Dit zegt weer genoeg haha.. ben er echt niet meer bijquote:Op vrijdag 30 juni 2023 10:37 schreef SQ het volgende:
[..]
nou de spanning is er al wel af ondertussen
Gefeliciteerd Mardy_Bum!
Haha ben al lang blij dat het niet zo lang spannend is geblevenquote:Op vrijdag 30 juni 2023 14:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dit zegt weer genoeg haha.. ben er echt niet meer bij
Gefeliciteerd @:Mardy_Bum mocht ik je nog niet gefeliciteerd hebben
Spannend! Wens je een fijne en voorspoedige bevalling toe.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lijkt erop dat er hier iets aan het gebeuren is.. vandaag tot 2x toe flink vocht verloren wat geen plas is (dit is vrij reukloos) dus de verloskundige is nu onderweg om te checken wat het precies is. Ben vandaag 40+1 dus hoop dat dit het begin is van de bevalling. Fingers crossed!
Spannend! Succes!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 12:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
Lijkt erop dat er hier iets aan het gebeuren is.. vandaag tot 2x toe flink vocht verloren wat geen plas is (dit is vrij reukloos) dus de verloskundige is nu onderweg om te checken wat het precies is. Ben vandaag 40+1 dus hoop dat dit het begin is van de bevalling. Fingers crossed!
Deb wil je mij erin zetten? 27 novemberquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:06 schreef Debsterr het volgende:
Uitgerekende data:
Eind juni: Mardy_Bum
30 juni: girlnextdoor.
Midden juli: ***TheGirlNextDoor*** (meisje)
Tweede helft juli: ***Piles***
30 augustus: Debsterr (meisje)
7 september: Peacefull
November: arvensis
9 november: Spirit82
***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).
Het Fok! prematurenpakket bevindt zich momenteel bij B.ertha.
Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!
Spannend! Hier begon het ook met de menstruatiekrampen. Hopelijk kan je snel kennismaken met de kleine!quote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
Was helaas vals alarm (was slijm wat heel waterig was). Het goede nieuws: ik heb al een paar dagen last van lichte menstruatiepijn, vk gaf aan dat dat het teken is dat mijn lichaam wel aan het voorbereiden is. We wachten dus verder met een licht positief bericht
En, en, en?quote:Op zondag 2 juli 2023 03:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
Post midden in de nacht.. dacht aan het begin van de avond dat er menstruatiekrampen waren maar voel nu duidelijk de golfbeweging van weeën zegmaar. Begon rond 8-9 uur, timen gestart vanaf 22:55. Dit moet het wel zijn denk ik. VK weer bellen als de weeën 2-3 uur onder de 5 minuten komen. Zit nu op 7 minuten gemiddeld met een paar flinke uitschieters naar 3 minuten en 1 minuut. Gelukkig lukt het goed rustig te blijven.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zaterdag 1 juli 2023 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb al een paar weken menstruatiekrampen. Vanochtend dacht ik dat de eerste serieuze weeën onderweg waren, maar helaasIk ben er helemaal klaar mee en word nu ook een beetje ongeduldig (ja, nu al)
VK komt er binnen een paar minuten aan. Lijkt nu serieus te zijn, weeën om de 2 tot 4 minuten.. benieuwd wat er dalijk wordt gezegd.quote:
Spannend! Succes!!quote:Op zondag 2 juli 2023 05:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
VK komt er binnen een paar minuten aan. Lijkt nu serieus te zijn, weeën om de 2 tot 4 minuten.. benieuwd wat er dalijk wordt gezegd.
Succes!!quote:Op zondag 2 juli 2023 06:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
Update: 2/3 cm ontsluiting. Om 10 uur is de volgende check. Loopt tot nu toe via het boekje. Vk waagde zich zelfs aan de uitspraak dat ik einde middag / begin avond we bevallen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With love :*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |