abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2023 @ 08:06:50 #126
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209741986
Van harte gefeliciteerd @girlnextdoor. *O*!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 juli 2023 @ 08:09:34 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209742002
Ik was gister een beetje pissig op mijn oma. Laatste keer dat ik haar zag kwam ze al met van die uitgestrekte handen op mijn buik afgedenderd. Tikkeltje verrast maar toch streng heb ik toen gezegd dat ik dat niet okay vind - niet zomaar aan mijn buik, daarnaast ben ik ook een persoon en kun je mij gewoon gedag zeggen i.p.v. mijn buik, plus het claimerige van mijn oma over "haar prinsesje" staat me ook tegen.

Gisteren zien we mijn oma weer. En wat flikt ze direct weer? Die handen naar mijn buik! Heb haar vastgepakt en gezegd dat ik dat echt niet fijn vind en ze dus moet ophouden (nadat ze bij mijn eerste nee alweer begon met "ja maar dat is mijn prinsesje!"). Vind het echt niet leuk zo streng te moeten zijn maar voel me op zo'n manier wel een broedmachine :').
  maandag 3 juli 2023 @ 08:25:37 #128
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209742089
Klinkt als een heftige bevalling @girlnextdoor. Maar daar is hij dan! *O* Hopelijk heb je een goed herstel, neem goed je tijd en geniet van de kleine man O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 3 juli 2023 @ 08:27:29 #129
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209742104
quote:
17s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik was gister een beetje pissig op mijn oma. Laatste keer dat ik haar zag kwam ze al met van die uitgestrekte handen op mijn buik afgedenderd. Tikkeltje verrast maar toch streng heb ik toen gezegd dat ik dat niet okay vind - niet zomaar aan mijn buik, daarnaast ben ik ook een persoon en kun je mij gewoon gedag zeggen i.p.v. mijn buik, plus het claimerige van mijn oma over "haar prinsesje" staat me ook tegen.

Gisteren zien we mijn oma weer. En wat flikt ze direct weer? Die handen naar mijn buik! Heb haar vastgepakt en gezegd dat ik dat echt niet fijn vind en ze dus moet ophouden (nadat ze bij mijn eerste nee alweer begon met "ja maar dat is mijn prinsesje!"). Vind het echt niet leuk zo streng te moeten zijn maar voel me op zo'n manier wel een broedmachine :').
Oh dat is echt vervelend, ja ;( Wel goed dat je streng bent! Als ze het dan zo graag wil, moet ze het toch op zijn minst eerst vragen :Y
|| justdiggit.org ||
  maandag 3 juli 2023 @ 08:34:54 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209742152
quote:
17s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Oh dat is echt vervelend, ja ;( Wel goed dat je streng bent! Als ze het dan zo graag wil, moet ze het toch op zijn minst eerst vragen :Y
Nou dat.. als ze het vraagt, prima. Maar nu heeft ze pech en zeg ik ook niks als de baby schopt :@.
  maandag 3 juli 2023 @ 09:31:53 #131
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209742655
Dank iedereen :)
With love :*
pi_209742744
Gefeliciteerd @girlnextdoor! Klinkt als zware bevalling. Geniet nu maar lekker van jullie ventje
pi_209743540
Ik heb me een maand of 8 geleden ook gemeld in dit topic, toen mijn vriendin een positieve test had en we een hartje hadden zien kloppen op de 6-weken echo. 8-weken echo was ook goed, maar bij de 10-weken echo bleek het toch mis te zijn gegaan en was er een miskraam geconstateerd. 18 juni had de uitgerekende datum geweest, dat was niet echt een leuke dag. Was toen ook nog eens vaderdag waardoor ik extra op de feiten werd gedrukt.

Alleen gisteren hadden we ineens weer een positieve test liggen. Het was een test van de Action, dus vanochtend bevestigd met een Clear Blue en ook die gaf zwanger aan. Het zal nu zo'n 5 weken zijn, dus vandaag bellen om een eerste echo te gaan laten maken.

Ik ben wel blij natuurlijk, maar ik kan dat nog niet echt volledig voelen. Mijn veruit meest overheersende emotie is doodsbang dat het weer een miskraam wordt en we weer het hele proces door moeten wat we de 18e net samen een beetje afgesloten hebben...
Het inbrengen van de wee-opwekkende pillen bij m'n vriendin en wachten tot de foetus er uiteindelijk uit kwam is by far het vreselijkste wat ik ooit in mijn leven heb moeten doen. Dat wil ik echt niet nog een keer.

Maar goed, first things first, eerst een eerste echo laten maken en kijken of er überhaupt hartactie is.

quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lieve iedereen, deze nacht om 01:55 is onze zoon Tim geboren na een lange en heftige bevalling van 27 uur (ik tel de uren mee dat ik heb getimed). Alles gaat goed met hem en we blijven ivm zwangerschapsdiabetes nog even in het ziekenhuis tot 2 uur vanmiddag. Tim moet voor de zekerheid nog gecontroleerd worden omdat ik zwangerschapssuiker had.

The details
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte, dat alles goed gaat is zeker het belangrijkste!
  maandag 3 juli 2023 @ 10:46:04 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209743660
Helemaal logisch dat gevoel van spanning en angst @Irritatie100 :* schrijf het vooral lekker van je af, spreek het uit voor jezelf en zorg dat je een manier vindt om het er te laten zijn, maar wel ook positieve gedachten te houden over dit aanstaande kindje. Hopelijk kunnen jullie snel terecht voor de eerste echo!
pi_209743978
quote:
17s.gif Op maandag 3 juli 2023 10:46 schreef Debsterr het volgende:
Helemaal logisch dat gevoel van spanning en angst @:irritatie100 :* schrijf het vooral lekker van je af, spreek het uit voor jezelf en zorg dat je een manier vindt om het er te laten zijn, maar wel ook positieve gedachten te houden over dit aanstaande kindje. Hopelijk kunnen jullie snel terecht voor de eerste echo!
Dank je! Daarom gooi ik het ook lekker digitaal en anoniem op het forum :P
Niemand weet het nog (logisch, 1 dag na een positieve test), maar ik MOEST het gewoon ergens delen. Natuurlijk kan ik met mijn vriendin er heel goed over praten en ik weet ook zeker dat als onze omgeving het weet we daar ook veel steun uit gaan halen, maar dat is nu nog even niet aan de orde..

We gaan naar dezelfde verloskundigen als vorige keer, mijn vriendin heeft vanmorgen gebeld en gezien de eerste dag laatste menstruatie kunnen we eind volgende week terecht.
  maandag 3 juli 2023 @ 11:09:04 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209744023
Helemaal herkenbaar, al hebben wij het wel direct gedeeld na de positieve test (maar ik testte dan ook positief op 23 december en ben zelf jarig op de 25e - niet drinken met mijn verjaardag valt op :P). Ook juist inderdaad voor de steun omdat we zelf 2 eerdere misgelopen zwangerschappen hebben gehad.

Fijn dat de afspraak staat en nu maar proberen te ontspannen tot die tijd. Lekker samen wandelen, er over praten, maar ook durven rouwen om het eerdere verlies, alles komt toch weer omhoog nu qua emoties.
pi_209744313
Ja, dan snap ik het wel als je zo snel jarig bent :D
Wij willen wachten tot de afspraak, als er hartactie is gaan we het ook melden, in ieder geval aan onze ouders. De rest van de omgeving kan nog wel even wachten. Gaat goed komen!
  maandag 3 juli 2023 @ 17:37:56 #138
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209749051
Hoe is het met @Anne? O+
|| justdiggit.org ||
pi_209750311
Ohh gefeliciteerd @girlnextdoor met jullie zoon O+
Sarcasme. Herken het.
pi_209750361
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij willen wachten tot de afspraak, als er hartactie is gaan we het ook melden, in ieder geval aan onze ouders. De rest van de omgeving kan nog wel even wachten. Gaat goed komen!
Toch voorzichtig gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Je spanning is heel herkenbaar, ook al heb ik nooit een miskraam gehad. Het is zo gewenst en kwetsbaar! We duimen met jullie mee voor een goede echo O+
Sarcasme. Herken het.
pi_209750407
quote:
17s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:09 schreef Debsterr het volgende:

Ik vraag me bijna af of je oma nog wel helemaal lekker gaat :@ Ik vind het wel knap van je dat je je grenzen zo duidelijk aangeeft, hoewel dat ook moeilijk moet zijn. Wat lastig als iemand zo reageert, het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar zo claimerig…
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 juli 2023 @ 20:13:41 #142
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_209751146
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 07:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lieve iedereen, deze nacht om 01:55 is onze zoon Tim geboren na een lange en heftige bevalling van 27 uur (ik tel de uren mee dat ik heb getimed). Alles gaat goed met hem en we blijven ivm zwangerschapsdiabetes nog even in het ziekenhuis tot 2 uur vanmiddag. Tim moet voor de zekerheid nog gecontroleerd worden omdat ik zwangerschapssuiker had.

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! O+
Hoe gaat het inmiddels met jullie?
Protège moi de mes désirs.
pi_209752636
quote:
17s.gif Op maandag 3 juli 2023 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het met @:Anne? O+
Anne wacht nog steeds heel erg ongeduldig B-) .
Ik heb uit wanhoop vandaag vrouwenmantel-thee gehaald :'). Meteen ook wel voor ná de bevalling trouwens. Baat het niet, dan schaadt het niet..

Zijn jullie toevallig ook al in het bezit van een sluitband? Of doen jullie daar niet aan? Ik wil in ieder geval proberen weer zo snel mogelijk te kunnen sporten, want (en het is een wonder dat ik dit ga zeggen) ik mis het :o !
pi_209752657
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 11:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Welkom terug en een voorzichtige gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles verloopt, zoals het 'hoort' ☺.
pi_209753007
quote:
81s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:50 schreef Anne het volgende:

[..]
Ik heb uit wanhoop vandaag vrouwenmantel-thee gehaald :'). Meteen ook wel voor ná de bevalling trouwens. Baat het niet, dan schaadt het niet..

Zijn jullie toevallig ook al in het bezit van een sluitband? Of doen jullie daar niet aan? Ik wil in ieder geval proberen weer zo snel mogelijk te kunnen sporten, want (en het is een wonder dat ik dit ga zeggen) ik mis het :o !
Ik ben zonder sluitband gewoon na zes weken weer gaan sporten :Y ik keek er gek genoeg ook enorm naar uit :? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209753266
Wat is een sluitband :?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 juli 2023 @ 22:49:13 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_209753307
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
Wat is een sluitband :?
Een soort elastisch korset dat al je organen in je lijf houdt na de bevalling :Y
disclaimer
pi_209753319
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 22:49 schreef SQ het volgende:

[..]
Een soort elastisch korset dat al je organen in je lijf houdt na de bevalling :Y
Dat inderdaad :D.
En het zorgt voor een sneller herstel van de buikspieren. Tenminste; dat is de intentie van het ding.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 06:05:44 #149
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_209754108
quote:
81s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Haha, zo vervelend he, dat we niet weten wanneer het dan eindelijk gaat gebeuren :+

Ik doe geen sluitband, nee. Ik ga wel, zodra ik me daar goed bij voel, weer beginnen met het trainen van de schuine buikspieren, want dat is ook bevorderlijk voor het sluiten van de rechte buikspieren. Maar gewoon door een paar simpele oefeningen per dag te doen. En veel wandelen. Hoop ik. Omdat ik dat nu niet kan. Dat wandelen mis ik nu eigenlijk het meeste.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 4 juli 2023 @ 09:14:54 #150
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_209755064
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 19:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Ik vraag me bijna af of je oma nog wel helemaal lekker gaat :@ Ik vind het wel knap van je dat je je grenzen zo duidelijk aangeeft, hoewel dat ook moeilijk moet zijn. Wat lastig als iemand zo reageert, het is ongetwijfeld goed bedoeld, maar zo claimerig…
Ze is 82, ik ben het enige kleinkind, ik begrijp het enthousiasme echt volkomen. Ze uit het alleen helemaal verkeerd :') maar goed, daar heeft ze dan dus zichzelf alleen maar mee uiteindelijk.

@Anne ahh, lastig die laatste tijd zo, dat afwachten! Hopelijk meld de baby zich toch snel nu. En een sluitband, nog nooit van gehoord! Maar ik ben geen sporter, heb nu ook geen enkel probleem met bewegen/wandelen nog dus geen idee of zoiets iets toevoegt voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')