- ongevaccineerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste
Definieer aub tot in uiterst detail haarfijn wat je heel precies bedoelt met 'ontwaakten' ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Of een dating-website voor ontwaakten?
Ik wou zeggen, genoeg demonstraties toch, misschien daar eens rond gaan hangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Organiseer een corona herdenkings demonstratie daar komen de partners die je zoekt op af als vliegen op stront.
Voordat je nog meer jaren van je leven verspild aan het najagen van een illusie: Ik en mijn vriendin hebben gigantisch veel raakvlakken, en toch hebben wij ook heel veel discussies. M.i. is dat 'gewoon' onderdeel van een relatie, anders kan je net zo goed met een android gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Ik ben na al die discussies buiten de deur gaan pissen en juist overgestapt naar IOS, Android gebruik ik nu alleen nog voor het werk...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Voordat je nog meer jaren van je leven verspild aan het najagen van een illusie: Ik en mijn vriendin hebben gigantisch veel raakvlakken, en toch hebben wij ook heel veel discussies. M.i. is dat 'gewoon' onderdeel van een relatie, anders kan je net zo goed met een android gaan.
ze hebben toch een wappielove (als ik mij niet vergis hebben ze die groep zelf zo genoemd) groep op Telegram met feestjes door het hele land, zou zeggen doe daar je voordeel mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik zoek al enkele jaren naar een partner die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste. Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Maar tot nu toe lukt het niet. Er zijn amper gelijkgestemde meiden in mijn omgeving die op dezelfde manier denken als mij. Is er een manier om in contact te komen met meer mensen (kan ook op vriendschappelijke basis) met mensen die dezelfde mening als mij dragen? Of een dating-website voor ontwaakten?
En niet te vergeten: geen kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
- ongevaccineerd
- haten op het wef
- haten op de overheid maar wel hand op houden voor een uitkering
- te pas en te onpas 'onverwacht overledenen' bestempelen als vaccinatie doden
- een hekel heeft aan de MSM
zoiets zoek je ongeveer?
Een advertentie zetten op twitter.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik zoek al enkele jaren naar een partner die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste. Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Maar tot nu toe lukt het niet. Er zijn amper gelijkgestemde meiden in mijn omgeving die op dezelfde manier denken als mij. Is er een manier om in contact te komen met meer mensen (kan ook op vriendschappelijke basis) met mensen die dezelfde mening als mij dragen? Of een dating-website voor ontwaakten?
Twitter account is een tijdje geleden eruit geknikkerd door Elon Musk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een advertentie zetten op twitter.
Mensen die met een kritische blik kijken naar de wereld en de overheden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:19 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Definieer aub tot in uiterst detail haarfijn wat je heel precies bedoelt met 'ontwaakten' ?
Geobsedeerde en verwarde mensen die overal allemaal bizarre verbanden zien die er niet zijn, en zichzelf altijd slachtoffer voelen van grote verzonnen samenzweringen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mensen die met een kritische blik kijken naar de wereld en de overheden.
Die zijn er genoeg. Mensen die in een alternatieve realiteit leven echter een stuk minder en dat is jouw probleem.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dit gaat niks worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:45 schreef Jaeger85 het volgende:
Is een vrij beperkte doelgroep, vooral op jonge leeftijd. De vraag is dan ook nog of ze niet bezet zijn en wel op een incel type als jou zitten te wachten. Denk dat je beter kunt accepteren dat je alleen blijft.
Bovendien beperkt het de kans dat domheid en onwetendheid zich voortplanten en er een nieuwe generatie wappies ontstaat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:31 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dit gaat niks worden.
Je bedoelt mensen die hun meningen van facebook kopiëren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
??quote:
Dan zou ik in de politiek zoeken, in een politieke partij, bijeenkomsten en demonstraties (niet gewelddadigem niet te groot.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Mannencirkels? Zijn daar ook al meiden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef Mishu het volgende:
Spirituele kringen trekken dit soort mensen aan. Dus new age, moestuinen, mannencirkels. Zulke mensen kennen vaak weer andere mensen die ook van het padje af zijn.
Die zitten altijd in de tuin voor het huis. Gewoon zeggen, heyyy lekker weertje he, tijd voor een koud pilsje!quote:Op donderdag 6 juli 2023 04:54 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
??
Hoe volks, in welke zin volks?
En hoe denk je dan contact te leggen?
Vind het interessant, nog nooit aan gedacht.
Dat komt wel het meest in de buurt bij deze user jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:
De datingsite van de FvD, toch?
Kun je ook meeverhuizen naar Forumland.
Gelijkgestemd in de zin van "Als ik het bedenk, dan is het ook zo. Als ik het niet leuk vind om te horen, dan is het flauwekul!"?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Intint het volgende:
Ik werk in de GGZ en zie hier genoeg ‘gelijkgestemden’
Deze kwam wel even binnen, waarom hebben mensen daar zoveel last van, dat is toch saai?quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Gelijkgestemd in de zin van "Als ik het bedenk, dan is het ook zo. Als ik het niet leuk vind om te horen, dan is het flauwekul!"?
Zou dan toch liever zeggen, nu smaakt een koud pilsje het best. Anders lijkt het mij naar mijn idee of je vraagt voor een koud pilsje. En dat gaat als eerste opmerking toch te ver. Hoewel in volkse buurten de mensen vaak heel gastvrij zijn. Heb als jonge loten verkocht voor een goed doel, langs de deur. nou, hoe "volkser" hoe leuker de contacten en hoe meer ik verkocht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 08:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die zitten altijd in de tuin voor het huis. Gewoon zeggen, heyyy lekker weertje he, tijd voor een koud pilsje!
Ah een wappie dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De meeste zijn ook een stuk slimmer en zitten niet te wachten op iemand die zover van de realiteit wil leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Forum kwam toch met een dating app, ts lijkt me de perfecte klant hiervoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
- ongevaccineerd
- haten op het wef
- haten op de overheid maar wel hand op houden voor een uitkering
- te pas en te onpas 'onverwacht overledenen' bestempelen als vaccinatie doden
- een hekel heeft aan de MSM
zoiets zoek je ongeveer?
I've got just the place: Universiteit van Amsterdam; faculteit van maatschappij en gedragswetenschappen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |