Abonnement op Thuisbezorgd genomen alvast?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:22 schreef Piles het volgende:
We gaan hier voor Kaartje2Go inclusief verzenden door hen. Alles wat ik die eerste weken kan uitbesteden, doe ik
Ik heb bij https://hierbenik.nl/ een proefdruk besteld die erg bevielquote:Op maandag 26 juni 2023 09:34 schreef arvensis het volgende:
[..]
Waar komt de jouwe vandaan? Degene die ik leuk vond was ¤4+ per kaartje. Doei!
Maar ik heb nu een andere leuke gevonden op Cotton Bird. Mooi om z’n naam zo voluit te zien.
Ben alleen nog niet helemaal blij met de tweede naam. Die wilde m’n man graag, maar hij lijkt te veel op de tweede naam van een van onze andere kinderen.
Volgens mij staan cadeaubonnen voor Thuisbezorgd wel op het lijstje voor kraamcadeau'squote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Abonnement op Thuisbezorgd genomen alvast?.
quote:Ik heb wel alvast een lijstje met dingen die ik dan eindelijk weer mag en vooral WIL eten.
Pasta bolognese, friet oorlog en een frikandel speciaal, sushi of een poke bowl, gebak, New York pizza, roze koeken, hertog vegan ijs met slagroom..
Van sommige dingen vraag ik me echt af waarom je ze nu niet eetquote:Op maandag 26 juni 2023 09:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Abonnement op Thuisbezorgd genomen alvast?.
Ik heb wel alvast een lijstje met dingen die ik dan eindelijk weer mag en vooral WIL eten.
Pasta bolognese, friet oorlog en een frikandel speciaal, sushi of een poke bowl, gebak, New York pizza, roze koeken, hertog vegan ijs met slagroom..
Ja, klopt! Zwangerschapsdiabetes helaasquote:Op maandag 26 juni 2023 11:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van sommige dingen vraag ik me echt af waarom je ze nu niet eet? Vermoed i.v.m. suiker dan, buiten de rauw vlees/rauwe vis dingen om?
En nu zo blijven liggen beeb!quote:Op maandag 26 juni 2023 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Versie is niet nodig, want baby heeft vannacht besloten toch maar weer goed te gaan liggen
Echt hoorquote:
Dat is fijn! En inderdaad, nu niet meer bewegen of nou ja, alleen naar beneden 😉quote:Op maandag 26 juni 2023 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Versie is niet nodig, want baby heeft vannacht besloten toch maar weer goed te gaan liggen
Wat vervelend! Kun je niet tussendoor terecht voor een extra echo? Volgens mij is dat meestal geen probleem als je je zorgen maakt.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:59 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb echt een dag vol twijfel. Mijn buik lijkt kleiner, voel het kindje nog niet (denk ik) en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.
Pfff volgende week dinsdag 20 weken echo. Hoop zo dat alles goed is.
Ik zou bellen! Beter dat ze nu je zorgen weg kunnen nemen dan dat je je nog een week zorgen maaktquote:Op maandag 26 juni 2023 11:59 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik heb echt een dag vol twijfel. Mijn buik lijkt kleiner, voel het kindje nog niet (denk ik) en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger.
Vervelende tussenperiode is dit he, ik voelde me toen ook regelmatig onzeker. Vooral even bellen met je VK en besef dat je hormoonbalans weer helemaal veranderd waardoor je wellicht minder opgeblazen bent, maar de baby het "gat" nog niet heeft dichtgegroeid waardoor je buik kleiner lijkt.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:59 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Herkenbaar! Je bent er een beetje aan gewend geraakt (ik spreek voor mezelf) dat je je best ellendig voelt door alle kwaaltjes en ineens heb je wat meer energie, ben je minder snel moe/buiten adem, minder opgeblazen en voel je je eigenlijk weer best ok en niet zo zwanger. En in plaats van even van die adempauze te genieten, vinden we het stomquote:Op maandag 26 juni 2023 11:59 schreef Bruinoog1982 het volgende:
Ik herken je gevoel wel, maar bij mij is sinds een week mijn baby actief aan het schoppen (bij 21 weken), daarvoor voelde ik ook niks. Het voelen van mijn baby maakt veel goed. Ook is mijn buik voor mijn gevoel in de afgelopen 2 weken enorm gegroeid. Opeens lijkt niemand meer te twijfelen als ze mij zien: is die zwanger of heeft ze een 'gewoon' buikje? Het voelt voor mij opeens al een stuk realistischer aan.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:59 schreef Bruinoog1982 het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2023 19:43 schreef Mardy_Bum het volgende:
Ik vond het ook een vervelende fase, de tijd waarin je nu niet niet zeker bent of je nou wat voelt schoppen.
Inmiddels lig ik op de bank met een kruik. Heb een soort menstruatiepijn. Manlief denk dat het nu echt gaat beginnen. Maar is echt een constante kramp. Doet hopelijk wel iets. Morgen heb ik een afspraak bij de VK voor controle. Ben dan 40+3.
Voor deze keer had mijn man gelijk. Vannacht is F.edde geboren. Na 3,5 uur weeën was hij er al. Had ineens haast. De placenta daarin tegen niet. Dus na 1 uur met de ambulance naar het ziekenhuis. Door de rit is hij denk ik losgetrild, want daar was hij er in 2 minuten uit.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:33 schreef Debsterr het volgende:
Spannend @:Mardy_Bum! Ben benieuwd wie van jullie gelijk krijgt.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:07 schreef Mardy_Bum het volgende:
[..]
Voor deze keer had mijn man gelijk. Vannacht is F.edde geboren. Na 3,5 uur weeën was hij er al. Had ineens haast. De placenta daarin tegen niet. Dus na 1 uur met de ambulance naar het ziekenhuis. Door de rit is hij denk ik losgetrild, want daar was hij er in 2 minuten uit.
De man is wat klein dus we blijven 1 nacht ter observatie en dan hopelijk morgen vroeg lekker naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |