Nu vlak bij mij ook eentje die letterlijk rondje met de hond heet jaquote:Op donderdag 2 november 2023 09:50 schreef Vermecelli het volgende:
Ik zie nu ineens overal 'rondje flat' 'rondje winkelcentrum' 'rondje door de buurt' achtige routes. Waarschijnlijk van mensen die daar wonen en elke dag even een ommetje maken met de hond ofzo.
Wel slim, ga er ook maar eens naar kijken om een ommetje in mijn buurt te recorden. Anders kom je nooit aan die Zygarde cells.
Ik heb ook voornamelijk mijzelf bediend bij het maken van routes.quote:Op donderdag 2 november 2023 09:50 schreef Vermecelli het volgende:
Ik zie nu ineens overal 'rondje flat' 'rondje winkelcentrum' 'rondje door de buurt' achtige routes. Waarschijnlijk van mensen die daar wonen en elke dag even een ommetje maken met de hond ofzo.
Wel slim, ga er ook maar eens naar kijken om een ommetje in mijn buurt te recorden. Anders kom je nooit aan die Zygarde cells.
Woon jij in Spaarndam?quote:Op donderdag 2 november 2023 10:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nu vlak bij mij ook eentje die letterlijk rondje met de hond heet ja
Nopequote:
En? Zijn de eisen streng?quote:Op donderdag 2 november 2023 19:47 schreef PippenScottie het volgende:
Een route die ik dik twee maanden geleden heb gemaakt is eindelijk gereviewd
Ik heb juist het gevoel dat het random is. Ik had enkel 2 mooie route´s gemaakt, maar die zijn nog steeds in review. De enige 2 route´s hier dichtbij zijn nu Rondje met Hondje (wat eigenlijk een lange lijn is van 800 meter lang). En Thuis naar de peuterspeelzaal van Emma.quote:
Als ik een route in Pokemon heb aanstaan wel, maar niet gegarandeerd.quote:Op zaterdag 4 november 2023 07:58 schreef Tinkepink het volgende:
Ik loop best vaak een route (rondje met de hond), maar ben nog nooit een cell tegengekomen. Jullie wel?
De route sluit niet meer automatisch als je het einde hebt gehaald, dus dat pauzeren is niet echt meer nodig.quote:Op zaterdag 4 november 2023 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een route in Pokemon heb aanstaan wel, maar niet gegarandeerd.
Ik doe nu standaard de truc dat ik 100 m voor het eindpunt de route pauzeer, Pokemon afsluit en opnieuw opstart, de route van pauze afhaal en dan weer doorloop. In 7 van de 10 keer maakt dat er die laatste 100 m een Zygard cell verschijnt. Moet je goed voor kijken en die moet je bovendien ook aanklikken om hem te krijgen.
Klinkt als veel moeitequote:Op zaterdag 4 november 2023 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een route in Pokemon heb aanstaan wel, maar niet gegarandeerd.
Ik doe nu standaard de truc dat ik 100 m voor het eindpunt de route pauzeer, Pokemon afsluit en opnieuw opstart, de route van pauze afhaal en dan weer doorloop. In 7 van de 10 keer maakt dat er die laatste 100 m een Zygard cell verschijnt. Moet je goed voor kijken en die moet je bovendien ook aanklikken om hem te krijgen.
Ik merk anders wel (geen idee of het terecht is) dst na opnieuw opstarten en van pauze afhalen vaak meteen een cel verschijnt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 09:04 schreef thabit het volgende:
[..]
De route sluit niet meer automatisch als je het einde hebt gehaald, dus dat pauzeren is niet echt meer nodig.
Mijn vriendin en ik deden er 5, ik 0 shiny met waardeloze IV's, mijn vriendin 2 shiny's met 1 van 94%quote:
Haha alleen voor een 100%. Omdat @KapiteinIglo ooit haar 100% Ampharos heeft weggegooidquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:20 schreef Vermecelli het volgende:
Nog mensen op Mareep jacht dit weekend?
Daar heb je toch radars voor op Discord?quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha alleen voor een 100%. Omdat @:kapiteiniglo ooit haar 100% Ampharos heeft weggegooid
Ja, wij hebben ook een scanner in ons dorp. Gemaakt door een bekende met een oude telefoon van onsquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Daar heb je toch radars voor op Discord?
(Heb ik zelf niet, maar ken veel mensen die ze wel gebruiken)
Ja soms wel een handige om even te bekijken als je op pad bent. Bij de onze moet je betalen, helaasquote:Op vrijdag 24 november 2023 12:34 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook een scanner in ons dorp. Gemaakt door een bekende met een oude telefoon van ons![]()
Die gebruiken we eigenlijk nooit, maar in dit geval wel even
De onze ook, maar omdat wij een telefoon hebben gegeven krijgen wij gratisquote:Op vrijdag 24 november 2023 13:21 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja soms wel een handige om even te bekijken als je op pad bent. Bij de onze moet je betalen, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |