haha leuke woordspeling. Je hebt een schouderklopje verdiend. Zou een goede merknaam kunnen zijn.quote:
Zat er ook aan te denken... Maar, volgens mij is chips maken nog niet zo makkelijk. Je moet ze ten eerste superdun snijden. Hoe en waarmee? Op de juiste manier bakken. Nog nooit gedaan. Maar wellicht gaat het hier wel op uit komen.quote:
Met een mandoline.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:22 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zat er ook aan te denken... Maar, volgens mij is chips maken nog niet zo makkelijk. Je moet ze ten eerste superdun snijden. Hoe en waarmee? Op de juiste manier bakken. Nog nooit gedaan. Maar wellicht gaat het hier wel op uit komen.
Ik heb blijkbaar een gat in de markt ontdekt.
Mandoline. Kan je ze zelfs nog mee in ruit patroon “snijden” ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:22 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Zat er ook aan te denken... Maar, volgens mij is chips maken nog niet zo makkelijk. Je moet ze ten eerste superdun snijden. Hoe en waarmee? Op de juiste manier bakken. Nog nooit gedaan. Maar wellicht gaat het hier wel op uit komen.
Ik heb blijkbaar een gat in de markt ontdekt.
Chips willen eten en je dan druk maken over ongezond. Heerlijk weer ditquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:06 schreef matigeuser het volgende:
Nu inmiddels toch wel aangetoond is dat de plantaardige oliën ontzettend ongezond zijn, ben ik eigenlijk op zoek naar chips die gebakken is in ossewit bv. Kan dat alleen zo online nergens vinden.
Weet iemand iets?
Aardappels zijn groente.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Chips willen eten en je dan druk maken over ongezond. Heerlijk weer dit
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Er is niks ongezond aan aardappelen, zout en gezond vet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vandaag nog in de winkel naar gekeken. Ook allemaal vol met koolzaadolie / raapzaadolie / zonnebloemolie.quote:
Ah dat klinkt wel logisch idd. Misschien werkt het dan ook helemaal niet in de praktijk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Probleem met ossewit chips is, dat het vet stolt, en dat dit niet makkelijk smelt in de mond, je krijgt een vettig gevoel in je mond. Je moet ze dus warm eten. Daarom maak je gebak met dierlijk vet met Reuzel, en niet met Rundvet. Varkensvet of eenden, ganzen en kippenvet kan je daarom ook op brood smeren ipv boter, dat smaakt uitstekend. Het smelt in de mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |