Henok fietste niet eens doorquote:Op zondag 16 juli 2023 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HENOK HENOK HENOK
Bijzondere ontknoping, beetje dubieus ook wel, maar je hoort mij niet klagen.
Benieuwd wat dat concreet gaat betekenen qua sponsoring en het aantrekken van nieuwe renners. Niveau zal dan serieus de hoogte in moeten.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef Felagund het volgende:
Tour de Tielema wordt een procontinentaal team vanaf volgend jaar.
quote:Op zondag 16 juli 2023 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
De vrienden van Burgos zijn woedend over de 2 seconden die Henok cadeau krijgt.
quote:Op zondag 16 juli 2023 11:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HENOK HENOK HENOK
Bijzondere ontknoping, beetje dubieus ook wel, maar je hoort mij niet klagen.
Hallooooooooo? De tijden van Perez Cuapio herleven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Isaac Del Toro op #8. Hallo, World Tour?!
Ze hebben een aanvraag gedaan.quote:Op zondag 16 juli 2023 10:32 schreef Felagund het volgende:
Tour de Tielema wordt een procontinentaal team vanaf volgend jaar.
Ik zie het, ze hebben met Unibet wel een sponsor die het budget zou kunnen opschroeven.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben een aanvraag gedaan.
Ben benieuwd. Die stap is niet niks. Je moet naar minimaal 20 renners, heel ander programma, daar moet je een staf bij hebben... Budget mag naar maal 6 of zo wat ze nu hebben.
Beat wil in 2027 klaar zijn voor de Tour de France.
Klopt. Die hebben geld zat, maar mogen in Nederland geen sponsorcontracten meer afsluiten. In België nog t/m 2027.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie het, ze hebben met Unibet wel een sponsor die het budget zou kunnen opschroeven.
Zou Stuyven ook niet zelf willen sprinten?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |