quote:Op maandag 3 juli 2023 19:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Toch voorzichtig gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Je spanning is heel herkenbaar, ook al heb ik nooit een miskraam gehad. Het is zo gewenst en kwetsbaar! We duimen met jullie mee voor een goede echo
quote:Op maandag 3 juli 2023 21:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Welkom terug en een voorzichtige gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles verloopt, zoals het 'hoort' ☺.
Bedankt allemaal!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:25 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Welkom en gefeliciteerd @:Irritatie100.
Vanavond 17.00 uur 20-weken echo! Spannend!
Hier staan ze er al een week onder. Man, dat is hoogquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:55 schreef Debsterr het volgende:
Zo, en de klossen en aanverwante zaken zijn ook gereserveerd. Toch wel fijne gedachte.
Haha ja ons bed is nu 48 hoog, komt straks op 76... dat zal ff wennen zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier staan ze er al een week onder. Man, dat is hoog![]()
38 weken nu hier, dus vooral wachten. Ben inmiddels wel helemaal klaar met werk, dus van mij mag ie best wat eerder komen
Dat 'probleem' heb ik gelukkig ook niet. Vind de verbaasde gezichten ook wel grappig wanneer ik aangeef al ‘over tijd te zijn'. Zo vitaal ben/zie ik er gelukkig nog uit (en daar ben ik heel dankbaar voor!).quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze is 82, ik ben het enige kleinkind, ik begrijp het enthousiasme echt volkomen. Ze uit het alleen helemaal verkeerdmaar goed, daar heeft ze dan dus zichzelf alleen maar mee uiteindelijk.
@:Anne ahh, lastig die laatste tijd zo, dat afwachten! Hopelijk meld de baby zich toch snel nu. En een sluitband, nog nooit van gehoord! Maar ik ben geen sporter, heb nu ook geen enkel probleem met bewegen/wandelen nog dus geen idee of zoiets iets toevoegt voor mij.
Fijn verlof gewenst!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier staan ze er al een week onder. Man, dat is hoog![]()
38 weken nu hier, dus vooral wachten. Ben inmiddels wel helemaal klaar met werk, dus van mij mag ie best wat eerder komen
Uhhh. Ik was dat helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:55 schreef Debsterr het volgende:
Zo, en de klossen en aanverwante zaken zijn ook gereserveerd. Toch wel fijne gedachte.
Vriendin is al tijdje met verlof hoorquote:
Ach jemig, arme man!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Vriendin is al tijdje met verlof hoor
Ik zit nog (thuis) te werken, terwijl zij hele dag op bank ligt
Zo, goedemorgenquote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Vriendin is al tijdje met verlof hoor
Ik zit nog (thuis) te werken, terwijl zij hele dag op bank ligt
Ik wist dat er iemand zou happen, maar zo snel had ik niet verwachtquote:
Hier hetzelfde hoor. Bed op 89 cm geloof ik (klossen hadden wel maatje kleiner gekund...). Vriendin heeft ook krukje. En ik moet er ook in springen/hupsen, met m'n 1.87quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb dus een opstapje nodig om in bed te komen.
[ afbeelding ]
1.64m hier met een bed dat op 83cm staat.
Spannend ja! Maar komt vast goedquote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Vitaliteitsecho is 13 juli, aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant vind ik het wel erg spannend..
Dan heb ik korte beentjes misschienquote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn bed staat ook op 83 ofzo, maar met mijn 1.63 kom ik er nog wel in zonder opstapje
Mja, ik heb wel lange benen in verhouding tot mijn bovenlichaam, dus zou kunnen inderdaadquote:
Super fijn!! Toch een hele geruststelling weer. Wij moesten ook een paar dagen later terugkomen om het hartje te kunnen zien. Vonden we helemaal niet erg; het voelt dan toch meer als een pretecho dan echt medisch.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:34 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Meisje goedgekeurd. Alleen vrijdag nog een keer terug omdat ze ruggetje en niertjes niet goed konden zien maar daar moest ik me vooral niet druk om maken.
Even overleggen met de kraamzorg.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Super fijn!! Toch een hele geruststelling weer. Wij moesten ook een paar dagen later terugkomen om het hartje te kunnen zien. Vonden we helemaal niet erg; het voelt dan toch meer als een pretecho dan echt medisch.
En klossen, ugh, ik wil ze niet. Kan ik ze niet gewoon weigeren of moet dat ook als je een keizersnede krijgt?
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lieve iedereen, deze nacht om 01:55 is onze zoon Tim geboren na een lange en heftige bevalling van 27 uur (ik tel de uren mee dat ik heb getimed). Alles gaat goed met hem en we blijven ivm zwangerschapsdiabetes nog even in het ziekenhuis tot 2 uur vanmiddag. Tim moet voor de zekerheid nog gecontroleerd worden omdat ik zwangerschapssuiker had.
The detailsGefeliciteerd en welkom Tim! 3 juli is een hele leuke dag om jarig te zijn, ik deel hem graag met je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hopelijk gaat het goed met jullie![]()
Hele geruststelling inderdaad. Vond het ook echt spannend. Vooral de mededeling vooraf dat mocht ze iets vinden je dan naar MMC of Maastricht zou worden doorgestuurd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Super fijn!! Toch een hele geruststelling weer. Wij moesten ook een paar dagen later terugkomen om het hartje te kunnen zien. Vonden we helemaal niet erg; het voelt dan toch meer als een pretecho dan echt medisch.
En klossen, ugh, ik wil ze niet. Kan ik ze niet gewoon weigeren of moet dat ook als je een keizersnede krijgt?
Ja hierquote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:04 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Heeft iemand van jullie de 3D/4D echo laten maken? Ik heb pretpakket echo gekocht dus heb er nog 2 tegoed. Nu even goede weken ervoor uitkiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |