Hebben ze Sudetenland nu wéér geannexeerd?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
In Duitsland zijn ze iets guller met de code rood
Duitsland kent volgens mij niets anders dan rood en groenquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
In Duitsland zijn ze iets guller met de code rood
Van de week wel weer flink onkruid wiedenquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
Deze gestage regen helpt echt prima tegen de droogte, hoor. Kunnen er wel weer een paar weken tegen zonder regen
Ik heb de hoop dat alle onkruid hier verdord is, maar dat zal over een paar dagen weer tegenvallenquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week wel weer flink onkruid wieden
quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
Deze gestage regen helpt echt prima tegen de droogte, hoor. Kunnen er wel weer een paar weken tegen zonder regen
Dat was voorspeld. Ik vraag me eerder af hoe de regen hier op 0.05 mm na niet is geweest.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Echt, hoe die regen hier nog steeds niet is, is me echt een raadsel
Lijkt wel een onzichtbare muur 20km van de kust te staan.
quote:
Betwijfel of wij dat gaan krijgenquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch wel ongelofelijk dat het oosten nu wel de terreurbuien krijgt die we in betere omstandigheden in het westen niet kregen. Zo oneerlijk
Er is nog niks he.. eerst zien.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Het is toch wel ongelofelijk dat het oosten nu wel de terreurbuien krijgt die we in betere omstandigheden in het westen niet kregen. Zo oneerlijk
Alles rechts van Utrecht is het oosten voor mijquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Er is nog niks he.. eerst zien.
Laat ik nu zo ongeveer op de grens met Duitsland wonen!quote:
Hier rond Leuven regent het nu gestaag sinds ongeveer half 12, en beginnen de eerste plassen te vormen op de akkers. Ik kan me voorstellen dat dat in gebieden met meer hoogteverschil en fellere neerslag problemen kan geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |