Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:07 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Voor deze keer had mijn man gelijk. Vannacht is F.edde geboren. Na 3,5 uur weeën was hij er al. Had ineens haast. De placenta daarin tegen niet. Dus na 1 uur met de ambulance naar het ziekenhuis. Door de rit is hij denk ik losgetrild, want daar was hij er in 2 minuten uit.
De man is wat klein dus we blijven 1 nacht ter observatie en dan hopelijk morgen vroeg lekker naar huis.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:07 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Voor deze keer had mijn man gelijk. Vannacht is F.edde geboren. Na 3,5 uur weeën was hij er al. Had ineens haast. De placenta daarin tegen niet. Dus na 1 uur met de ambulance naar het ziekenhuis. Door de rit is hij denk ik losgetrild, want daar was hij er in 2 minuten uit.
De man is wat klein dus we blijven 1 nacht ter observatie en dan hopelijk morgen vroeg lekker naar huis.
Is alles goed?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:59 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb echt een dag vol twijfel. Mijn buik lijkt kleiner, voel het kindje nog niet (denk ik) en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.
Pfff volgende week dinsdag 20 weken echo. Hoop zo dat alles goed is.
Ja, zou er zeker trots op zijnquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:16 schreef Debsterr het volgende:
Fijn @:arvensis
Ik begon een beetje zorgen te maken door al het "oh wat is je buik klein!" commentaar. Maar gister met controle netjes 3cm groei van de baarmoeder in hoogte dus geen aanleiding voor extra controle. Ik mag gewoon heel trots zijn op mijn sterke buikspieren die het compact houden
.
Bij mij zeiden mensen ook dat ik een bescheiden buik had. Toch kwam er een baby van 4 kilo uit.quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik begon een beetje zorgen te maken door al het "oh wat is je buik klein!" commentaar. Maar gister met controle netjes 3cm groei van de baarmoeder in hoogte dus geen aanleiding voor extra controle. Ik mag gewoon heel trots zijn op mijn sterke buikspieren die het compact houden
.
Je hebt zeker een hele mooie buik! En ik ben juist altijd een beetje jaloers op bescheiden buiken. Met 20 weken al moeten nadenken of je ergens wel langs past is ook niet alles. Vooral met uit de auto stappen vind ik het nogal een ding. Ik heb soms echt het gevoel dat een “pas op, zwenkt uit” waarschuwing op zijn plaats is :’)quote:Op donderdag 29 juni 2023 09:16 schreef Debsterr het volgende:
.
Wat fijn dat alles goed was en altijd fijn om even te glurenquote:Op donderdag 29 juni 2023 10:32 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Gefeliciteerd Mardy.
Hier alles goed, gisterochtend even snel echo gehad en ons meisje was tevreden aan het chillen in mijn buik.
Op naar de 20 weken echo volgende week dinsdag!
Opzich goed. Laatste controle was prima. Vandaag de uitgerekende dagquote:Op donderdag 29 juni 2023 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En @:girlnextdoor. hoe is het met jou?
Fijn dat ze daar even de tijd voor namenquote:Op donderdag 29 juni 2023 21:29 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Nou ben naar het hartjesspreekuur gegaan en dacht alleen het hartje te horen te krijgen maar ze maakte een echo.
Blegh, dat klinkt niet fijn! Hopelijk vandaag een beetje ruimte voor wat rust.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 06:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, sinds vannacht ontzettend misselijk en zelfs een pijnlijke maag. Gister nog bij de VK geweest en bloeddruk was mooi laag dus ik maak me geen zorgen om een eventuele zwangerschapsvergiftiging oid. Maar naar is het wel. Moest voor een deel van de nacht rechtop slapen omdat ik anders constant het gevoel had dat ik moest overgeven
Logisch toch, het is een datum die je zo vaak noemt en "beleeft", dat het toch echt wel een mijlpaal op zich isquote:Op vrijdag 30 juni 2023 07:22 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Opzich goed. Laatste controle was prima. Vandaag de uitgerekende dagKleine kans dat ie ook daadwerkelijk geboren wordt (is maar 5% die daadwerkelijk op de uitgerekende datum geboren wordt) maar ik ben nu dus zenuwachtig haha. Maanden naar deze datum toe geleefd en nu is de dag hier, het heeft iets bijzonders
Af en toenwemal lichtelijke pijnscheutjes maar het voelt niet anders als eennlichte ongesteldheidspijn ofzo.
Ik lees dat je vannacht rechtop moest slapen vanwege het gevoel van overgeven, vervelend! Ik hoop dat dat het snel wegtrekt. Wel goed te zien dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt.
Goed de updates ook van de rest te lezen. Gefeliciteerd @:Mardy en goed nieuws @:Bruinoog1982 !
Sorry als ik iemand vergeet, dat is de staat waarin ik momenteel ben haha.
Ohhh spannendquote:Op maandag 26 juni 2023 19:43 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik vond het ook een vervelende fase, de tijd waarin je nu niet niet zeker bent of je nou wat voelt schoppen.
Inmiddels lig ik op de bank met een kruik. Heb een soort menstruatiepijn. Manlief denk dat het nu echt gaat beginnen. Maar is echt een constante kramp. Doet hopelijk wel iets. Morgen heb ik een afspraak bij de VK voor controle. Ben dan 40+3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |