SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Troll Duitsers. Bielefeld bestaat helemaal niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Grote kans dat je Duitse weer app Icon model gebruikt die voorspelt regengebied meer naar het oosten ja....
Duitsers willen alles voor hun zelf. Voorspellen wel 200 mm voor Bielefeld.
Het lijkt inderdaad iets westelijker te liggen dan vooraf gedacht. Al komt er ook een mooie rode strook over ons smalle Limburg heen. Vraag is waar de meeste intensiteit zit..quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het afgelopen uur bekijk, lijkt het eerder Brabant dan Limburg te worden dat de volle lading krijgt.
Dat lijntje van Brussel tot Eindhoven is waar je op moet letten, die zal parallel aan zichzelf bewegen richting het noordoosten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad iets westelijker te liggen dan vooraf gedacht. Al komt er ook een mooie rode strook over ons smalle Limburg heen. Vraag is waar de meeste intensiteit zit..
Want dit lost de droogte in een klap op? Hoe lang lees je nu al mee in dit topic?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:03 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk zijn we dan weer even verlost van die eeuwige berichten over droogte
Voor Limburg wel daar hebben ze straks in 1 klap de maandsomquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want dit lost de droogte in een klap op? Hoe lang lees je nu al mee in dit topic?
Eerst is het probleem de toplaag, want tegenargumenten dat het grondwater nog hoog staat zijn niet relevant. Nu krijgen we regen voor de toplaag, lost het niets op omdat het grondwater niet stijgt. Het is echt nooit goed voor jullie, en daarom wordt jullie gehuil niet serieus genomen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want dit lost de droogte in een klap op? Hoe lang lees je nu al mee in dit topic?
Iemand moet het posten, als ik op jou moet wachten voor actuele kaartjes kijk ik nog naar die van 2021.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst is het probleem de toplaag, want tegenargumenten dat het grondwater nog hoog staat zijn niet relevant. Nu krijgen we regen voor de toplaag, lost het niets op omdat het grondwater niet stijgt. Het is echt nooit goed voor jullie, en daarom wordt jullie gehuil niet serieus genomen.
Ik heb geen Twitter en ben ook niet van plan om een account aan te maken, dus ik tast in het duister.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Iemand moet het posten, als ik op jou moet wachten voor actuele kaartjes kijk ik nog naar die van 2021.
POST NIEUWE DAN!
Tijd dat de boeren weer acties gaan voeren, ik lees het al.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen Twitter en ben ook niet van plan om een account aan te maken, dus ik tast in het duister.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tijd dat de boeren weer acties gaan voeren, ik lees het al.
eerste beelden uit limburg:quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het afgelopen uur bekijk, lijkt het eerder Brabant dan Limburg te worden dat de volle lading krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |