Oh ik dacht vanuit die onderzeeër.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:32 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
eerste beelden uit limburg:
Ik haw swimfeardigens mar gjin diploma...quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:31 schreef streamjohan het volgende:
@:de_boswachter dalijk zjwumme broor, bisse vaerdig?
Het begint geleidelijk wat intenser te worden inderdaad. Hier (regio Leuven) beginnen nu de eerste plassen te vormen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:35 schreef crystal_meth het volgende:
Flink aan het gieten hier (Mechelen, BE)
Kom je uit Heerlen ofzo broer, wat is dit?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik haw swimfeardigens mar gjin diploma...
Doar begriep genne miens wat van nea.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:38 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Kom je uit Heerlen ofzo broer, wat is dit?
Stuur die paarse ellende maar naar het westenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harmonie moeten we niet serieus nemen weten we van dinsdag, en dat is het model dat het zo ver naar het oosten plot. De rest (en de huidige werkelijkheid) gaan voor een veel westelijkere route.
Nea...quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Doar begriep genne miens wat van nea.
Straks zwemmen sowieso. Misschien vanavond bij de gamma paar bouwdrogers halenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog niks hier. Wel merk ik aan de vogels buiten dat er wat op komst is.
Jullie gehuil?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst is het probleem de toplaag, want tegenargumenten dat het grondwater nog hoog staat zijn niet relevant. Nu krijgen we regen voor de toplaag, lost het niets op omdat het grondwater niet stijgt. Het is echt nooit goed voor jullie, en daarom wordt jullie gehuil niet serieus genomen.
Fryslân boppe!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:38 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Kom je uit Heerlen ofzo broer, wat is dit?
Je kunt altijd beter eerder vertrekken. Fuck werk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:45 schreef Simmertje het volgende:
De gok gemaakt om met de fiets naar werk te gaan omdat het omgeving Amsterdam droog zou blijven. Maar ik kan dus beter eerder vertrekken als ik het zo lees?
Dat grijze en rodequote:Op donderdag 22 juni 2023 12:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is de regen dan
Ik las net dat we Harmonie niet serieus moeten nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |