abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2023 @ 20:28:15 #151
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209596562
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:19 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Boomer Rob de Wijk is overduidelijk een product van de koude oorlog en is niet bepaald met zijn tijd meegegaan. Overigens zegt zo'n hoogleraarschap ook niets; totale mafklapper Gloria Wekker was ook hoogleraar...
Met dit verschil dat Wekker door niemand serieus genomen wordt en de Wijk op iedere relevante internationale top aanwezig is, menig generaal die momenteel bezig is met deze oorlog spreekt, en zijn instituut zeer hoog aangeschreven staat.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_209596610
quote:

[..]
Boomer Rob de Wijk is overduidelijk een product van de koude oorlog en is niet bepaald met zijn tijd meegegaan. Overigens zegt zo'n hoogleraarschap ook niets; totale mafklapper Gloria Wekker was ook hoogleraar...
En zonnebandcrème veroorzaakt ook kanker.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209596774
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:12 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Er gaat niemand "inbreken" in Rusland en bovendien gaat de Russische elite niet hun hele hebben en houden in een nucleaire vlammenzee laten eindigen. Die leggen Poetin gewoon om wanneer ze klaar zijn met zijn geblunder en gefaal. Bovendien heeft Poetin vrouw(en) en kinderen, die gaat 'ie ook niet in een nucleaire apocalypse om laten komen of in een atoombunker weg laten rotten.

Als er íets is waar we ons totaal geen zorgen over hoeven te maken is het wel de inzet van nucleaire wapens.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Hij zal misschien niet op de rode knop gaan drukken. Maar waarschijnlijk zijn alle koeltorens van de kerncentrale Zaporizja uitgerust met explosieven/mijnen. En met zijn scorched earth methodes zou het me niet verbazen als hij de kerncentrale de lucht in blaast. Onder het mom van het was een ongeluk/heeft Oekraine zelf gedaan.

Is natuurlijk technisch geen nucleaire wapen. Maar als hij hem opblaast zie ik het wel als een. Natuurlijk zal hij dit doen wanneer of de meeste van zijn troepen in die regio dood zijn. Of wanneer de meeste terug getrokken zijn. Maar ook dat hoeft niet perse met die mafklapper.

Net zoals met die chemische fabriek in de Krim die vol met explosieven ligt.

(natuurlijk is er voor nu geen bewijs voor dat dit gebeurd is. Maar met Putin zou het me niks verbazen. Net zoals het opblazen van de dam)
pi_209596849
quote:

[..]
College van hem gehad. Is een zelfingenomen clown
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_209596872
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2023 19:38 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]

Rus word gevangen genomen.
Op afstand zitten stuk of wat Russen.. ongeveer 40.
Om de rest ook gevangen te nemen.
Gebruiken ze de gevangen Rus om ze op te halen.

Hoe ze dit doen is briljant.
Ze bevestigen iets op zijn rug en vertellen de gevangen Rus dat het een explosief betreft.
Dat als hij hun niet helpt ze het ding laten ontploffen.

De Rus vraagt nog even om een sigaret te roken en haalt dan inderdaad een aantal Russen op die stuk voor stuk worden gevangen genomen.

Op zich al een geniaal idee.
Wat het nog beter maakt is dat de Rus niet eens een explosief op zijn rug heeft maar gewoon een stokje.
:D
Lijkt me lastig als je ze niet direct kan afvoeren en er wordt nog gevochten in de buurt. Wel knap dat die Russen ze vertrouwen want die zijn toch gebrainwashed dat ze gemarteld worden zodra ze in handen vallen van de Oekrainers. Misschien als je het gevoel hebt dat je toch al ten dode opgeschreven bent je de kans maar neemt.
pi_209596889
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:28 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Met dit verschil dat Wekker door niemand serieus genomen wordt en de Wijk op iedere relevante internationale top aanwezig is, menig generaal die momenteel bezig is met deze oorlog spreekt, en zijn instituut zeer hoog aangeschreven staat.
Jij denkt dat Rob de Wijk erbij is als de G7 samenkomt?
pi_209596904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
:+
  woensdag 21 juni 2023 @ 20:52:38 #158
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_209596935
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat de G7 alleen bijeenkomt als Rob dat uitkomt. Had je verder inhoudelijk nog wat te melden?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_209596944
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:52 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik denk dat de G7 alleen bijeenkomt als Rob dat uitkomt. Had je verder inhoudelijk nog wat te melden?
Ja, Rob de Wijk heeft met zijn instituut de verdenking op zich dat hij zegt wat zijn geldschieters willen horen.
pi_209596980
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209597026
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 17:02 schreef oheng het volgende:
Ik zie trouwens even te checken of ik al wat van de nieuwe NAVO brigades (9+3) en Offensive Guard brigades (9) zie. Maar ik zie slechts 1 in actie: de 110e Mech. Brigade.

Waar o waar zijn alle andere Brigades.
Zijn die al nodig dan? Ook zonder weten ze het Rusland verdomd moeilijk te maken.
pi_209597031
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:53 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ja, Rob de Wijk heeft met zijn instituut de verdenking op zich dat hij zegt wat zijn geldschieters willen horen.
Ik vraag me af wat het verdienmodel is. Worden ze gesponsord ofzo? En door wie?
pi_209597062
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:59 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat het verdienmodel is. Worden ze gesponsord ofzo? En door wie?
Helaas achter een betaalmuur:

quote:
De denktank van Rob de Wijk heeft een heldere visie op de wereld, maar is er ook transparantie in eigen huis?

Experts van denktank The Hague Centre for Strategic Studies verklaren gedurende honderden mediaoptredens hoe de wereld in elkaar steekt. Maar hoe zit HCSS eigenlijk zelf in elkaar? Het invloedrijke kennisinstituut worstelt met transparantie over zakelijke belangen en inkomstenstromen.
https://www.volkskrant.nl(...)eigen-huis~b1273b08/
pi_209597085

Dus die aan de rechterkant is dood, nu de linkse nog
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 21 juni 2023 @ 21:04:04 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209597092
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 20:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Lijkt me lastig als je ze niet direct kan afvoeren en er wordt nog gevochten in de buurt. Wel knap dat die Russen ze vertrouwen want die zijn toch gebrainwashed dat ze gemarteld worden zodra ze in handen vallen van de Oekrainers. Misschien als je het gevoel hebt dat je toch al ten dode opgeschreven bent je de kans maar neemt.
Mentale marteling en dreigen dat je opgeblazen word is ook een vorm van marteling.

Waarom denk je dat hij een peuk wil.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209597119
quote:
Dacht eerst dat het een geintje was en gewoon een andere rooie Rus. Wie had het kunnen bedenken dat juist zo'n persoon in een veelbesproken filmpje aan z'n eind komt.
  woensdag 21 juni 2023 @ 21:06:49 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209597123
quote:
Bekende blogger en zo.
Simpel die lui posten dagelijks wat.
Als je als bekende blogger dood word verklaard, wil je natuurlijk je zelf even filmen of iets bloggen.
Om aan te tonen dat je nog springlevend bent.

Dus ja die is morsdood.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_209597124
quote:
Ik weet niet hoor. Ik zag op de dag van release al een comment die vroeg of dit Wargonzo was en pas dagen later schrijft de NOS dit:
quote:
Een vergelijking van de foto's van vlak voor zijn dood met de beelden van de Oekraïense bodycam laat weinig ruimte voor twijfel.
Als er weinig twijfel mogelijk was, dan was dit al een paar dagen geleden naar buiten gekomen. Mijn duckduckgo zoekopdracht geeft ook alleen maar may have been nieuwsartikelen.
pi_209597147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bekende blogger en zo.
Simpel die lui posten dagelijks wat.
Als je als bekende blogger dood word verklaard, wil je natuurlijk je zelf even filmen of iets bloggen.
Om aan te tonen dat je nog springlevend bent.

Dus ja die is morsdood.
Of effe wachten tot je de hele westerse media te kakken kan zetten door een dagje te wachten en dan fake news te roepen.
pi_209597155
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Mentale marteling en dreigen dat je opgeblazen word is ook een vorm van marteling.

Waarom denk je dat hij een peuk wil.
Ja dat is niet de netste manier om bloedvergieten te voorkomen. Heb verder geen subs gezien dus ik neem het van je aan dat het zo is.
pi_209597179
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dacht eerst dat het een geintje was en gewoon een andere rooie Rus. Wie had het kunnen bedenken dat juist zo'n persoon in een veelbesproken filmpje aan z'n eind komt.
Een weekje ofzo na handen schudden met de kleine baas is 'ie kassieweilen, je zou haast denken dat die echt bekende milibloggers stiekem loopgraafvermijdend gedrag vertonen, maar nee hoor.

Mooie laatste blog van hem
pi_209597182
quote:
Maar helemaal zeker is het nog niet (zoals ook in het artikel staat)... Al hopen we natuurlijk van wel *O*
pi_209597198
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:11 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Een weekje ofzo na handen schudden met de kleine baas is 'ie kassieweilen, je zou haast denken dat die echt bekende milibloggers stiekem loopgraafvermijdend gedrag vertonen, maar nee hoor.

Mooie laatste blog van hem
Ja zoals die knakker van dat tv programma, Solovyev heet hij? Af en toe een fotosessie alsof je ook een ekte man met ballen aan het front bent.
pi_209597332
twitter
pi_209597341
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')