Ik overweeg een ticket puur alleen om Unown aan mijn Pokedex toe te kunnen voegen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:27 schreef Mrmime het volgende:
Hebben jullie een ticket gekocht voor dit weekend? Ik twijfel. Heb niet veel tijd om te spelen. Het leukste vind ik de shinys, maar die aantallen vielen mij bij de vorige Go Fest ook wel wat tegen eigenlijk
Ja, ik heb een ticket gekocht van mijn Google opinion rewards.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:27 schreef Mrmime het volgende:
Hebben jullie een ticket gekocht voor dit weekend? Ik twijfel. Heb niet veel tijd om te spelen. Het leukste vind ik de shinys, maar die aantallen vielen mij bij de vorige Go Fest ook wel wat tegen eigenlijk
Ik heb er drie in alle verschillende vormenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik overweeg een ticket puur alleen om Unown aan mijn Pokedex toe te kunnen voegen.
Dit heb ik ook geprobeerd. Bij mij werkte het nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:02 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vandaag mijn 2e Zygardecel gekregen door vlak voor het einde van de route de route te pauzeren, door te lopen tot voorbij eindpunt en weer terug te lopen tot punt waar ik route pauzeerde. Toen verscheen die cel ineens terwijl de route nog op pauze stond.
Blijft een gaar systeem.
Een goed begin, want er zijn maar 28 verschillendequote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb er drie in alle verschillende vormen
Ik mis nu nog de C, J, Q, V, Y, Z en vraagteken. We zijn er bijnaquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goed begin, want er zijn maar 28 verschillende
Whoaaaa idd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goed begin, want er zijn maar 28 verschillende
Ik mis nog de C, K, Q, V, W, Y, Z, ! en ?.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik mis nu nog de C, J, Q, V, Y, Z en vraagteken. We zijn er bijna
De rest allemaal gevangen of enkel gezien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
De laatste 2 ben ik inmiddels al jaren naar op zoeken zolang deze niet in de gyms komen zal ik dit ook niet af kunnen krijgen.
[ afbeelding ]
Allemaal gevangen dankzij actieve community hier in de omgeving, soms moest ik even smoes verzinnen om even van mijn werk weg te gaan om die te vangenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
De rest allemaal gevangen of enkel gezien?
! heb ik van Dortmund 2019 Go Fest.
Ja ik woonde ook in hele actieve community 2017 en 2018, toen heb ik ook een aantal unown gevangen op de meest onmogelijke momenten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Allemaal gevangen dankzij actieve community hier in de omgeving, soms moest ik even smoes verzinnen om even van mijn werk weg te gaan om die te vangen
London go fest had het uitroepteken. Ik weet niet waar je woont, maar ik wil best ruilen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
De laatste 2 ben ik inmiddels al jaren naar op zoeken zolang deze niet in de gyms komen zal ik dit ook niet af kunnen krijgen.
[ afbeelding ]
Ja dat dus, maar hey alles voor de unownquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik woonde ook in hele actieve community 2017 en 2018, toen heb ik ook een aantal unown gevangen op de meest onmogelijke momenten.
Ik woon helemaal in het hoge noorden, ik wil best ruilen dat is geen probleem maar moet geen 200km hoeven rijden hiervoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 22:12 schreef superkimmi het volgende:
[..]
London go fest had het uitroepteken. Ik weet niet waar je woont, maar ik wil best ruilen?
Ja ik vond de rare candy’s ook echt tegenvallen! Verder vond ik het een mooie go fest. Ruim 40 shinies erbij voor mij en daarbij veel nieuwe.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:02 schreef Vermecelli het volgende:
Volledig solo gespeeld, op de eerste dag ±10 shinies (shiny Goomy bij eerste raid + veelal die ik al heb) en standaard questline afgemaakt. En bij de laatste Goomy raid nog een hundo gekregen.
Tweede dag voornamelijk Rayquaza geraid en de spawns een beetje achterwege gelaten, want ik had ze allemaal toch al. Volgens mij nog een shiny Pikachu gezien in mijn inventory maar het voornamelijk aan de Gotcha overgelaten.
Rayquaza catch rate was wel lekker. Vaak eerste bal gelijk raak dus alles met Pinap Berries gevangen. De rade candy drops van de raids was echter wel dramatisch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |