Hij zou een eigen topic kunnen openen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, je kan best een apart topic openen met het idee "an sich."
Het is inderdaad een persoonlijk iets, want ik vermoed dat heel veel mensen hier ook lezen om de grapjes en dergelijke ja. Dus een beetje om te ontspannen.
Maar je kan het altijd voorstellen.![]()
Volgens mij ontstaat er dan ook wel een interessante discussie.
Ja dan zijn ze ook dood, er is niks van binnen wat hun raam zou kunnen inslaan ( 1 remote controller)quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij zou gewoon al bijna vier dagen aan de oppervlakte kunnen drijven he.
Die kans lijkt mij klein.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:48 schreef Ama het volgende:
Dat ding kan ook vast zitten in het wrak van de Titanic.
Als ze vastzitten en nog naar boven gehaald moeten worden zijn ze nu wel te laat denk ik ja. Maar als ze boven water liggen, bij normaal gebruik van zuurstof nog tot ongeveer tot dit moment zuurstof hebben maar nog hebben weten te besparen… dan lijkt het me dat er nog een heel kleine kans is. De kans dat ze overleden zijn of dat dat nu snel gebeurt is veel groter maar zou niet zo stellig zeggen dat ze sowieso al (een paar dagen) overleden zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:35 schreef byah het volgende:
[..]
Omdat het geen reet uitmaakt voor de overlevingskansen. Gebrek aan zuurstof of water, ze zijn gewoon dood. Klaar.
Ik vermoed dat het zoeken naar een speld in een hooiberg is de Titanic zelf die stukken groter was hebben we al jaren over gedaan om die te vinden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:30 schreef PzKpfw het volgende:
Vermoedelijk is dat ding makkelijker te vinden wanneer die op de bodem zou liggen dan wanneer die ergens tussen oppervlakte en de bodem 'rondzweeft'.
Als je ronddobbert en je kunt nog via dat raampje naar de hemel kijken, hou je wel meer hoop dat je toch nog gevonden wordt. Ik denk dat je het op die manier dan langer vol kunt houden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef pietkanarie het volgende:
Als ze vastzitten en nog naar boven gehaald moeten worden zijn ze nu wel te laat denk ik ja. Maar als ze boven water liggen, bij normaal gebruik van zuurstof nog tot ongeveer tot dit moment zuurstof hebben maar nog hebben weten te besparen… dan lijkt het me dat er nog een heel kleine kans is. De kans dat ze overleden zijn of dat dat nu snel gebeurt is groot maar zou niet zo stellig zeggen dat ze sowieso al overleden zijn.
Rasoptimist gespot. Die zijn al lang dood hoor en anders zeer binnenkort. Hulp gaat, als ze dat ding al weten te vinden (wat zeer onwaarschijnlijk is), veel te laat komen. Helaas.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Als ze vastzitten en nog naar boven gehaald moeten worden zijn ze nu wel te laat denk ik ja. Maar als ze boven water liggen, bij normaal gebruik van zuurstof nog tot ongeveer tot dit moment zuurstof hebben maar nog hebben weten te besparen… dan lijkt het me dat er nog een heel kleine kans is. De kans dat ze overleden zijn of dat dat nu snel gebeurt is groot maar zou niet zo stellig zeggen dat ze sowieso al overleden zijn.
Wat mij wel opviel in die persconferentie van de US Coast Guard is dat hij letterlijk zei dat je hoop en vertrouwen moet hebben voor dat werk (anders ben je eigenlijk helemaal niet geschikt voor zo'n operatie).quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:51 schreef vosss het volgende:
Rasoptimist gespot. Die zijn al lang dood hoor en anders zeer binnenkort. Hulp gaat, als ze dat ding al weten te vinden (wat zeer onwaarschijnlijk is), veel te laat komen. Helaas.
Precies! Niks mis met een beetje hoopvolle speculaties toch.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je ronddobbert en je kunt nog via dat raampje naar de hemel kijken, hou je wel meer hoop dat je toch nog gevonden wordt. Ik denk dat je het op die manier dan langer vol kunt houden.
#speculatiepost![]()
Eens. Maar niet iedereen beschikt over die kwaliteiten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:56 schreef pietkanarie het volgende:
Precies! Niks mis met een beetje hoopvolle speculaties toch.
Nou optimist… ik weet wel dat de kans heel minimaal is geworden nu er al zoveel tijd verstreken is maar er zijn vaker situaties geweest waarin mensen heel lang overleefden, langer dan gedacht. Dat de kans op een fatale afloop veel groter is (nu of misschien dagen geleden al, door een implosie bijv.) weet ik ook natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Rasoptimist gespot. Die zijn al lang dood hoor en anders zeer binnenkort. Hulp gaat, als ze dat ding al weten te vinden (wat zeer onwaarschijnlijk is), veel te laat komen. Helaas.
In ieder geval nog voldoende zuurstof voor de mediahype.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:18 schreef byah het volgende:
[..]
Ze hebben sinds zondag geen enkele kans meer gehad. Maar omdat de media zegt dat er in theorie nog zuurstof aanwezig is tellen we tot dat moment af. Maar in elk realistisch scenario zijn ze allang dood
Zonde van de tijd van die artsen. Sta je te wachten op niks.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Eens. Maar niet iedereen beschikt over die kwaliteiten.
En sommige mensen worden er zelfs heel errug narrig van![]()
![]()
Ik merk bij mezelf dat ik nog steeds hoop heben ik weet zeker dat dat team het nog niet opgegeven heeft. Die gaan nog steeds als een malle. Iedere minuut telt nu.
Aan dek staan al minimaal vijf artsen (geregeld door de partners van die mensen die toch bulken van het geld. Die zetten ook alles op alles) te wachten voor als ze er straks eventueel uitkomen.
Die worden dik betaald. Geld speelt geen rol meer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:01 schreef Ama het volgende:
Zonde van de tijd van die artsen. Sta je te wachten op niks.
Mediahype of niet, het is gewoon erg interessant. Heb een hoop dingen 'geleerd' die ik hiervoor niet wist. Daarnaast diep respect voor de reddingswerkers, die mensen proberen te redden die tegen alle adviezen ingingen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:01 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
In ieder geval nog voldoende zuurstof voor de mediahype.
Precies. Beter is dus dat ze nooit gevonden worden. Dan leven ze wel en niet tegelijkertijd. Altijd nog beter dan alleen maar niet leven.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe Schroderings kat werkt: of ze leven of ze leven niet. Je weet het niet totdat je de doos van Schrodinger opent. Het kan dan net zo goed 99/1 , 40/60 of 30/70 zijn.
Of de Azijnpisser top 7. Dat kan ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:04 schreef byah het volgende:
Misschien kunnen we de top-posters in dit topic op missie 7 sturen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe Schroderings kat werkt: of ze leven of ze leven niet. Je weet het niet totdat je de doos van Schrodinger opent. Het kan dan net zo goed 99/1 , 40/60 of 30/70 zijn.
Als ze overlijden door zuurstofgebrek zullen ze al bewusteloos raken voor ze er verder iets van merken toch? Het is meer de psychische aanloop naar het einde die beangstigend is.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:05 schreef RetepV het volgende:
[..]
Precies. Beter is dus dat ze nooit gevonden worden. Dan leven ze wel en niet tegelijkertijd. Altijd nog beter dan alleen maar niet leven.
Maar alla. Helaas pindakaas voor deze mensen. Het enige waar ze nog op kunnen hopen, lijkt te zijn dat ze ooit gevonden zullen worden zodat de familie een fatsoenlijke begrafenis kan organiseren.
Triest. Ook een trieste manier om te gaan. Maar laten we het in perspectief zetten: in Oekraïne worden mensen tegen elkaar opgezet, bewapend, en verteld dat ze de mensen met een ander uniform dan het hunne moeten doodmaken omdat ze anders zelf doodgemaakt zullen worden. Ook geen fijne dood en ook te vroeg.
Deze?quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er was ooit een topic van iemand die deze theorie uitte (alles is 50% kans want het gebeurt of het geneurt niet), is een klassieker maar kan hem niet meer vinden.
Klopt, ze vallen in slaap.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als ze overlijden door zuurstofgebrek zullen ze al bewusteloos raken voor ze er verder iets van merken toch? Het is meer de psychische aanloop naar het einde die beangstigend is.
Nog zo'n 50 minuten. Mooi, kan ik nog ff boodschappen doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:18 schreef summer2bird het volgende:
Dit YouTube kanaal heeft een live countdown mét spannend muziekje
Misschien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |