Het nieuws dat de Titan niet meer boven later kwam, sloeg in als een bom. Dát wel!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar nu, hoe kon deze implosie gebeuren, metaalmoeheid misschien? slecht onderhoud, of iets anders, een bom?
Of jij?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef Gremen het volgende:
Ik vind dat ze een reconstructie moeten doen met een vergelijkbare duikboot met persoon erin (ter dood veroordeelde?)
Ipv een ter dood veroordeelde is Gordon of Frans Bauer ook een optie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef Gremen het volgende:
Ik vind dat ze een reconstructie moeten doen met een vergelijkbare duikboot met persoon erin (ter dood veroordeelde?) met allemaal camera's erop gericht en erin. Om nu eens goed te zien wat er allemaal wel/niet gebeurd. En of er dan nog wel wat overblijft van een lichaam of echt helemaal niks meer. Teveel aannames en speculaties
Are you ok?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ipv een ter dood veroordeelde is Gordon of Frans Bauer ook een optie.
Zal de bestuurder net Elden Ring aan het spelen zijn 😱quote:
Je kon door het raam kijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag net een filmpje op Tiktok voorbij komen over een interview met die oprichter die een rondleiding geeft, inclusief een soort spelcomputer-controller. Blijkbaar zou je niet eens de Titanic live zien, maar enkel op een scherm vanuit de capsule.
Ja maar als daar net een van die Pakistanen heeft zitten poepen blijft dat gordijntje gewoon dicht hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kon door het raam kijken
Staat zon filmpje van een Spanjaard op.
Maar goed, dan nog hoor. Ik zou liever hiernaar kijken:
https://www.bbc.com/news/science-environment-65602182
8,5 uur op de grond in zo'n klein stinkhokje zitten![]()
Dan gaat het beeld op zwart omdat de camera aan gort is, net als dat de persoon aan boord opeens volledig samengedrukt is. De enige oplossing is CGI-animatie en AI. Of je moet een dure camera gebruiken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef Gremen het volgende:
Ik vind dat ze een reconstructie moeten doen met een vergelijkbare duikboot met persoon erin (ter dood veroordeelde?) met allemaal camera's erop gericht en erin. Om nu eens goed te zien wat er allemaal wel/niet gebeurd. En of er dan nog wel wat overblijft van een lichaam of echt helemaal niks meer. Teveel aannames en speculaties
Waarom een ter dood veroordeelde?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef Gremen het volgende:
Heb jij ook een abonnement op dat videokanaal met die aapjes?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef Gremen het volgende:
Ieder weldenkend mens weet dat er altijd risico's zitten als je kilometers diep gaat, ook met hightech en peperdure professionele spullen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:57 schreef eigendeegcookie het volgende:
misschien zou het toch geholpen hebben als dat ding knal-oranje was geweest. dat de passagiers toch nog iets langer zouden hebben nagedacht over wat er allemaal mis kan gaan. en toch maar niet meegaan.
Ik vond die met het zeehondje dat vast zat in het ijs spannender. Of was het een walvis?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:10 schreef tesssssssss het volgende:
Spannendse topic sinds een lange tijd. Wat mij betreft.
Ik vind alles met dieren toch wat ergerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond die met het zeehondje dat vast zat in het ijs spannender. Of was het een walvis?
Paar stickertjes bij de 'deur' zou ook helpen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:57 schreef eigendeegcookie het volgende:
misschien zou het toch geholpen hebben als dat ding knal-oranje was geweest. dat de passagiers toch nog iets langer zouden hebben nagedacht over wat er allemaal mis kan gaan. en toch maar niet meegaan.
Dacht jij dat ze die los vast hielden in hun hand ofzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:15 schreef Tengano het volgende:
Als je goed kijkt lijkt het wel alsof die monitorsteunen (links en rechtsonder) gewoon in die wand geschroefd zitten.
Dat lijkt me best wel gedurfd en kwetsbaar.
[ afbeelding ]
Wat ik bedoel is dat ik iig nooit in die wand die die druk moet weerstaan een schroefje of een spijkertje zou slaan om iets vast te maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:16 schreef Kuhn het volgende:
Dacht jij dat ze die los vast hielden in hun hand ofzo?
Ik neem aan dat dit een tussenwand is met daarachter nog een veel dikkere wand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ik iig nooit in die wand die die druk moet weerstaan een schroefje of een spijkertje zou slaan om iets vast te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |