- ongevaccineerdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste
Definieer aub tot in uiterst detail haarfijn wat je heel precies bedoelt met 'ontwaakten' ?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Of een dating-website voor ontwaakten?
Ik wou zeggen, genoeg demonstraties toch, misschien daar eens rond gaan hangen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Organiseer een corona herdenkings demonstratie daar komen de partners die je zoekt op af als vliegen op stront.
Voordat je nog meer jaren van je leven verspild aan het najagen van een illusie: Ik en mijn vriendin hebben gigantisch veel raakvlakken, en toch hebben wij ook heel veel discussies. M.i. is dat 'gewoon' onderdeel van een relatie, anders kan je net zo goed met een android gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Ik ben na al die discussies buiten de deur gaan pissen en juist overgestapt naar IOS, Android gebruik ik nu alleen nog voor het werk...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Voordat je nog meer jaren van je leven verspild aan het najagen van een illusie: Ik en mijn vriendin hebben gigantisch veel raakvlakken, en toch hebben wij ook heel veel discussies. M.i. is dat 'gewoon' onderdeel van een relatie, anders kan je net zo goed met een android gaan.
ze hebben toch een wappielove (als ik mij niet vergis hebben ze die groep zelf zo genoemd) groep op Telegram met feestjes door het hele land, zou zeggen doe daar je voordeel mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik zoek al enkele jaren naar een partner die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste. Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Maar tot nu toe lukt het niet. Er zijn amper gelijkgestemde meiden in mijn omgeving die op dezelfde manier denken als mij. Is er een manier om in contact te komen met meer mensen (kan ook op vriendschappelijke basis) met mensen die dezelfde mening als mij dragen? Of een dating-website voor ontwaakten?
En niet te vergeten: geen kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
- ongevaccineerd
- haten op het wef
- haten op de overheid maar wel hand op houden voor een uitkering
- te pas en te onpas 'onverwacht overledenen' bestempelen als vaccinatie doden
- een hekel heeft aan de MSM
zoiets zoek je ongeveer?
Een advertentie zetten op twitter.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik zoek al enkele jaren naar een partner die op hetzelfde level zit als mij. Dat is wel een harde vereiste. Ik heb geen zin in een vriendin waarmee het alleen maar tot discussies komt. Daarom wil ik graag een partner met ongeveer dezelfde mening als mij. Over verschillende onderwerpen zoals politiek, woke, vaccinaties en andere gerelateerde onderwerpen.
Maar tot nu toe lukt het niet. Er zijn amper gelijkgestemde meiden in mijn omgeving die op dezelfde manier denken als mij. Is er een manier om in contact te komen met meer mensen (kan ook op vriendschappelijke basis) met mensen die dezelfde mening als mij dragen? Of een dating-website voor ontwaakten?
Twitter account is een tijdje geleden eruit geknikkerd door Elon Musk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Een advertentie zetten op twitter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |