Ja dat dus. Iemand schreef eerder dat een xbox controller niet zozeer een probleem hoeft te zijn , al had die beter niet wireless kunnen zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nouja, dat hoeft misschien niet een probleem te zijn als er maar backup systemen zijn, maar die waren er ook niet eens.
Nee, geen 20. Het was pas 2 jaar operationeel en ze doen maar een paar trips per jaar, waarvan maar een deel ook echt bij de Titanic aankwam. Ik denk eerder 5 of 6 trips.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
Dat ding had al 20 trips naar de titanic gemaakt.
Nooit met 5 mensen toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is al drie jaar lang voor meerdere keren naar die site afgedaald.
Vreselijk om zo n verbranding mee te makenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
Was dat maar zo makkelijk ..
Je licht uitgaan dat duurt nog wel even .. je maakt het bewust mee.
Je krijgt eerst je paniek golf , daarna gaat het vertraagt, en dan langzaam ga je minder zien.
Daarna weet ik het niet .. want ik kreeg weer genoeg lucht om alles weer in gang te zetten
verbranden is veel erger , dat doet echt heeeeeel veel pijn...
en gaat ook behoorlijk snel , zeker asl dit over het hele lichaam gebeurd.
IK heb 1 en 2de graads heel mijn lichaam verbrand gehad .. ( Was een jaar of 7 )
quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:26 schreef Zopiclon het volgende:
Ik vind het vooral zo triest voor die 19-jarige knul. Hij wilde blijkbaar niet eens gaan en vond het doodeng, maar deed het vooral voor zijn vader:
"Azmeh claimed that her nephew did not want to go on the submarine but agreed to take part in the expedition because it was important to his father, a lifelong Titanic obsessive. Suleman "wasn't very up for it" and "terrified," she claimed, explaining that the 19-year-old expressed his concerns to another family member."
(bron)
Van de verbranding heb ik niets aan overgehouden , maar door het verdrinken , heb ik nog steeds problemen met zwemmen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:15 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Wat gruwelijk!
Dat is toch wel mijn grootste nachtmerrie
Beide is gruwelijk om mee te maken maar van verbranden is de nasleep misschien wel levenslang en de pijn moet gruwelijk zijn.
Dat is bij verdrinken of verstikken niet
ze hebben meerder crashsites gevonden dus ik denk al bij de eerste keer dat de verbinding verbroken was .. dus eigenlijk al vrij snelquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
geimprodeerd dus. zou dat al gelijk zijn gebeurd? of pas als alles op was?
al gefixtquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, geen 20. Het was pas 2 jaar operationeel en ze doen maar een paar trips per jaar, waarvan maar een deel ook echt bij de Titanic aankwam. Ik denk eerder 5 of 6 trips.
Wat ze vertelden gebeurde het al vrij snel en meteen doodquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
Een verwachte omzet van 18 miljoen dus.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
Dat ding had al 2 trips ( 2021 en 2022naar de titanic gemaakt.
Er stonden nog 18 gepland komende tijd
Je bent vast heel blij als je op de lijst voor een van die 18 tochten stond, maar niet deze week gingquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
Dat ding had al 2 trips ( 2021 en 2022naar de titanic gemaakt.
Er stonden nog 18 gepland komende tijd
Vreselijk. Die arme knul.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:26 schreef Zopiclon het volgende:
Ik vind het vooral zo triest voor die 19-jarige knul. Hij wilde blijkbaar niet eens gaan en vond het doodeng, maar deed het vooral voor zijn vader:
"Azmeh claimed that her nephew did not want to go on the submarine but agreed to take part in the expedition because it was important to his father, a lifelong Titanic obsessive. Suleman "wasn't very up for it" and "terrified," she claimed, explaining that the 19-year-old expressed his concerns to another family member."
(bron)
Die 178mm, laat staan gegoten in ronding kan extreem wat hebben, het materiaal zal het niet snel begeven omdat de drukkrachten worden afgeleid naar de randen. Als er al een zwakte is, zal dat aan de randen zijn waarna de structuur verzwakt en de boel ineenklapt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou ja glazen koepel....
Het is toch een behoorlijk dikke (17.8cm) Acrylic window.
Er hoeft maar een monecuul groot gaatje te zijn op grote diepte.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:34 schreef pokkerdepok het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:41 schreef Sjemmert het volgende:
Lekker naar de bodem van de zee in een duikboot van wish
Soz dan ik had niet teruggelezen en ging er spoorslag vanuit dat het CO betrof in de sub (waar geen verbrandingprocessen zijn)quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je hebt koolmonoxide en kooldioxide (CO2). Dit zijn twee verschillende stoffen. Als je even kijkt waar ik op reageer zie je waarom ik koolmonoxide benoem.
CO2 vergiftiging veroorzaakt een paniekreactie vanwege die ademreflex, waardoor je sneller het bewustzijn verliest maar het proces is dus wel pijnlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |