De V verscheen net als schaduw op mijn radar... en er is niet eens een eventquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik mis nog de C, K, Q, V, W, Y, Z, ! en ?.
Daar gaat dit weekend niks bijkomen, dus.
Meer dan 40?quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik vond de rare candy’s ook echt tegenvallen! Verder vond ik het een mooie go fest. Ruim 40 shinies erbij voor mij en daarbij veel nieuwe.
Ja wij zijn hier vorig jaar idd ook geweest. Dus hebben alles al, maar dacht nu. Kan het vooraf vragenquote:Op donderdag 7 september 2023 09:49 schreef J-net het volgende:
Ik ben in zuid Amerika geweest eerder dit jaar en heb die allemaal.
Plus je kan kijken voor speciale Furfrou misschien. Ik heb een pakje dat hier niet te krijgen is als je hem evolueert. (Die heb ik).
Het enige wat ik daarvan heb is Heracross, en dan ook alleen het mannetje.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:49 schreef superkimmi het volgende:
Iemand hier die nog regionals uit Florida wil?
Hier te krijgen:
Maractus
Gele oriccorio
Gele flabebe
Corsola
Heracross (zat in laatste gofest)
Carnivine ( zat in laatste gofest)
Ik kan ze de komende twee weken voor je vangen
Ik heb de bovenste 3 nog nietquote:Op woensdag 6 september 2023 18:49 schreef superkimmi het volgende:
Iemand hier die nog regionals uit Florida wil?
Hier te krijgen:
Maractus
Gele oriccorio
Gele flabebe
Corsola
Heracross (zat in laatste gofest)
Carnivine ( zat in laatste gofest)
Ik kan ze de komende twee weken voor je vangen
Ik heb die Pawmi nog niet naar Pawmo geëvolueerd, maar meestal moeten dat soort Pokémon met wandelvereisten wel gewoon met je meelopen. Even voren en ze zijn blij.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een vraagje moet Pawmo werkelijk uit zijn bal zijn en dus als Buddy meelopen of is hem als buddy hebben en dan meters maken genoeg om hem te kunnen evalueren bij 25 kilometers.
Buddy hebben is genoeg. Dan tellen de kilometers alquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een vraagje moet Pawmo werkelijk uit zijn bal zijn en dus als Buddy meelopen of is hem als buddy hebben en dan meters maken genoeg om hem te kunnen evalueren bij 25 kilometers.
Echt? Oh, ik dacht dat ze altijd mee moesten lopen. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 17 september 2023 03:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Buddy hebben is genoeg. Dan tellen de kilometers al
Ja ik wist het ook niet zeker, maar heb het deze dagen getest (lopen momenteel heel veel) en heb de pawmot in 2 dagen, zonder te activerenquote:Op zondag 17 september 2023 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt? Oh, ik dacht dat ze altijd mee moesten lopen. Weer wat geleerd.
Ja lekkere bonus is dat he. Ik zit in een xp-groep waarmee we met 20 mensen tegelijk levelen. Kreeg bij 3 hartjes al 3 mln punten, want dat moment viel op dag 2 van dit seizoen. En nu over ca 40 dagen nog eens 6 mln puntenquote:Op maandag 25 september 2023 10:49 schreef J-net het volgende:
Met dank aan 1,5x XP bij friendship (dus 150.000 XP nu bij best friends) en een lucky Egg vandeweek even 2,4 miljoen XP binnengeharkt op Community Day enkel en alleen aan 8 best friendships.
Nu heb ik al meer dan 13 miljoen XP maar moet nog voor het behalen van level 45 nog 10x een Team Leader verslaan (en dus nog 60 grunts). Doe mijn best elke dag zoveel als mogelijk te doen.
Ben wel dit keer enorm snel door mn XP heen gegaan. Ben sinds 15 juni level 44. Dus in 3 maanden 13 miljoen XP gehaald. Ach alles wat ik nu al heb neem ik lekker mee straks in level 45.
Verwacht komende maand met community day minstens weer met 8 mensen best friends te worden. Werkt goed zo
Dit heb ik ook! Ik moet ook nog 7x een team leader ofzo.quote:Op maandag 25 september 2023 10:49 schreef J-net het volgende:
Nu heb ik al meer dan 13 miljoen XP maar moet nog voor het behalen van level 45 nog 10x een Team Leader verslaan (en dus nog 60 grunts). Doe mijn best elke dag zoveel als mogelijk te doen.
Een artikel erover: https://www.ad.nl/binnenl(...)terke-link~a366520e/quote:
Wij gaan zondag de 8e!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een artikel erover: https://www.ad.nl/binnenl(...)terke-link~a366520e/
Zo schattig! Ik wil erheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |