abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209618434
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef ExTec het volgende:
Hey, ga jij nou maar gewoon de hele dag bij de meest uiteenlopende bullshit die het kremlin de wereld in slingert, 'mega-slim' goed nadenken: "misschien is het wel waar! *) , maar gelieve dat niet hier te doen.
Geef gewoon eens antwoord. Hoe zie jij dit, zijnde een mondstuk van de Europese censuurbrigade, voor je?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 23 juni 2023 @ 15:55:07 #102
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209618439
Olé, d'n volgende. Please ignore.
pi_209618457
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dolfijnen zijn intelligente dieren, die zijn het werken voor een barbaars regime van en voor een stel onontwikkelde primaten waarschijnlijk sowieso al lang zat. :+
*Hvaldimir entered the chat

https://en.wikipedia.org/wiki/Hvaldimir
  vrijdag 23 juni 2023 @ 15:57:31 #104
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_209618463
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:53 schreef Akathisia het volgende:
Ik weet niet of ik slimmer ben dan 'sheepple',
Vast wel. Want jij bent immers zo'n "onafhankelijk denker" die zich niet door "de overheid laat vertellen hoe iets zit!".

Dat mensen die zo in de race zitten wel altijd op het punt eindigen dat ze naadloos kremlin talkingpoints uit gaan braken, dat zal je niet zo veel zeggen. Zal vast ook niet zo zijn, want je hebt "zelf onderzoek gedaan!".
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 15:57:35 #105
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_209618466
De dagbesteding is vanwege bezuinigingen steeds eerder dicht lijkt het wel :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_209618475
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:08 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Of effe wachten tot je de hele westerse media te kakken kan zetten door een dagje te wachten en dan fake news te roepen.
https://nos.nl/l/2480020

Weer een superscherpe analyse van mij.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 15:59:24 #107
6484 ExTec
pi_209618491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:54 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Geef gewoon eens antwoord. Hoe zie jij dit, zijnde een mondstuk van de Europese censuurbrigade, voor je?
En praktisch voorbeeld vind ik dat als een of andere rus ambasadeur op twitter gewoon openlijk oproept dat alle oekrainers dood moeten, z'n ass gewoon gebanned moet worden.

Dat gebeurt nu niet, elmo en z'n techbro's vinden het wel grappig, want VVMU.
pi_209618536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:28 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Z'n Netflix en bookdeals geld :?
Oa.

Wat je moest betalen om hem een uurtje live te zien lullen in de Ziggo dome.

"Voor een stoel op rij 8, 9 of 10 betaal je 385 euro. Andere kaartjes zijn voor 275 euro, 198 euro en 165 euro te koop." https://www.at5.nl/artike(...)einig-belangstelling
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209618580
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209618674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik slimmer ben dan 'sheepple', maar mensen die achter een term als 'desinformatie' aanlopen en de overheid niet alleen laten dicteren wat waar is, maar ook nog eens accepteren dat de overheid meent te kunnen bepalen met welke intentie de burger iets deelt, zijn wel tergend dom natuurlijk.
daarom moet onzin gevoerd door de russische OVERHEID begrends worden. De desinformatie is bewuste oorlogsvoering aangestuurd en ontwikkeld vanuit Rusland. als rusland bommen schiet zetten wij ook anti raketsystemen neer.
pi_209618681
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:57 schreef ExTec het volgende:
Vast wel. Want jij bent immers zo'n "onafhankelijk denker" die zich niet door "de overheid laat vertellen hoe iets zit!".
De ironie dat mensen eeuwenlang tot een onwaarheid gedwongen zijn door het in pacht nemen van de (on)waarheid door de regerende flat-earth-society van weleer ontgaat je natuurlijk volledig.

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:59 schreef ExTec het volgende:
En praktisch voorbeeld vind ik dat als een of andere rus ambasadeur op twitter gewoon openlijk oproept dat alle oekrainers dood moeten, z'n ass gewoon gebanned moet worden.

Wat een dom voorbeeld. Dat is natuurlijk geen 'desinformatie' maar een uitgesproken wens.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 23 juni 2023 @ 16:15:30 #112
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209618713
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Zet de camera’s er maar vast op….
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209618725
Mooi dat Obama veel pushback krijgt nav de shit dat hij kennelijk verkondigt tegenwoordig "there was no armed invasion of Crimea" Srsly? :')

twitter

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209618738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:12 schreef Korenfok het volgende:
daarom moet onzin gevoerd door de russische OVERHEID begrends worden. De desinformatie is bewuste oorlogsvoering aangestuurd en ontwikkeld vanuit Rusland. als rusland bommen schiet zetten wij ook anti raketsystemen neer.
Ik zou er héél misschien nog voor te porren zijn als vastgesteld kan worden dat de gedeelde informatie van een account uit het Kremlin afkomstig is, maar dan zónder de pretentie dat het besluit volgt op het kennen van de waarheid. Beperk het dan heel helder tot: we voeren een proxy-oorlog, en binnen dit kader, besluiten we om alle informatie uit het andere kamp, in te perken. Maar dan rest nog: wat als 'wappie' Henk die informatie klakkeloos overneemt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Akathisia op 23-06-2023 19:20:08 ]
pi_209618891
-Rabia Al-Basri
pi_209618926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ey, dat riep ik gisteren nog. En een nieuwe storm shadow, of wat het was, is een stuk zeldzamer dan een nieuw stuk pontonbrug.
pi_209618932
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:23 schreef Slayage het volgende:
Obama heeft natuurlijk enorme blunders gemaakt met zijn buitenlandse beleid. Rusland, Libië, Syrië. Maar dat kan hij natuurlijk nooit toegeven, omdat zijn legacy en heel veel geld op het spel staan.

[ twitter ]
Het is echt rampzalig dit.

Ik heb er altijd wel begrip voor gehad dat hij niet ingegrepen heeft in Syrië, zelfs ondanks de rode lijn, omdat hij nu eenmaal al te dealen had met eindeloze oorlogen in Irak en Afghanistan.

Edit; Amerika was uiteindelijk niet verantwoordelijk voor de misdaden in Syrië, maar Assad en Poetin.

Maar deze nonsens, dit is niet om aan te gluren.
pi_209619012
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zou er héél misschien nog voor te porren zijn als vastgesteld kan worden dat de gedeelde informatie via een account uit het Kremlin gedeeld wordt, maar dan zónder de pretentie dat het besluit volgt op het kennen van de waarheid. Beperk het dan heel helder tot: we voeren een proxy-oorlog, en binnen dit kader, besluiten we om alle informatie uit het anderen kamp, in te perken. Maar dan rest nog: wat als 'wappie' Henk die informatie klakkeloos overneemt?
Ik ben het met je eens dat censuur niet echt een oplossing is.

Maar als Henk de informatie niet tot zich kan nemen, kan Henk er ook niet mee eens zijn. Want Henk denkt niet kritisch na.

Het Kremlin heeft bewezen doelbewust onjuistheden te verspreiden. Het zou daarom geen gemis zijn om uitspraken uit het Kremlin niet meer door het nieuws te herhalen. Hierdoor zwakt de effectiviteit van de invloed van het regime af (in dit land/Europa)

In Rusland is het normaal om de overheid niet te vertrouwen. Hier is dat niet. Maar sommige van ons bekijken zulke uitspraken toch met het idee dat het een officiële bron is.

quote:
The countries that were the most vulnerable to misinformation were Georgia, North Macedonia, Kosovo, Bosnia and Herzegovina and Albania
https://www.nytimes.com/2(...)rmation-classes.html

Voor de inwoners, en stabiliteit van deze landen zou het een godsgeschenk zijn als "foute" kanalen minder invloed hebben.

Het beter opleiden van de bevolking zou meer nut hebben, maar dat is waarschijnlijk wat lastiger.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 16:41:45 #119
6484 ExTec
pi_209619039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:13 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De ironie dat mensen eeuwenlang tot een onwaarheid gedwongen zijn door het in pacht nemen van de (on)waarheid door de regerende flat-earth-society van weleer ontgaat je natuurlijk volledig.
Ik ben niet bezig met jouw gevoel voor ironie nee. Maar het is echter een treffend voorbeeld om aan te geven dat er zat "andere kanten van het verhaal zijn" die het absoluut niet waard zijn om serieus genomen te worden.

En nu is deze vrij onschadelijk, maar mss moet je je eens afvragen hoeveel mensen het leven hebben gelaten, tijdens covid pandemie, die hun reguliere medische zorg niet konden krijgen, omdat ziekenhuis overstelpt werden met "onafhankelijke denkers" die zich niet hadden laten vaccineren.

Dus ja; desinformatie kan zeer schadelijk zijn.

quote:
Wat een dom voorbeeld. Dat is natuurlijk geen 'desinformatie' maar een uitgesproken wens.
Niet wat je wilde horen joh? Wat jammer nou voor je.
pi_209619079
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het is echt rampzalig dit.

Ik heb er altijd wel begrip voor gehad dat hij niet ingegrepen heeft in Syrië, zelfs ondanks de rode lijn, omdat hij nu eenmaal al te dealen had met eindeloze oorlogen in Irak en Afghanistan.

Edit; Amerika was uiteindelijk niet verantwoordelijk voor de misdaden in Syrië, maar Assad en Poetin.

Maar deze nonsens, dit is niet om aan te gluren.
Ingrijpen in Syrië en Oekraïne was destijds enorm impopulair onder de bevolking. Nalatenschap van Irak. Prima te begrijpen dat hij er mede daarom vanaf heeft gezien, hij geloofde er zelf ook niet in. Hij had echter wel zijn beleid moeten veranderen en Poetin en Assad consequenties moeten laten voelen. Dat heeft hij nagelaten en zo te horen heeft hij er niks van geleerd.
Incelfrikandel
pi_209619107
twitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juni 2023 @ 16:53:57 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209619137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:50 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
:o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209619203
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef Korenfok het volgende:

[..]
80 jaar? En laat me raden je koppelt nu kernwapens japan aan sadam hoesein verdrijven? landen waar de vs niet heeft ingegrePen is de ellende veel groter; Voorbeeld: Roewanda, Servie (pas gestopt na ingrijpen), sYrie etc.
Doe niet zo boos.

Jij zegt dat het Ok is om mensen te doden omdat er andere mensen gedood worden. En omdat het onmogelijk is om de juiste mensen te doden, is het niet erg om de verkeerde mensen te doden. Alles voor de 'goede' zaak.

Maar is die zaak wel zo goed?

Ik spreek je niet tegen, reageer niet met je onderbuik... Vertel ons gewoon welke zaak zo veel waard is dat het tienduizenden onschuldige burgerdoden kan goedpraten.

Ik appelleer niet aan je onderbuik, ik appelleer aan je gevoel van rechtvaardigheid.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 17:06:19 #124
6484 ExTec
pi_209619258
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:00 schreef RetepV het volgende:
Vertel ons gewoon welke zaak zo veel waard is dat het tienduizenden onschuldige burgerdoden kan goedpraten.
Jouw nogal misplaatste gevoel van superioriteit, waardoor je naadloos het kremlin nakletst, en dus vind dat oekraine maar land moet wegtekenen, en de bewoners van dat land blootgesteld worden aan deportaties, martelingen?

Onschuldige burgerdoden zijn bij jou een probleem als het westen er verantwoordelijkheid voor draagt. Anders niet.
pi_209619384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:00 schreef RetepV het volgende:

[..]
Doe niet zo boos.

Jij zegt dat het Ok is om mensen te doden omdat er andere mensen gedood worden. En omdat het onmogelijk is om de juiste mensen te doden, is het niet erg om de verkeerde mensen te doden. Alles voor de 'goede' zaak.

Maar is die zaak wel zo goed?

Ik spreek je niet tegen, reageer niet met je onderbuik... Vertel ons gewoon welke zaak zo veel waard is dat het tienduizenden onschuldige burgerdoden kan goedpraten.

Ik appelleer niet aan je onderbuik, ik appelleer aan je gevoel van rechtvaardigheid.
Waar woon je liever;

Noord Korea of zuid korea.
Oost Berlijn of west Berlijn.

Oost Oekraine of ieder oostblok Land wat in de eU is gekomen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Korenfok op 23-06-2023 17:21:39 ]
pi_209619503
Voor mensen als @RetepV, even in Jip en Janneke-taal:
twitter
pi_209619517
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Hatseflats22 het volgende:

True. Uiteindelijk hebben de Syriërs zelf hun eigen land naar de verdoemenis geholpen. De buitenlandse mogendheden hebben de situatie alleen verergerd.

Echter waren het de Amerikanen die vrij snel zeiden, "Assad has got to go" en begonnen met wapen leveranties. Uiteraard gevolgd door zo'n beetje alle landen die Amerika gelieerd waren oa. Nederland en Turkije. De rebellen werd een worst voorgehouden, namelijk "het westen steunt ons, dus maken we kans op een overwinning". Maar uiteindelijk bleek Obama helemaal niet oprecht in zijn "Assad has got to go" en waren de wapenleveranties niet genoeg om Assad te verdrijven, maar alleen maar genoeg om het conflict door te laten sudderen voor vele jaren. Met als resultaat een failed state, dat tegenwoordig geld verdient met drugs handel en een launching pad is geworden voor Russische en Iraanse belangen.
-Rabia Al-Basri
pi_209619530
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Waar woon je liever;

Noord Korea of zuid korea.
Oost Berlijn of west Berlijn.

Oost Oekraine of ieder oostblok Land wat in de eU is gekomen?

Ik woon niet in een zwart/witte wereld.
pi_209619535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:50 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
WAJJOWWWW
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 juni 2023 @ 17:30:05 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_209619583
twitter

Mijnen zijn na zonsondergang even zichtbaar op de infraroodcamera :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_209619585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:32 schreef Sabata het volgende:

[..]
ik wacht helaas op de boodschap dat Starlink het niet meer doet in UA
Dan mag Musk zich ook melden bij het ICC imho.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 17:33:58 #132
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209619638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ingrijpen in Syrië en Oekraïne was destijds enorm impopulair onder de bevolking. Nalatenschap van Irak. Prima te begrijpen dat hij er mede daarom vanaf heeft gezien, hij geloofde er zelf ook niet in. Hij had echter wel zijn beleid moeten veranderen en Poetin en Assad consequenties moeten laten voelen. Dat heeft hij nagelaten en zo te horen heeft hij er niks van geleerd.
Ingrijpen is ook niet perse boots on the ground, hij had ook met een paar golven Tomahawks het hele Assad regime en de strijdkrachten kunnen onthoofden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 23 juni 2023 @ 17:33:59 #133
6484 ExTec
pi_209619639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef RetepV het volgende:

Ik kanker wel graag op het westen, en hang weliswaar de pro-dictator uit, maar ik wil zelf wel in het westen blijven wonen!

En die immense hypocrisie wil ik niet toegeven, dus hang ik interesante verhalen op over zwart wit enzo.

Ff verbeterd voor je.
pi_209619652
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]

Oohh dat is verrekte handig.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 17:37:04 #135
6484 ExTec
pi_209619669
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:25 schreef Slayage het volgende:
Echter waren het de Amerikanen die vrij snel zeiden, "Assad has got to go" en begonnen met wapen leveranties.
Ik neem dit overigens aan van je, hé, maar die wapens konden niet veel zijn dan.

Want rus is zoals gewoonlijk oppermachtig tegen weerloze mensen. Nu gewoon 100 stingers leveren aan het verzet, en dan is ook daar de rus luchtmacht gewoon uitgespeeld.
pi_209619676
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ingrijpen is ook niet perse boots on the ground, hij had ook met een paar golven Tomahawks het hele Assad regime en de strijdkrachten kunnen onthoofden.
Da's wel een risico met ISIS nog bezig.
pi_209619678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
https://nos.nl/l/2480020

Weer een superscherpe analyse van mij.
Hou toch op man......
Elke media zei er constant duidelijk bij dat er niets duidelijk was, dat niets zeker was en dat het alleen vermoedens waren.

Maar nee hoor de anti Westerse media figuren moeten het weer aanhalen |:( |:(
pi_209619695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]

Je kunt er ook gewoon met een Hummer overheen rijden (de AP versies, niet de AT versies).
pi_209619741
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:17 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zou er héél misschien nog voor te porren zijn als vastgesteld kan worden dat de gedeelde informatie van een account uit het Kremlin afkomstig is, maar dan zónder de pretentie dat het besluit volgt op het kennen van de waarheid. Beperk het dan heel helder tot: we voeren een proxy-oorlog, en binnen dit kader, besluiten we om alle informatie uit het anderen kamp, in te perken. Maar dan rest nog: wat als 'wappie' Henk die informatie klakkeloos overneemt?
Waarom niet?
Als een bron stelselmatige valse informatie de wereld in helpt, doelbewust om mensen te misleiden.
Waarom zou je zo'n bron nog toelaten? Geen enkele reden toe.

Dat je wappie schaapjes met al hun onzin nog laat praten soms is tot daar aan toe.
Maar wat bv de Russische overheid en bijbehorende media kanalen uitspuwen is gewoon doelbewuste misleiding en gevaarlijk. Dat heeft ook niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken,
pi_209619798
twitter
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:10:12 #141
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_209620125
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 15:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Nog 2 maanden en dan wordt Russische onzin aangepakt
SPOILER: Twitter agrees to comply with tough EU disinformation laws
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voldoet FOK! wel aan de Europese desinformatie regels?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:13:22 #142
6484 ExTec
pi_209620168

Atrillerie munitie is ook best moeilijk aan te komen als het grootste depot opgeblazen is, alle railsverbindingen stuk zijn, en alles wat er nog over is, een ponton brug is.
pi_209620192
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]

Atrillerie munitie is ook best moeilijk aan te komen als het grootste depot opgeblazen is, alle railsverbindingen stuk zijn, en alles wat er nog over is, een ponton brug is.
"Geen aviation" ^O^
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:18:50 #144
pi_209620229
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik woon niet in een zwart/witte wereld.
Nee, je zit in 1 van de meeste vrije, welvarende westerse landen, een ex-communistische dictatuur op te hemelen. Dat is zeker niet zwart-wit. Dat is gewoon fucked up.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_209620241
Uiteraard pikt Russische propaganda het gelijk op. Bedankt heh, Bama...

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:20:05 #146
pi_209620249
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ff verbeterd voor je.
Oh, je was me voor _O-
pi_209620255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:15 schreef Slayage het volgende:

[..]
"Geen aviation" ^O^
Rus geeft iemand anders de schuld, news at eleven.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:22:25 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_209620271
Wtf Obama?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_209620274
Een , tweetje der Lage landen.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209620282
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef nixxx het volgende:
De conclusie was al vrij snel dat uit allerlei zaken bleek dat het alternatief voor het Assad regime een grote teringzooi met vrij veel theocratisch gezinde strijdgroepen was en allerlei tegenstrijdige regionale belangen (proxy wat) en dan langs etnisch-religieuze lijnen…. Balkan on steroids. Waarvan de kans vrij groot was dat dat zou overspelen naar bijv Libanon een land op gebieden nauw verwant met Syrië en dezelfde scheidslijnen onder etnisch-religieuze groepen….tsjaah dan denk je wel 1000x na om Assad zo aan te pakken. En als je dat doet is dat vooral symbolisch a-la Trump en al waarschuwing “niet nog een keer met chemische wapens strooien maat”.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')