Ik heb hier een wizard met fpv bril + ervaring dus kommadoahquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:00 schreef byah het volgende:
Als het zover komt worden we allemaal ingezet als drone-piloot, toch?!
Met dank aan Rusland moet je niet verbaasd zijn als NAVO binnen een aantal jaar weer op die capaciteit zit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:59 schreef nixxx het volgende:
Trouwens als de nato nog 1988 capaciteit had, dan waren er al makkelijk een paar duizend tanks aan Oekraïne geleverd.
Ik zie niet in waarom een foto zonder enig ander bewijs, bewijs is dat hij nog steeds leeft. Deze kan nep zijn, of in het verleden zijn gemaakt. Dus maar even wachten op echt bewijs.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:48 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wil wat van 1 quoten. Beter van niet.
Afijn;
[ twitter ]
Lijkt erop dat ie leeft. Zou ook dom zijn. Zo 1 kan vloggend de oorlog door, dan moet je toch proberen enigszins uit directe vuurlinies te blijven.
Nee, ik ben marine kokkie. Iedere woensdag blauwe hapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:00 schreef byah het volgende:
Als het zover komt worden we allemaal ingezet als drone-piloot, toch?!
Jij zit nog in de "we moeten Rusland niet onderschatten" fase.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:06 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Die van ons wel? Rusland is een land ingesteld op wapens en oorlogvoeren. Tja ik denk echt dat men hun onderschat en ik snap niet hoe mensen zo een plaat voor hun kop kunnen hebben. Dit wordt een totale oorlog met heel veel doden
Beter dan in de fase zitten we winnen dit evenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:13 schreef koemleit het volgende:
[..]
Jij zit nog in de "we moeten Rusland niet onderschatten" fase.
Rusland wilde Kiev innemen, toen wilde ze de donbass innemen.
Niks lukt. Zelfs al lukt het zo om een klein stukje te "houden". Dan nog is het een totale mislukking.
En hoe jij bedenkt dat dit een totale oorlog "wordt" en niet al is.
Je krabbelt toch niet terug, hè? Dat zou een teleurstelling zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Beter dan in de fase zitten we winnen dit even
Gast, "we" doen gewoon niet mee, wat klets je.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:14 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Beter dan in de fase zitten we winnen dit even
Je weet toch dat Putin Ukraine binnen moest vallen omdat Mark Rutte bleef zeuren over MH17?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast, "we" doen gewoon niet mee, wat klets je.
Welke rommel is dat dan precies van de russen. Ze hebben juist heel veel wapens die gemoderniseeerd zijn maar ondertussen ook al 50 jaar hun dienst hebben bewezen. Geen idee, maar ze afdoen alsof ze alleen maar troep hebben en doen alsof ze eoa derdewereld land zijn en dan superieur doen dat de navo ze wel even in hun broek laat poepen. Als dat zo zou zijn dan was dat scenario al lang uitgevoerd. Maar ze weten wie ze voor zich hebben.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast, kappen nou, je hebt gewoon echt geen clou. Je ongeinformeerdheid is schrikbarend.
Het oekrainse leger is nu gemankeerd omdat ze geen luchtmacht, geen marine hebben. Maar als het westen wel mee gaat doen, nemen die een luchtmacht en marine mee die x maal zo groot zijn als de rommel van rusland. Dan is het binnen een paar weken over.
Maar ondertussen zitten jij en andere wappies zichzelf op te naaien dat over 13 jaar onze kinderen de loopgraaf inmoeten. Koekkoek.
We doen wel mee al heel diep.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ho hoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Glashard bewijs dat we oorlogshitsers zijn jonguh.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn god, er is weer een nieuwe idiotski gevonden
Gepost vanuit een F35 boven de Donbass
Ja blijft mooi, de trol redenatiesquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rusland is al lang blij dat Oekraïne geen noemenswaardige zeemacht is. Want die prutsmarine van ze zou het nog niet eens volhouden tegen een flottiel vissersschepenLaat staan NAVO battlegroups met vliegdekschepen.
Waar praat ik de inval goed of dat ik een kant kies. Enige wat ik probeer aan te geven we worden een oorlog ingezogen en men laat het onnodig escaleren wat prima te voorkomen is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je weet toch dat Putin Ukraine binnen moest vallen omdat Mark Rutte bleef zeuren over MH17?
Hoe kom je hier bij?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:19 schreef danielsanders het volgende:
Ze hebben juist heel veel wapens die gemoderniseeerd zijn maar ondertussen ook al 50 jaar hun dienst hebben bewezen.
Shhhht.quote:
Vertelquote:
:ier zeg je letterlijk dat je het eens bent en dat de doelen van rusland gecreerd moeten worden. Dus alle grondstoffen naar rusland en dMs (geen oekrains leger en dus opgeven van democratie in Oekraine)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:21 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Waar praat ik de inval goed of dat ik een kant kies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is te voorkomen? definieer escaltie eens.quote:Enige wat ik probeer aan te geven we worden een oorlog ingezogen en men laat het onnodig escaleren wat prima te voorkomen is.
Rob de Wijk is in schok, want z'n Russische vriendjes blijken net zo radicaal en geschift als de rest van de Russische fascistische imperialisten:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat hij zegt is niet gek.
Dit zegt Rob de Wijk ook, een autoriteit op dit gebied.
Nou, nee, miljoenen oekrainers maar gedeporteerd laten worden, naar martelkamers laten verdwijnen, omdat er in west-europa schijtlaarzen wonen vind ik niet echt een goede reden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:21 schreef danielsanders het volgende:
men laat het onnodig escaleren wat prima te voorkomen is.
Er word juist veel te voorzichtig geopereerd. We hadden vanaf het begin Ukraine vol moeten pompen met wapens. Jij wil de boel afremmen zodat Putin de oorlog kan winnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:21 schreef danielsanders het volgende:
[..]
Waar praat ik de inval goed of dat ik een kant kies. Enige wat ik probeer aan te geven we worden een oorlog ingezogen en men laat het onnodig escaleren wat prima te voorkomen is.
Met “lijkt” hou ik een slag on de arm.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:04 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom een foto zonder enig ander bewijs, bewijs is dat hij nog steeds leeft. Deze kan nep zijn, of in het verleden zijn gemaakt. Dus maar even wachten op echt bewijs.
Wat wel een feit is dat na de melding van zijn dood hij enkele dagen niet reageerde. En dat er toen een oude foto van hem als zogenaamd bewijs werd upgeload van dat hij nog in leven was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |