Van harte gefeliciteerd met je mooie zoon! Hoop dat het goed gaat met jullie.quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
Wat een schatje, van harte!quote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Moppiequote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn nieuwsquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Zag er een beetje tegenop en mijn vriendin had gewoon een ronduit slecht gevoel over, maar de eerste echo vanmorgen was goed![]()
6w2d wat ook wel overeen komt met wat we zelf dachten en toevallig exact overeenkomt met de eerste echo vorige keer. Uitgerekende datum vooralsnog 5 maart, maar denk dat dat volgende keer beter bepaald kan worden.
Denk dat we wel met stress naar de volgende echo's zullen blijven gaan maar dit scheelt wel heel veel. Al was de eerste echo vorige keer ook goed.
[..]
Wat een schatje, van harte!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Kiwi7 het volgende:
Werd er bij jullie standaard op diabetes getest ook zonder indicaties?
Ik lees een beetje wisselende verhalen daarover op internet, maar verloskundige geeft aan dat dat alleen gebeurd bij hogere kans op diabetes.
Nu heb ik (gelukkig) geen grotere kans erop, maar zou het toch wel fijn vinden om even bevestigd te krijgen dat alles goed zit, omdat het toch veel voorkomt..
Yep, ik weet het. M'n vriendin is zelf verloskundige, dat is tegelijkertijd heel erg fijn en totaal niet fijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn nieuwsen die UD wordt nog wel een keer of wat bijgesteld, termijnecho rond 11 weken is pas "bepalend" daarin.
Ik val in de “risicogroep” vanwege m’n afkomst. M’n vk vroeg of ik wilde testen maar ik wil dat niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik lees een beetje wisselende verhalen daarover op internet, maar verloskundige geeft aan dat dat alleen gebeurd bij hogere kans op diabetes.
Nu heb ik (gelukkig) geen grotere kans erop, maar zou het toch wel fijn vinden om even bevestigd te krijgen dat alles goed zit, omdat het toch veel voorkomt..
gefeliciteerd, wat een schatjequote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Ellende, vooral na zo’n opleving. Helpen ijzertabletten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:13 schreef arvensis het volgende:
Gefeliciteerd @:anne! Hoe gaat het nu?
Ik zit inmiddels in week 23 en heb weer een laag hB-gehalte en ook een lage bloeddruk. Ik ben weer super moe, kom niet van m’n plek af, hoofdpijn, misselijk. Blegh. En dat terwijl het net weer beter ging.
Hier ook niet, alleen als je risico loopt. Vorige zwangerschap ook niet getest. Maar ze houden het wel in de gaten geloof ik obv grootte van je buik/kind en of je symptomen hebt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Kiwi7 het volgende:
Goed! En met jou?quote:
Ik moest een ogtt ivm etniciteitquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik ben flauwgevallen omdat ik te lang moest wachten met ontbijten door die test.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 03:27 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik moest een ogtt ivm etniciteit
Was fluitje van een cent
De assistente hield een heel verhaal over misselijkheid en dat vieze drankje maar nog voor ze uitgesproken was had ik het in 2 tellen achterover gekiept en m’n boek erbij gepakt.
Het stelt echt niets voor. Vond het wel chill om 2 uurtjes legaal te luieren op een werkdag
Nope. Niets over vernomen en ook geen enkele keer indicatie voor gehad dat er wellicht getest moest gaan worden.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Kiwi7 het volgende:
Meh, das niet fijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:13 schreef arvensis het volgende:
Gefeliciteerd @:anne! Hoe gaat het nu?
Ik zit inmiddels in week 23 en heb weer een laag hB-gehalte en ook een lage bloeddruk. Ik ben weer super moe, kom niet van m’n plek af, hoofdpijn, misselijk. Blegh. En dat terwijl het net weer beter ging.
Spannend hoor! Hoop dat je snel een goeie echo hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 03:25 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Goed! En met jou?
Pril zwanger, 5 weken. Ik had vorige week telkens buikpijn maar dat is gestopt. Voel nu eigenlijk niks meer. Fingers crossed maar dat alles goed gaat.
Voor nu weinig verschil met de vorige 2 zwangerschappen, misselijkheid heeft bij mij nooit zo op de voorgrond gestaan.
Hopelijk blijft dat zo want ik heb een super drukke periode op het werk en kan me echt geen misselijkheid veroorloven. Het is vol gas geven op het werk, ik tik de 45-50u per week wel aan.
Ik kan het nooit stil houden dus ik heb t gewoon al verklapt aan 2 mensen. Vorige keer ook. Kan ik nu lekker ongestoord whinen als ik daar zin in heb zonder iets te verbergen. Moet de verloskundige nog bellen
Fijn dat het voor jou zo meeviel, hoor echter genoeg andere verhalen van vriendinnen en kennissen dus een garantie is het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 03:27 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik moest een ogtt ivm etniciteit
Was fluitje van een cent
De assistente hield een heel verhaal over misselijkheid en dat vieze drankje maar nog voor ze uitgesproken was had ik het in 2 tellen achterover gekiept en m’n boek erbij gepakt.
Het stelt echt niets voor. Vond het wel chill om 2 uurtjes legaal te luieren op een werkdag
Gewoon proberen er naar te vragen!quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:07 schreef Kiwi7 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |