way too much infoquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:00 schreef Mazikeen het volgende:
We gingen stappen, en ze had zin in seks....
Dus ik loop naar een donker jongen toe, dus vraag, heb je grote piemel. Dus hij zegt ja.
Dus zij beetje flirten enzo.... maar ze was waus enzo. Dus ik zeg, je gaat hem niet in deze toestand meenemen....
Uiteindelijk dus wel gedaan, belt ze me op..... heeft ze seks. Zegt ze...... Mazi..... hij heeft helemaal geen grote piemel
Hij lag er naast
ik ben haar wingwoman, ik vraag die shit gewoon of ze grote piemel hebbenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben haar wingwoman, ik vraag die shit gewoon of ze grote piemel hebben
Dat is hetzelfde alsof je aan een vrouw vraagt of ze slim is en daarna gaat vragen om quantum mechanica uit te leggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ben haar wingwoman, ik vraag die shit gewoon of ze grote piemel hebben
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde alsof je aan een vrouw vraagt of ze slim is en daarna gaat vragen om quantum mechanica uit te leggen
weer +2 make my day konijnenpootquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde alsof je aan een vrouw vraagt of ze slim is en daarna gaat vragen om quantum mechanica uit te leggen
Herkenbaar soms ook nodig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heerlijk dat een dag weekend midden in de week, kom ik helemaal tot rust
Stop Paulquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat drakin kloon van paul?
Ja dat denk ik ook
Dat is ook lekker bij banaanquote:
Lekker alleen worden aardbeien zwaar vergiftigdquote:
Paul is leukerquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat drakin kloon van paul?
Ja dat denk ik ook
Bij Paul denk ik altijd aan de uitspraak van mijn vorige buurman.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:13 schreef DerRabbit het volgende:
Paul en leuk is als koud vuur en droog water
quote:Ja mijn vrouw kan echt heel erg goed koken....
Je moet het alleen wel leren eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |