Oh dat is echt vervelend, jaquote:Op maandag 3 juli 2023 08:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik was gister een beetje pissig op mijn oma. Laatste keer dat ik haar zag kwam ze al met van die uitgestrekte handen op mijn buik afgedenderd. Tikkeltje verrast maar toch streng heb ik toen gezegd dat ik dat niet okay vind - niet zomaar aan mijn buik, daarnaast ben ik ook een persoon en kun je mij gewoon gedag zeggen i.p.v. mijn buik, plus het claimerige van mijn oma over "haar prinsesje" staat me ook tegen.
Gisteren zien we mijn oma weer. En wat flikt ze direct weer? Die handen naar mijn buik! Heb haar vastgepakt en gezegd dat ik dat echt niet fijn vind en ze dus moet ophouden (nadat ze bij mijn eerste nee alweer begon met "ja maar dat is mijn prinsesje!"). Vind het echt niet leuk zo streng te moeten zijn maar voel me op zo'n manier wel een broedmachine.
Nou dat.. als ze het vraagt, prima. Maar nu heeft ze pech en zeg ik ook niks als de baby schoptquote:Op maandag 3 juli 2023 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is echt vervelend, jaWel goed dat je streng bent! Als ze het dan zo graag wil, moet ze het toch op zijn minst eerst vragen
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lieve iedereen, deze nacht om 01:55 is onze zoon Tim geboren na een lange en heftige bevalling van 27 uur (ik tel de uren mee dat ik heb getimed). Alles gaat goed met hem en we blijven ivm zwangerschapsdiabetes nog even in het ziekenhuis tot 2 uur vanmiddag. Tim moet voor de zekerheid nog gecontroleerd worden omdat ik zwangerschapssuiker had.
The detailsVan harte, dat alles goed gaat is zeker het belangrijkste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je! Daarom gooi ik het ook lekker digitaal en anoniem op het forumquote:Op maandag 3 juli 2023 10:46 schreef Debsterr het volgende:
Helemaal logisch dat gevoel van spanning en angst @:irritatie100schrijf het vooral lekker van je af, spreek het uit voor jezelf en zorg dat je een manier vindt om het er te laten zijn, maar wel ook positieve gedachten te houden over dit aanstaande kindje. Hopelijk kunnen jullie snel terecht voor de eerste echo!
Toch voorzichtig gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Je spanning is heel herkenbaar, ook al heb ik nooit een miskraam gehad. Het is zo gewenst en kwetsbaar! We duimen met jullie mee voor een goede echoquote:Op maandag 3 juli 2023 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, dan snap ik het wel als je zo snel jarig bent![]()
Wij willen wachten tot de afspraak, als er hartactie is gaan we het ook melden, in ieder geval aan onze ouders. De rest van de omgeving kan nog wel even wachten. Gaat goed komen!
Ik vraag me bijna af of je oma nog wel helemaal lekker gaatquote:Op maandag 3 juli 2023 08:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik was gister een beetje pissig op mijn oma. Laatste keer dat ik haar zag kwam ze al met van die uitgestrekte handen op mijn buik afgedenderd. Tikkeltje verrast maar toch streng heb ik toen gezegd dat ik dat niet okay vind - niet zomaar aan mijn buik, daarnaast ben ik ook een persoon en kun je mij gewoon gedag zeggen i.p.v. mijn buik, plus het claimerige van mijn oma over "haar prinsesje" staat me ook tegen.
Gisteren zien we mijn oma weer. En wat flikt ze direct weer? Die handen naar mijn buik! Heb haar vastgepakt en gezegd dat ik dat echt niet fijn vind en ze dus moet ophouden (nadat ze bij mijn eerste nee alweer begon met "ja maar dat is mijn prinsesje!"). Vind het echt niet leuk zo streng te moeten zijn maar voel me op zo'n manier wel een broedmachine.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!quote:Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lieve iedereen, deze nacht om 01:55 is onze zoon Tim geboren na een lange en heftige bevalling van 27 uur (ik tel de uren mee dat ik heb getimed). Alles gaat goed met hem en we blijven ivm zwangerschapsdiabetes nog even in het ziekenhuis tot 2 uur vanmiddag. Tim moet voor de zekerheid nog gecontroleerd worden omdat ik zwangerschapssuiker had.
Anne wacht nog steeds heel erg ongeduldigquote:
Welkom terug en een voorzichtige gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles verloopt, zoals het 'hoort' ☺.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, dan snap ik het wel als je zo snel jarig bent![]()
Wij willen wachten tot de afspraak, als er hartactie is gaan we het ook melden, in ieder geval aan onze ouders. De rest van de omgeving kan nog wel even wachten. Gaat goed komen!
Ik ben zonder sluitband gewoon na zes weken weer gaan sportenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Anne wacht nog steeds heel erg ongeduldig.
Ik heb uit wanhoop vandaag vrouwenmantel-thee gehaald. Meteen ook wel voor ná de bevalling trouwens. Baat het niet, dan schaadt het niet..
Zijn jullie toevallig ook al in het bezit van een sluitband? Of doen jullie daar niet aan? Ik wil in ieder geval proberen weer zo snel mogelijk te kunnen sporten, want (en het is een wonder dat ik dit ga zeggen) ik mis het!
Dat inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2023 22:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Een soort elastisch korset dat al je organen in je lijf houdt na de bevalling
Haha, zo vervelend he, dat we niet weten wanneer het dan eindelijk gaat gebeurenquote:Op maandag 3 juli 2023 21:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Anne wacht nog steeds heel erg ongeduldig.
Ik heb uit wanhoop vandaag vrouwenmantel-thee gehaald. Meteen ook wel voor ná de bevalling trouwens. Baat het niet, dan schaadt het niet..
Zijn jullie toevallig ook al in het bezit van een sluitband? Of doen jullie daar niet aan? Ik wil in ieder geval proberen weer zo snel mogelijk te kunnen sporten, want (en het is een wonder dat ik dit ga zeggen) ik mis het!
Ze is 82, ik ben het enige kleinkind, ik begrijp het enthousiasme echt volkomen. Ze uit het alleen helemaal verkeerdquote:Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vraag me bijna af of je oma nog wel helemaal lekker gaatIk vind het wel knap van je dat je je grenzen zo duidelijk aangeeft, hoewel dat ook moeilijk moet zijn. Wat lastig als iemand zo reageert, het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar zo claimerig…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |