten bestuderen? Waar ze allemaal geweest waren enzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat Mirthe van de week een spel heeft gewonnen, dat ging over afstanden van landen op de wereld oid
Wel toevallig dat ze al dagen bezig was met een poster van de wereld.
Ja en toen wist ze meteen de vliegafstanden ...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees dat Mirthe van de week een spel heeft gewonnen, dat ging over afstanden van landen op de wereld oid
Sterker nog, ze heeft ook een kleine wereldbol (zullen ook wel lichtjes inzitten)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Sportief en ook nog geniaalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja en toen wist ze meteen de vliegafstanden ...
Accu's die in de brand vliegen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:23 schreef Frummelie het volgende:
Hoe verassend 2 karretjes kapot.... remstang afgebroken..whats next?
zolang het karretje op standje bonenstaak afgesteld kon worden, zou dat niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Erik had er het laatst met poten aangezeten om het karretje op stand Bonestaak te zetten![]()
[ afbeelding ]
Wel fijn dat je nog in het weekend terecht kan..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:25 schreef WebbySP het volgende:
Had m'n geluid nogal hard staan op het moment dat Sasha - zwaar overdreven - reageerde.
Heb een afspraak met de KNO arts morgen.......
Hij heeft er het laatst met zijn pootjes aangezeten.. of 'ie het laatste gaatje goed had, is zeer twijfelachtig ..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
zolang het karretje op standje bonenstaak afgesteld kon worden, zou dat niet uit moeten maken.
en daardoor zou dan de remstang afbreken?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft er het laatst met zijn pootjes aangezeten.. of 'ie het laatste gaatje goed had, is zeer twijfelachtig ..![]()
[ afbeelding ]
Tsja, alles is mogelijk daarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:32 schreef Verida het volgende:
[..]
en daardoor zou dan de remstang afbreken?
Alweer dus, begin van de middag ook al, maar dat vonden Jasper en nog een paar geen goed ideequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:33 schreef WebbySP het volgende:
Wil Erik er nu een stukje hout in doen om het te fiksen?
Ja, dan wel erg toevallig dat er een proef komt over landen op de wereld en de afstanden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ze toch samen met o.a. Jappie zitten bestuderen? Waar ze allemaal geweest waren enzo?
zo kun je achter alles wel iets zoeken/quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, dan wel erg toevallig dat er een proef komt over landen op de wereld en de afstanden?
Weet ook niet of de afstanden zijn vermeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
zo kun je achter alles wel iets zoeken/
Die kaart met die landen is door meer mensen bekeken, ze hebben erover gesproken wie, waar was geweest en wat voor bewoners er zijn, hoe toegankelijk de landen zijn, maar niet echt gesproken of uit het hoofd geleerd hoe veel kilometer het vliegen was van de ene stad naar de andere
En waarschijnlijk ook gewoon heel veel geluk gehad. Dat heb je nou eenmaal met gokken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ook niet of de afstanden zijn vermeld.
Het is typisch Mirthe, die Nachtwacht had ze ook heel goed bestudeerd.
quote:
Geloof ook werkelijk dat ze sportief gezien dicht bij de mannen staat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. ja... dat het afbreekt... Miertje kent haar eigen krachten niet meer...Een Beest is het![]()
[ afbeelding ]
Nee, was puur inschatten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet ook niet of de afstanden zijn vermeld.
Het is typisch Mirthe, die Nachtwacht had ze ook heel goed bestudeerd.
Ze had het bijzonder snel door hoe dat ding werkte ja, maar gelijk vol gassen en gillen in elke bocht.. een prima Kermis attractie voor Miertjequote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geloof ook werkelijk dat ze sportief gezien dicht bij de mannen staat.
Die wil het liefst zittend of liggend ouwehoeren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:47 schreef Frummelie het volgende:
Babette en Zoe ook zo lekker enthousiast... not.
Ik zag hem hier mee bezig en bedacht me al, niet stevig genoeg dit gaat KAPOT!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Erik had er het laatst met poten aangezeten om het karretje op stand Bonestaak te zetten![]()
[ afbeelding ]
Die wereldbol is van Bernquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sterker nog, ze heeft ook een kleine wereldbol (zullen ook wel lichtjes inzitten)
Ja, dat was mooi...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah lekker aan die hendeltjes blijven rukken, en roepen helpt idd niet![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze hebben er meer dan 1quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:13 schreef engine het volgende:
Wanneer leren ze nou eens om extra karretjes of net wat te regelen...
Twee? Of wel meer.quote:
Is er geen race geweest? had eerst door moeten lezenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar ik had me geestelijk voorbereid op het racen... dit is een hele omschakeling..![]()
Is eigenlijk kinderspeelgoed zoals ik het begreep..Wel zonde weer...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:15 schreef spapaars het volgende:
Het probleem is, dat het goedkope rotzooi blijkt te zijn.
Dat idee had ik ook al.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is eigenlijk kinderspeelgoed zoals ik het begreep..Wel zonde weer...
Het is al net als met die bestuurbare autootjesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, de Karretjes moeten naar de IC, voor een volledige check-up
Ook waarschijnlijk Ali Express rotzooi.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al net als met die bestuurbare autootjes
Jahh, ze duwen en trekken aan die stangetjes alsof het F16 straaljagers zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al net als met die bestuurbare autootjes
Wel jammer het had zo leuk kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ze duwen en trekken aan die stangetjes alsof het F16 straaljagers zijn
Nope ...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er geen race geweest? had eerst door moeten lezen![]()
Ja, triest Erin neemt al de vitale delen onder handen van zijn Patient de Erik-24quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer het had zo leuk kunnen zijn
Nee ik had door moeten lezen dan kon ik zien dat ze aan het racen waren en dat de boel alweer kapot wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nope ...
Wat had ik moeten lezen?...
Grappig, leeftijd van z'n toekomstige vriendin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, triest Erin neemt al de vitale delen onder handen van zijn Patient de Erik-24![]()
[ afbeelding ]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik had door moeten lezen dan kon ik zien dat ze aan het racen waren en dat de boel alweer kapot was
O dan gaan ze het op de fiets doen, dat zou wel jammer zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgen
Morgen zijn er vast wel 2 verse karretjes aangewaaid in het Achtertuintje van Oma Tinglingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op die fiets... ja ze hebben even kunnen oefenen en volgens mij gaan ze morgen op fietsen racen... Jappie heeft een mailtje gestuurd of ze een fiets kunnen regelen voor morgen
De eerste scheurtjes zijn er alquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:33 schreef pingu66 het volgende:
Kleine irritaties tussen babbelbitch en en Zoë.( die haar zinnen niet afmaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |