Neen. Ging me alleen op het: minder dan 100 volgers dus kut argumentquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Heb je het linkje gezien wat ik poste?
Zeker maar ik zou eerder kiezen voor centauri prime te onderzoeken. Dat is makkelijkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:59 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Buiten deze ellende allemaal, zou het toch eens fijn zijn dat wij als mensheid de oceanen in kaart brachten, en dan bedoel ik dus de bodem, grotten enz. Volgens mij is daar nog genoeg te ontdekken. Blijft toch ergens jammer dat er zo min aandacht voor is.
En de kou/onderkoeling....quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Als het gebrek aan zuurstof nog niet hun dood is geworden is het nu onderhand wel door koolmonoxidevergiftiging
Ah ik lees een donateur....quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt, maar nu vind ik het fantastisch dat ze het universum willen ontdekken, maar zou toch mooi zijn als we onze eigen oceanen eens konden ontleden. We zijn de mensheid, alles is mogelijk voor ons mits er maar genoeg geld in wordt gestopt. Op dat gebied kan ik zo'n gast als die eigenaar van Ocean gate wel begrijpen, het grootste gedeelte van onze planeet bestaat uit water en we hebben zo min kennis, wie weet wat we allemaal ontdekken in die dieptes wat de mensheid vooruit kan helpen.
Welnee joh. Dat is ook door iedere grapjas al getwitterd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef PinkLow het volgende:
Dit is het geluid van het kloppen.
Tenminste als de tweet waar is..
[ twitter ]
Maar dan post je minstens een link naar de bron, iemand met een handjevol volgers en al de hele dag onzin op dat account post neem ik totaal niet serieus, sorry.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neen. Ging me alleen op het: minder dan 100 volgers dus kut argument
Volgens de persconferentie gisteren was er geen enkele bevestiging dat het geluid om de 30 minuten kwam, geen enkele, dat wisten ze niet. Ook hadden ze geluiden gehoord, maar konden niet aangeven of het "kloppen" was. En dat waren de mensen die bezig waren met de zoekactie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef PinkLow het volgende:
[ twitter ]
Graag, moet wel geld inzamelen, misschien interesse in een duiktocht naar de Titanic, kost je maar 250K?quote:
quote:
Menig ontdekkingsreiziger en waaghals, doet dingen om nooit vergeten te worden en idd om met Darwin te spreken, met als "bedacht" argument de mensheid daarmee in haar evolutie een stapje verder te brengen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor de ultieme Darwin award ja
Dat zou ook nog kunnen. Dat ze hem toch gevonden hebben en dat 'er niet alleen goed nieuws' is....quote:
Ja dat is een ander verhaal. Als iemand alleen maar onzin post. Maar iemand met weinig volgers kan natuurlijk ook prima informatie geven.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:06 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar dan post je minstens een link naar de bron, iemand met een handjevol volgers en al de hele dag onzin op dat account post neem ik totaal niet serieus, sorry.
Dat zijndan wel heeel heul veel tochtjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Graag, moet wel geld inzamelen, misschien interesse in een duiktocht naar de Titanic, kost je maar 250K?
Zonder de eerste waaghalzen en ontdekkingsreizigers waren wij niet zo ver als mensheid nu. Zelf zou ik het niet doen, maar het siert de mensen wel die het proberen, er zitten risico's aan maar daar zullen ze zich van bewust zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Menig ontdekkingsreiziger en waaghals, doet dingen om nooit vergeten te worden en idd om met Darwin te spreken, met als "bedacht" argument de mensheid daarmee in haar evolutie een stapje verder te brengen.
In het slechtste geval wordt je onderdeel van de geschiedenis en in het overleefde geval, dat ook mee te maken.
De volgende die de Titanic gaat bewonderen zal dat doen met een double safe certified verhicle.
Niettemin hoop ik dat deze onvergetelijken, het kunnen/gaan navertellen en zelf een boek schrijven & film maken maar ik vrees dat het een te lange adem wordt. Na zeg 24u is de kans wel verkeken.
Heb je het over @Danny nu?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:16 schreef Tekaschi het volgende:
Zonder de eerste waaghalzen en ontdekkingsreizigers waren wij niet zo ver als mensheid nu.
Zelf zou ik het niet doen, maar het siert de mensen wel die het proberen, er zitten risico's aan maar daar zullen ze zich van bewust zijn.
Waar zou de koolmonoxide vandaan komen? Kaarsen branden?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef TLC het volgende:
Als het gebrek aan zuurstof nog niet hun dood is geworden is het nu onderhand wel door koolmonoxidevergiftiging
Stel je eens voor idd waar we nu zonder Danny nu waren! Waarschijnlijk allemaal een succesvol en gelukkig leven weg van die zolderkamer, een pionier op het internet.quote:
In de ruimte is de kans dat je bloeddorstige wezens met een hoog IQ en/ of 300 vlijmscherpe tanden die je aan stukken willen scheuren tegen komt iets kleiner.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:06 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De ruimte minder eng dan de zee? Hoe zie je dat voor je?
Kippenvel hierquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:05 schreef PinkLow het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat in dan mijn eigen detective kanaal had.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:20 schreef Tekaschi het volgende:
Stel je eens voor idd waar we nu zonder Danny nu waren! Waarschijnlijk allemaal een succesvol en gelukkig leven weg van die zolderkamer, een pionier op het internet.
Yup, plus een geheel kosteloze begrafenis.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Graag, moet wel geld inzamelen, misschien interesse in een duiktocht naar de Titanic, kost je maar 250K?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |