Geef gewoon eens antwoord. Hoe zie jij dit, zijnde een mondstuk van de Europese censuurbrigade, voor je?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef ExTec het volgende:
Hey, ga jij nou maar gewoon de hele dag bij de meest uiteenlopende bullshit die het kremlin de wereld in slingert, 'mega-slim' goed nadenken: "misschien is het wel waar!, maar gelieve dat niet hier te doen.
*Hvaldimir entered the chatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dolfijnen zijn intelligente dieren, die zijn het werken voor een barbaars regime van en voor een stel onontwikkelde primaten waarschijnlijk sowieso al lang zat.
Vast wel. Want jij bent immers zo'n "onafhankelijk denker" die zich niet door "de overheid laat vertellen hoe iets zit!".quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:53 schreef Akathisia het volgende:
Ik weet niet of ik slimmer ben dan 'sheepple',
https://nos.nl/l/2480020quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:08 schreef Glazenmaker het volgende: [..] Of effe wachten tot je de hele westerse media te kakken kan zetten door een dagje te wachten en dan fake news te roepen.
En praktisch voorbeeld vind ik dat als een of andere rus ambasadeur op twitter gewoon openlijk oproept dat alle oekrainers dood moeten, z'n ass gewoon gebanned moet worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:54 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord. Hoe zie jij dit, zijnde een mondstuk van de Europese censuurbrigade, voor je?
Oa.quote:
daarom moet onzin gevoerd door de russische OVERHEID begrends worden. De desinformatie is bewuste oorlogsvoering aangestuurd en ontwikkeld vanuit Rusland. als rusland bommen schiet zetten wij ook anti raketsystemen neer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik slimmer ben dan 'sheepple', maar mensen die achter een term als 'desinformatie' aanlopen en de overheid niet alleen laten dicteren wat waar is, maar ook nog eens accepteren dat de overheid meent te kunnen bepalen met welke intentie de burger iets deelt, zijn wel tergend dom natuurlijk.
De ironie dat mensen eeuwenlang tot een onwaarheid gedwongen zijn door het in pacht nemen van de (on)waarheid door de regerende flat-earth-society van weleer ontgaat je natuurlijk volledig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:57 schreef ExTec het volgende:
Vast wel. Want jij bent immers zo'n "onafhankelijk denker" die zich niet door "de overheid laat vertellen hoe iets zit!".
Wat een dom voorbeeld. Dat is natuurlijk geen 'desinformatie' maar een uitgesproken wens.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:59 schreef ExTec het volgende:
En praktisch voorbeeld vind ik dat als een of andere rus ambasadeur op twitter gewoon openlijk oproept dat alle oekrainers dood moeten, z'n ass gewoon gebanned moet worden.
Zet de camera’s er maar vast op….quote:
Ik zou er héél misschien nog voor te porren zijn als vastgesteld kan worden dat de gedeelde informatie van een account uit het Kremlin afkomstig is, maar dan zónder de pretentie dat het besluit volgt op het kennen van de waarheid. Beperk het dan heel helder tot: we voeren een proxy-oorlog, en binnen dit kader, besluiten we om alle informatie uit het andere kamp, in te perken. Maar dan rest nog: wat als 'wappie' Henk die informatie klakkeloos overneemt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:12 schreef Korenfok het volgende:
daarom moet onzin gevoerd door de russische OVERHEID begrends worden. De desinformatie is bewuste oorlogsvoering aangestuurd en ontwikkeld vanuit Rusland. als rusland bommen schiet zetten wij ook anti raketsystemen neer.
Ey, dat riep ik gisteren nog. En een nieuwe storm shadow, of wat het was, is een stuk zeldzamer dan een nieuw stuk pontonbrug.quote:
Het is echt rampzalig dit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:23 schreef Slayage het volgende:
Obama heeft natuurlijk enorme blunders gemaakt met zijn buitenlandse beleid. Rusland, Libië, Syrië. Maar dat kan hij natuurlijk nooit toegeven, omdat zijn legacy en heel veel geld op het spel staan.
[ twitter ]
Ik ben het met je eens dat censuur niet echt een oplossing is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zou er héél misschien nog voor te porren zijn als vastgesteld kan worden dat de gedeelde informatie via een account uit het Kremlin gedeeld wordt, maar dan zónder de pretentie dat het besluit volgt op het kennen van de waarheid. Beperk het dan heel helder tot: we voeren een proxy-oorlog, en binnen dit kader, besluiten we om alle informatie uit het anderen kamp, in te perken. Maar dan rest nog: wat als 'wappie' Henk die informatie klakkeloos overneemt?
https://www.nytimes.com/2(...)rmation-classes.htmlquote:The countries that were the most vulnerable to misinformation were Georgia, North Macedonia, Kosovo, Bosnia and Herzegovina and Albania
Ik ben niet bezig met jouw gevoel voor ironie nee. Maar het is echter een treffend voorbeeld om aan te geven dat er zat "andere kanten van het verhaal zijn" die het absoluut niet waard zijn om serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De ironie dat mensen eeuwenlang tot een onwaarheid gedwongen zijn door het in pacht nemen van de (on)waarheid door de regerende flat-earth-society van weleer ontgaat je natuurlijk volledig.
Niet wat je wilde horen joh? Wat jammer nou voor je.quote:Wat een dom voorbeeld. Dat is natuurlijk geen 'desinformatie' maar een uitgesproken wens.
Ingrijpen in Syrië en Oekraïne was destijds enorm impopulair onder de bevolking. Nalatenschap van Irak. Prima te begrijpen dat hij er mede daarom vanaf heeft gezien, hij geloofde er zelf ook niet in. Hij had echter wel zijn beleid moeten veranderen en Poetin en Assad consequenties moeten laten voelen. Dat heeft hij nagelaten en zo te horen heeft hij er niks van geleerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het is echt rampzalig dit.
Ik heb er altijd wel begrip voor gehad dat hij niet ingegrepen heeft in Syrië, zelfs ondanks de rode lijn, omdat hij nu eenmaal al te dealen had met eindeloze oorlogen in Irak en Afghanistan.
Edit; Amerika was uiteindelijk niet verantwoordelijk voor de misdaden in Syrië, maar Assad en Poetin.
Maar deze nonsens, dit is niet om aan te gluren.
Doe niet zo boos.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
80 jaar? En laat me raden je koppelt nu kernwapens japan aan sadam hoesein verdrijven? landen waar de vs niet heeft ingegrePen is de ellende veel groter; Voorbeeld: Roewanda, Servie (pas gestopt na ingrijpen), sYrie etc.
Jouw nogal misplaatste gevoel van superioriteit, waardoor je naadloos het kremlin nakletst, en dus vind dat oekraine maar land moet wegtekenen, en de bewoners van dat land blootgesteld worden aan deportaties, martelingen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:00 schreef RetepV het volgende:
Vertel ons gewoon welke zaak zo veel waard is dat het tienduizenden onschuldige burgerdoden kan goedpraten.
Waar woon je liever;quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:00 schreef RetepV het volgende:
[..]
Doe niet zo boos.
Jij zegt dat het Ok is om mensen te doden omdat er andere mensen gedood worden. En omdat het onmogelijk is om de juiste mensen te doden, is het niet erg om de verkeerde mensen te doden. Alles voor de 'goede' zaak.
Maar is die zaak wel zo goed?
Ik spreek je niet tegen, reageer niet met je onderbuik... Vertel ons gewoon welke zaak zo veel waard is dat het tienduizenden onschuldige burgerdoden kan goedpraten.
Ik appelleer niet aan je onderbuik, ik appelleer aan je gevoel van rechtvaardigheid.
True. Uiteindelijk hebben de Syriërs zelf hun eigen land naar de verdoemenis geholpen. De buitenlandse mogendheden hebben de situatie alleen verergerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik heb er altijd wel begrip voor gehad dat hij niet ingegrepen heeft in Syrië, zelfs ondanks de rode lijn, omdat hij nu eenmaal al te dealen had met eindeloze oorlogen in Irak en Afghanistan.
Edit; Amerika was uiteindelijk niet verantwoordelijk voor de misdaden in Syrië, maar Assad en Poetin.
Ik woon niet in een zwart/witte wereld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:15 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waar woon je liever;
Noord Korea of zuid korea.
Oost Berlijn of west Berlijn.
Oost Oekraine of ieder oostblok Land wat in de eU is gekomen?
WAJJOWWWWquote:
Dan mag Musk zich ook melden bij het ICC imho.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:32 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik wacht helaas op de boodschap dat Starlink het niet meer doet in UA
Ingrijpen is ook niet perse boots on the ground, hij had ook met een paar golven Tomahawks het hele Assad regime en de strijdkrachten kunnen onthoofden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ingrijpen in Syrië en Oekraïne was destijds enorm impopulair onder de bevolking. Nalatenschap van Irak. Prima te begrijpen dat hij er mede daarom vanaf heeft gezien, hij geloofde er zelf ook niet in. Hij had echter wel zijn beleid moeten veranderen en Poetin en Assad consequenties moeten laten voelen. Dat heeft hij nagelaten en zo te horen heeft hij er niks van geleerd.
Ff verbeterd voor je.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef RetepV het volgende:
Ik kanker wel graag op het westen, en hang weliswaar de pro-dictator uit, maar ik wil zelf wel in het westen blijven wonen!
En die immense hypocrisie wil ik niet toegeven, dus hang ik interesante verhalen op over zwart wit enzo.
Oohh dat is verrekte handig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Mijnen zijn na zonsondergang even zichtbaar op de infraroodcamera
Ik neem dit overigens aan van je, hé, maar die wapens konden niet veel zijn dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:25 schreef Slayage het volgende:
Echter waren het de Amerikanen die vrij snel zeiden, "Assad has got to go" en begonnen met wapen leveranties.
Da's wel een risico met ISIS nog bezig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ingrijpen is ook niet perse boots on the ground, hij had ook met een paar golven Tomahawks het hele Assad regime en de strijdkrachten kunnen onthoofden.
Hou toch op man......quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2480020
Weer een superscherpe analyse van mij.
Je kunt er ook gewoon met een Hummer overheen rijden (de AP versies, niet de AT versies).quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:30 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Mijnen zijn na zonsondergang even zichtbaar op de infraroodcamera
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zou er héél misschien nog voor te porren zijn als vastgesteld kan worden dat de gedeelde informatie van een account uit het Kremlin afkomstig is, maar dan zónder de pretentie dat het besluit volgt op het kennen van de waarheid. Beperk het dan heel helder tot: we voeren een proxy-oorlog, en binnen dit kader, besluiten we om alle informatie uit het anderen kamp, in te perken. Maar dan rest nog: wat als 'wappie' Henk die informatie klakkeloos overneemt?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Nog 2 maanden en dan wordt Russische onzin aangepaktVoldoet FOK! wel aan de Europese desinformatie regels?SPOILER: Twitter agrees to comply with tough EU disinformation lawsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
"Geen aviation"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef ExTec het volgende:
[ afbeelding ]
Atrillerie munitie is ook best moeilijk aan te komen als het grootste depot opgeblazen is, alle railsverbindingen stuk zijn, en alles wat er nog over is, een ponton brug is.
Nee, je zit in 1 van de meeste vrije, welvarende westerse landen, een ex-communistische dictatuur op te hemelen. Dat is zeker niet zwart-wit. Dat is gewoon fucked up.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik woon niet in een zwart/witte wereld.
Oh, je was me voorquote:
De conclusie was al vrij snel dat uit allerlei zaken bleek dat het alternatief voor het Assad regime een grote teringzooi met vrij veel theocratisch gezinde strijdgroepen was en allerlei tegenstrijdige regionale belangen (proxy wat) en dan langs etnisch-religieuze lijnen…. Balkan on steroids. Waarvan de kans vrij groot was dat dat zou overspelen naar bijv Libanon een land op gebieden nauw verwant met Syrië en dezelfde scheidslijnen onder etnisch-religieuze groepen….tsjaah dan denk je wel 1000x na om Assad zo aan te pakken. En als je dat doet is dat vooral symbolisch a-la Trump en al waarschuwing “niet nog een keer met chemische wapens strooien maat”.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:33 schreef nixxx het volgende:
Ingrijpen is ook niet perse boots on the ground, hij had ook met een paar golven Tomahawks het hele Assad regime en de strijdkrachten kunnen onthoofden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |