Ja ik ben nog wat terughoudend. Mijn score is 1 in de wc en 1 in het bedje.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 05:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een voorzichtige gefeliciteerd dan!
Gedeliciteerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2023 00:25 schreef _Lily_ het volgende:
Ik gluur hier voorzichtig even om het hoekje
Nr 2 is onderweg (hopelijk)
Ik begrijp de terughoudendheidquote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:34 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ja ik ben nog wat terughoudend. Mijn score is 1 in de wc en 1 in het bedje.
Ik moet er weer even in komen. Gister at ik een broodje salami en ineens dacht ik: OMG ik mag dit niet, straal vergeten.
Het is echt heeeeel pril, vandaag is eigenlijk mijn nod. Dus wat is t, 4 weken ver dan?
Hoe ging het vandaag? Of ben je stiekem inmiddels al bevallen?quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Strippen is een vorm van inleiden inderdaad, en inleiden hoeft niet per se strippen te zijn. Zoiets denk ik.
Ik sta er inmiddels wel positief tegenover. Uiteraard heb ik liever dat het vanzelf gaat, want dan gaat het in de regel ook veel makkelijker en sneller, maar ik ben er mentaal wel aan toe dat er een handje geholpen wordt.
Helaas nog geen ontsluiting, dus strippen was niet mogelijk. Zondag nog een keer proberen..
En maandag, als het nog nodig is, wordt er in ieder geval ook een hartfilmpje gemaakt en wordt de afspraak voor de 'echte' inleiding in het ziekenhuis gemaakt.
Hahaquote:Op zondag 9 juli 2023 17:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe ging het vandaag? Of ben je stiekem inmiddels al bevallen?
He jammer! Succes morgen!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha! Nee, helaas!
Wel gestript vanochtend en dat zou dan binnen 4 uur iets moeten doen, maar het heeft geen effect gehad. Verloskundige gaf aan dat ik er morgen eventueel nog eens om mag vragen bij de gynaecoloog, maar ik wacht even af wat voor een persoon ik voor mij heb.
Hoe gaat het bij jou?
Nog steeds veel gerommel?
Dankjewel!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He jammer! Succes morgen!
Nog steeds veel gerommel, moe, hoofdpijn, emotioneelMorgen gaat een van mijn twee beste vriendinnen trouwen en ik wil daar zo graag bij zijn (iig de ceremonie). Dus ik zei steeds dat tenzij ik aan het bevallen ben of net bevallen ben, ben ik erbij. Maar zoals het vandaag ging gaat dat echt niet. En daar ben ik nu super emo over, want als het goed is trouwt ze maar een keer en ze gaat zo mooi zijn
Dus ik ga vroeg slapen vanavond, in de hoop dat óf die bevalling eindelijk doorzet, óf ik me morgen beter voel en ik in ieder geval bij de ceremonie kan zijn.
Hopelijk goed geslapen en nog even naar de bruiloft, dat je daarna de mentale rust volledig hebt om te focussen op je bevallingquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He jammer! Succes morgen!
Nog steeds veel gerommel, moe, hoofdpijn, emotioneelMorgen gaat een van mijn twee beste vriendinnen trouwen en ik wil daar zo graag bij zijn (iig de ceremonie). Dus ik zei steeds dat tenzij ik aan het bevallen ben of net bevallen ben, ben ik erbij. Maar zoals het vandaag ging gaat dat echt niet. En daar ben ik nu super emo over, want als het goed is trouwt ze maar een keer en ze gaat zo mooi zijn
Dus ik ga vroeg slapen vanavond, in de hoop dat óf die bevalling eindelijk doorzet, óf ik me morgen beter voel en ik in ieder geval bij de ceremonie kan zijn.
Spannend Anne, jammer dat het nog geen effect lijkt te hebben.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha! Nee, helaas!
Wel gestript vanochtend en dat zou dan binnen 4 uur iets moeten doen, maar het heeft geen effect gehad. Verloskundige gaf aan dat ik er morgen eventueel nog eens om mag vragen bij de gynaecoloog, maar ik wacht even af wat voor een persoon ik voor mij heb.
Hoe gaat het bij jou?
Nog steeds veel gerommel?
Yes, dat is echt heel fijn! Maar dan mag het nu inderdaad wel go time zijnquote:Op maandag 10 juli 2023 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bruiloft meegemaaktZo blij
![]()
Maar nu moet het gerommel wel echt door gaan zetten hoor, vind het niet leuk meer. Zo uitputtend dit. Morgen afspraak bij vk, ben benieuwd.
Investeren in leuke schoenen waar je in kan stappen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:08 schreef Debsterr het volgende:
Ik boer voortaan 's ochtends mijn koffie terug op omdat mijn pens in de weg zit als ik schoenen aan wil doen. Irritant!
Ja, schoenen en ik is nogal een drama, dus ik vertrouw de komende tijd vooral op mijn Birkenstocks denk ik. En dan zien we wel weer verderquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:09 schreef Bami het volgende:
[..]
Investeren in leuke schoenen waar je in kan stappen.Is ook handig mocht je een baby hebben die alleen in draagzakken slaapt.
Ik deed altijd mijn schoenen aan op de trap, dan kon ik er makkelijker bij zonder helemaal dubbel te vouwen.
Aah, wat een dropjequote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
Herkenbaar inmiddelsquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, schoenen en ik is nogal een drama, dus ik vertrouw de komende tijd vooral op mijn Birkenstocks denk ik. En dan zien we wel weer verder.
Wat een schatje op deze mooie fotoquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
Afgelopen nacht om twee minuten voor twee is onze zoon Mason geboren met een gewicht van 2982 gram en een lengte van 49 centimeter! 🩵
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Annequote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:14 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |