Wagner zou Rostov-on-Don onder controle hebben, en dat is een stad/regio waar nogal wat opslag van militaire middelen zou zijn? Aanvoerlijnen naar het front vanaf daar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is ook best vervelend, je weet niet welke tweet op waarheid berust of niet. Vraag mij wel af waar Progozjin de munitie etc vandaan haalt, zou hij dit hebben gehamsterd bij Bachmut of is er ineens een munitieleverancier opgeduikeld?
Daar heb je een belangrijk punt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:07 schreef sp3c het volgende:
Bij ons begonnen de warpac munitie en onderdelen op te raken toch?
Daarom worden er steeds meer westerse spullen geleverd, zie ons niet ineens 25.000 wagenerites bewapenen
Ik de k niet dat die kans met deze plot twist veel kleiner wordt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:16 schreef UncleScorp het volgende:
Serieuze plot twist, to say the least.![]()
Mij maakt het niet uit … zolang we maar geen WW3 krijgen
Ze weten jullie iig goed bezig te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik de k niet dat die kans met deze plot twist veel kleiner wordt.
In Belarus wordt ook opgeroepen tot rebellie, Lukashenko is naar Turkije. Kazakhstan wilde Putin niet toelaten, want wat er nu gaande is, are Russia internal affairs.
Onduidelijk of dit allemaal 100% waar is, maar er speelt ineens van alles tegelijk.
Jou ook, zo blijkt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze weten jullie iig goed bezig te houden
Dit is een plottwist die zelfs Hollywood niet kan bedenkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hollywood wordt ook steeds beterquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit is een plottwist die zelfs Hollywood niet kan bedenken
Dat zou écht een van de meest geniale CIA covert operaties ooit zijn dan (en één van de weinige die ook daadwerkelijk vruchten draagt)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Paar van die miljard naar de wagner boys en ze helpen je zo
Pentagon mist 6 billion $ van geld bedoeld voor Oekraine …quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zou écht een van de meest geniale CIA covert operaties ooit zijn dan (en één van de weinige die ook daadwerkelijk vruchten draagt)
De CIA heeft altijd een zeer sterk financieel netwerk gehad (in het boek over de ontstaansgeschiedenis en allerhande, vaak mislukte covert operaties ban Tim Weiner over de CIA 'History of Ashes', staat ooit beschreven dat de CIA lang de enige organisatie was die binnen 24 uur overal ter wereld meerdere tientallen miljoenen dollar zonder traces beschikbaar kon stellen).
Veelal gaf de CIA wél veel geld uit, maar ging het merendeel snel verloren aan extremistische Warlords, drugshandelaren (cambodja, panama, columbia) of domweg oplichters...
soms zelfs miljoenen direkt aan de Sovjets, denkende dat dat een verborgen partizanengroep was (in 1948 verloren ze daarmee 15 miljoen dollar, toen een ongekend bedrag, ze dachten dat de sturen aan een in de bossen verstopte oekrainse partizamengroep, maar dat was enkel een KGB-dekmantel)...
Voorlopig betwijfel ik eerder of de CIA werkelijk zo slim en efficient werkt dat zij fit bewerkstelligt zouden hebben, zo hoog heb ik die niet zitten.
Waarom volg je dit topic dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hollywood wordt ook steeds beter![]()
Heb geen idee wat er zogenaamd gaande is , wil ik graag zo houden.
Voor de russofonen inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dit is een plottwist die zelfs Hollywood niet kan bedenken
Daar heb jij natuurlijk maandenlang peilend onderzoek naar verricht in samenwerking met Maurice de Hond.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor de russofonen inderdaad.
De rest wist dat dit kon gebeuren.
Maanden geleden werd al gewaarschuwd dat Wagner zich tegen Poetin zal keren.
Als door een wesp gestoken...quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daar heb jij natuurlijk maandenlang peilend onderzoek naar verricht in samenwerking met Maurice de Hond.
Heb je misschien nog een linkje naar het onderzoek voor de geïnteresseerden?
En Poetin zal op 22 augustus worden vermoord door Wagner?
jij weet natuurlijk wel beter hé.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deze gepoogde coup die nu door Wagner wordt uitgevoerd geeft ook een vrijbode om vanuit Oekraine Rusland aan te vallen, ze kunnen toch wijzen naar Wagner.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat zou écht een van de meest geniale CIA covert operaties ooit zijn dan (en één van de weinige die ook daadwerkelijk vruchten draagt)
De CIA heeft altijd een zeer sterk financieel netwerk gehad (in het boek over de ontstaansgeschiedenis en allerhande, vaak mislukte covert operaties ban Tim Weiner over de CIA 'History of Ashes', staat ooit beschreven dat de CIA lang de enige organisatie was die binnen 24 uur overal ter wereld meerdere tientallen miljoenen dollar zonder traces beschikbaar kon stellen).
Veelal gaf de CIA wél veel geld uit, maar ging het merendeel snel verloren aan extremistische Warlords, drugshandelaren (cambodja, panama, columbia) of domweg oplichters...
soms zelfs miljoenen direkt aan de Sovjets, denkende dat dat een verborgen partizanengroep was (in 1948 verloren ze daarmee 15 miljoen dollar, toen een ongekend bedrag, ze dachten dat de sturen aan een in de bossen verstopte oekrainse partizamengroep, maar dat was enkel een KGB-dekmantel)...
Voorlopig betwijfel ik eerder of de CIA werkelijk zo slim en efficient werkt dat zij fit bewerkstelligt zouden hebben, zo hoog heb ik die niet zitten.
-Knip-quote:
niks daarvan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Paar van die miljarden $$ naar de wagner boys en ze helpen je zo, zijn niet voor niets huurlingen, geef ze een EU paspoort en huis na de coup!
Dan heb je dat bericht niet goed gelezen (of niet begrepen).quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:15 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pentagon mist 6 billion $ van geld bedoeld voor Oekraine …
Never say never
https://edition.cnn.com/2(...)ing-error/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |