abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2023 @ 09:56:44 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_209614615
Ik zoek al enkele jaren naar een partner die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste. Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.

Maar tot nu toe lukt het niet. Er zijn amper gelijkgestemde meiden in mijn omgeving die op dezelfde manier denken als mij. Is er een manier om in contact te komen met meer mensen (kan ook op vriendschappelijke basis) met mensen die dezelfde mening als mij dragen? Of een dating-website voor ontwaakten?
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
pi_209614638
Als ik
pi_209614677
Zoek een protest op tegen de gevestigde orde en kijk of daar leuke vrouwen rondlopen.
pi_209614790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste
- ongevaccineerd
- haten op het wef
- haten op de overheid maar wel hand op houden voor een uitkering
- te pas en te onpas 'onverwacht overledenen' bestempelen als vaccinatie doden
- een hekel heeft aan de MSM

zoiets zoek je ongeveer?
pi_209614831
quote:

Of een dating-website voor ontwaakten?
Definieer aub tot in uiterst detail haarfijn wat je heel precies bedoelt met 'ontwaakten' ?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  Moderator vrijdag 23 juni 2023 @ 10:23:29 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_209614876
Tja, ik denk niet dat het probleem is dat er geen gelijkgestemden zouden zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 23 juni 2023 @ 10:31:45 #7
5428 crew  miss_sly
pi_209614962
De datingsite van de FvD, toch?
Kun je ook meeverhuizen naar Forumland.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_209615005
Organiseer een corona herdenkings demonstratie daar komen de partners die je zoekt op af als vliegen op stront. :D
  vrijdag 23 juni 2023 @ 10:39:28 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_209615023
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Organiseer een corona herdenkings demonstratie daar komen de partners die je zoekt op af als vliegen op stront. :D
Ik wou zeggen, genoeg demonstraties toch, misschien daar eens rond gaan hangen.
pi_209615065
quote:
Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Voordat je nog meer jaren van je leven verspild aan het najagen van een illusie: Ik en mijn vriendin hebben gigantisch veel raakvlakken, en toch hebben wij ook heel veel discussies. M.i. is dat 'gewoon' onderdeel van een relatie, anders kan je net zo goed met een android gaan.
pi_209615156
Naar bijeenkomsten gaan, feestjes e.d.
kom je genoeg leuks tegen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_209615387
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:43 schreef Drxx het volgende:

[..]
Voordat je nog meer jaren van je leven verspild aan het najagen van een illusie: Ik en mijn vriendin hebben gigantisch veel raakvlakken, en toch hebben wij ook heel veel discussies. M.i. is dat 'gewoon' onderdeel van een relatie, anders kan je net zo goed met een android gaan.
Ik ben na al die discussies buiten de deur gaan pissen en juist overgestapt naar IOS, Android gebruik ik nu alleen nog voor het werk... :+

Ontopic: Je hebt een goed punt, wij hadden hier grote verschillen en toch ook fink wat raakvlakken, we zijn naar elkaar toegegroeid, een relatie is een levend iets wat continu veranderd.
pi_209616309
Wandel door volksbuurten.
pi_209616482
quote:
Ik zoek al enkele jaren naar een partner die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste. Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.

Maar tot nu toe lukt het niet. Er zijn amper gelijkgestemde meiden in mijn omgeving die op dezelfde manier denken als mij. Is er een manier om in contact te komen met meer mensen (kan ook op vriendschappelijke basis) met mensen die dezelfde mening als mij dragen? Of een dating-website voor ontwaakten?
ze hebben toch een wappielove (als ik mij niet vergis hebben ze die groep zelf zo genoemd) groep op Telegram met feestjes door het hele land, zou zeggen doe daar je voordeel mee.
pi_209616489
Als mij :') :') :')
pi_209616988
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 12:50 schreef Cockwhale het volgende:
Geen herhalingsgevaar voor deze TS zo te lezen.
pi_209617388
Nee, het is IRL erg moeilijk om iemand te vinden met voorkeur voor een aluhoedje. Jammer genoeg voor de rest vn ons worden die alleen binnenkamers gedragen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_209620872
Herkenbaar. Ik heb jarenlang gezocht naar een vrouw die net als ik ervan overtuigd was dat de anomaliecancellatie in heterotische E8xE8 supersnaartheorie niet klopt. Uiteindelijk heb ik de zoektocht gestaakt en hebben mijn huidige vrouw en ik nu dagelijks discussie over of luskwantumzwaartekracht of snaartheorie een consistente theorie van kwantumzwaartekracht oplevert.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 19:29:31 #19
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_209621065
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
- ongevaccineerd
- haten op het wef

zoiets zoek je ongeveer?
En niet te vergeten: geen kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_209621479
Dingen ondernemen waar je gelijkgestemden kan treffen. Gaat niet om gelijk een potentiële date vinden, maar als je je netwerk in dit richting uitbreidt heb je natuurlijk ook veel meer kans dat je tegenkomt wat je zoekt.

Ik denk trouwens dat je op een gewone datingsite ook prima gelijkgestemden kan vinden.

Ook Telegram groepen zullen niet heel moeilijk te vinden zijn
pi_209621771
Zo'n festival bijvoorbeeld: https://www.parallelfest.nl/
pi_209621984
quote:

Een advertentie zetten op twitter.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_209622300
Probeer het eens bij de plaatselijke GGD.
pi_209622343
quote:
ontwaakten?
Ik benadruk even het vraagteken.
  vrijdag 23 juni 2023 @ 21:31:03 #25
490410 Dr8gonOfLife
pi_209622623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Een advertentie zetten op twitter.
Twitter account is een tijdje geleden eruit geknikkerd door Elon Musk.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  vrijdag 23 juni 2023 @ 21:32:46 #26
490410 Dr8gonOfLife
pi_209622654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:19 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Definieer aub tot in uiterst detail haarfijn wat je heel precies bedoelt met 'ontwaakten' ?
Mensen die met een kritische blik kijken naar de wereld en de overheden.
pi_209622978
Ben natuurlijk geen vrouw maar ik zou als vrouw niet zitten te wachten op iemand die de hele godganse dag bezig is met het aangrijpen van allerlei complotten om maar niet te hoeven kijken naar z’n eigen falende kutleven 14.gif Buitengewoon onaantrekkelijk
pi_209623560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 21:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]
Geobsedeerde en verwarde mensen die overal allemaal bizarre verbanden zien die er niet zijn, en zichzelf altijd slachtoffer voelen van grote verzonnen samenzweringen.
pi_209627229
Ik werk in de GGZ en zie hier genoeg ‘gelijkgestemden’
pi_209627257
quote:

[..]
Die zijn er genoeg. Mensen die in een alternatieve realiteit leven echter een stuk minder en dat is jouw probleem.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 11:12:04 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209627839
Lid worden van FvD, de hangout voor wappies
  zaterdag 24 juni 2023 @ 11:34:32 #32
66444 Lord_Vetinari
pi_209628039
Of de BBB, zelfde soort gedachtengoed en misschien hou je er een leuke boerendochter en een Senaatszetel aan over.
pi_209628378
Waarom zou je het eens willen zijn met je vriendin? Op enkele belangrijke punten, prima. Verstandig zelfs. Maar voor de rest: gun elkaar een eigen mening, heb lol samen, maak samen iets van jullie leven en neuk elkaar tot je erbij neervalt.

Niet ingewikkelder maken dan dat.
pi_209630451
Is een vrij beperkte doelgroep, vooral op jonge leeftijd. De vraag is dan ook nog of ze niet bezet zijn en wel op een incel type als jou zitten te wachten. Denk dat je beter kunt accepteren dat je alleen blijft.
pi_209631754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 14:45 schreef Jaeger85 het volgende:
Is een vrij beperkte doelgroep, vooral op jonge leeftijd. De vraag is dan ook nog of ze niet bezet zijn en wel op een incel type als jou zitten te wachten. Denk dat je beter kunt accepteren dat je alleen blijft.
Lijkt me ook. Dit gaat niks worden.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zaterdag 24 juni 2023 @ 17:30:05 #36
66444 Lord_Vetinari
pi_209632635
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 16:31 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Lijkt me ook. Dit gaat niks worden.
Bovendien beperkt het de kans dat domheid en onwetendheid zich voortplanten en er een nieuwe generatie wappies ontstaat.
  woensdag 5 juli 2023 @ 18:35:05 #37
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_209775510
Spirituele kringen trekken dit soort mensen aan. Dus new age, moestuinen, mannencirkels. Zulke mensen kennen vaak weer andere mensen die ook van het padje af zijn.
pi_209775711
quote:

[..]
Je bedoelt mensen die hun meningen van facebook kopiëren.

Maar die zijn er genoeg. Gewoon wat meisjes toevoegen van die wappie-pagina's. Helaas zal je dan echter ontdekken dat het hebben van dezelfde gekopieerde meningen ook niet automatisch maakt dat jullie tot elkaar aangetrokken zullen zijn.
Conscience do cost.
pi_209778147
Misschien dat van die holistische manifesteermeisjes te Ibiza iets zijn voor ts? De moederharten?
  donderdag 6 juli 2023 @ 04:54:14 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_209780296
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 12:50 schreef Cockwhale het volgende:
??
Hoe volks, in welke zin volks?
En hoe denk je dan contact te leggen?
Vind het interessant, nog nooit aan gedacht.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 6 juli 2023 @ 05:05:37 #41
450228 LeesFoknl
pi_209780303
quote:

[..]
Dan zou ik in de politiek zoeken, in een politieke partij, bijeenkomsten en demonstraties (niet gewelddadigem niet te groot.
En wel in alles wat een beetje verder dan het midden zit. Zowel links als rechts Zou kunnen. Veel vrouwen? Zou ik eens naar de Partij voor Dieren kijken.

Een idee, maak een bord met tekst dat je tegen het in kokend water gooien van levende kreeften. Een heel pijnlijke dood! Terwijl je kreeften ook in koud water op het vuur kunt zetten en dat aan de kook brengen. Het verschil is dat ze dan niet lijden. Tenminste heb ik ooit gelezen of gezien in docu. Nu, dan maak je verder een ondertekenlijst en dan heb je je kontakten. Stuur die naar een koksschool zodat ze aanstormende koks misschien iets anders leren. Of verzin zelf iets.
  donderdag 6 juli 2023 @ 05:08:09 #42
450228 LeesFoknl
pi_209780305
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:35 schreef Mishu het volgende:
Spirituele kringen trekken dit soort mensen aan. Dus new age, moestuinen, mannencirkels. Zulke mensen kennen vaak weer andere mensen die ook van het padje af zijn.
Mannencirkels? Zijn daar ook al meiden.

Begin een vereniging voor alleenstaande moeders en zij die het willen worden LOL
pi_209780357
Vmbo-school bezoeken.
pi_209780987
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 04:54 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
??
Hoe volks, in welke zin volks?
En hoe denk je dan contact te leggen?
Vind het interessant, nog nooit aan gedacht.
Die zitten altijd in de tuin voor het huis. Gewoon zeggen, heyyy lekker weertje he, tijd voor een koud pilsje!
  donderdag 6 juli 2023 @ 19:21:34 #45
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_209788698
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:31 schreef miss_sly het volgende:
De datingsite van de FvD, toch?
Kun je ook meeverhuizen naar Forumland.
Dat komt wel het meest in de buurt bij deze user ja :')
pi_209791898
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef Intint het volgende:
Ik werk in de GGZ en zie hier genoeg ‘gelijkgestemden’
Gelijkgestemd in de zin van "Als ik het bedenk, dan is het ook zo. Als ik het niet leuk vind om te horen, dan is het flauwekul!"?
pi_209799580
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Gelijkgestemd in de zin van "Als ik het bedenk, dan is het ook zo. Als ik het niet leuk vind om te horen, dan is het flauwekul!"?
Deze kwam wel even binnen, waarom hebben mensen daar zoveel last van, dat is toch saai?
pi_209799631
het tegenovergestelde verkondigen op facebook. dan zwem je ineens in de mensen die ertegen in gaan.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 08:43:38 #49
450228 LeesFoknl
pi_209806106
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 08:45 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Die zitten altijd in de tuin voor het huis. Gewoon zeggen, heyyy lekker weertje he, tijd voor een koud pilsje!
Zou dan toch liever zeggen, nu smaakt een koud pilsje het best. Anders lijkt het mij naar mijn idee of je vraagt voor een koud pilsje. En dat gaat als eerste opmerking toch te ver. Hoewel in volkse buurten de mensen vaak heel gastvrij zijn. Heb als jonge loten verkocht voor een goed doel, langs de deur. nou, hoe "volkser" hoe leuker de contacten en hoe meer ik verkocht.
Maar best een slim idee, succes.
  zaterdag 8 juli 2023 @ 14:30:42 #50
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_209810287
quote:

[..]
Ah een wappie dus.
Lekker je info van youtube en feestboek halen ipv bij wetenschappers die gedegen onderzoek hebben gedaan.
Dat zijn voornamelijk de platformen om gelijk gestemden te vinden.
pi_209812414
quote:

quote:

[..]
De meeste zijn ook een stuk slimmer en zitten niet te wachten op iemand die zover van de realiteit wil leven.
Iedereen die ene beetje kennis en intelitentie heeft, wil liever niet met ontkenners of W***** te maken hebben.
Ze hebben laten zien, dat ze ver van de werkelijkheid staan en gewoon niets met feiten of wetenschap hebben, niet openstaan voor iets wat niet bij hun mening past.

Zeker nieuwe vrienden, zou ik direct laten vallen, als ze over complot of covid onzin beginnen. Laat zien, dat ze gewoon niet weten waarover ze praten. Vergeet niet dat jullie een hele kleine minderheid zijn, die vooral in jullie eigen gelijk geloven. De meeste hebben gewoon een hekel aan dit soort personen. Zeker om een (nieuwe) vriendschap mee op te bouwen.
Met zo iemand kan je geen goed gesprek voeren en zit geen toekomst in.

Misschien zou je dus eens een hele kritische blik moeten doen als je in de spiegel klijkt?
Dat zou het nodige kunnen schelen.

Maar het schijnt dat FvD een dating app aan het maken is? Dat zou mijn eerste gedachte zijn, als je gelijkwaardige zoekt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Rolfieo op 08-07-2023 16:54:52 ]
pi_209834463
Voor mensen zoals jij hebben we hoeren uitgevonden. Geintje. Maargoed, met alle mannelijke migratie staat er eerst een burgeroorlog te komen.

Niet gepland, gewoon het natuurlijk verloop. Het is echt heel zielig nu voor jonge mannen in Nederland, maar 10% of iets is een potentieel partner? Het aantal mannen moet eerst uitgedund worden, net zoals ze doen in Afrika. En mensen zoals jij gaan die burgeroorlog hier starten.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_209834484
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
- ongevaccineerd
- haten op het wef

zoiets zoek je ongeveer?
Forum kwam toch met een dating app, ts lijkt me de perfecte klant hiervoor
  maandag 10 juli 2023 @ 09:23:44 #54
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209834972
quote:

[..]
I've got just the place: Universiteit van Amsterdam; faculteit van maatschappij en gedragswetenschappen.

Of bedoel je met een kritische blik: "kijkt en gelooft tiktok filmpjes gevonden op de bodem van de rabbit hole"?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')