Zoals gewoonlijk begrijp jij je eigen posts nietquote:Op donderdag 29 juni 2023 06:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat verzin jij erbij.
Zoals gewoonlijk.
Sja stop met wapens leverenquote:Op donderdag 29 juni 2023 07:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, geen enkel doel is legit voor Rusland. Er is geen enkele rechtvaardiging voor Russische agressie tegen Oekraïne.
Het is bovendien stuitend dat jij het vermoorden van mensen in Oekraïne door Rusland goed praat.
Ik toon net aan dat de westerse propaganda ronduit liegt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 07:05 schreef Wantie het volgende:
Tja, het verbaast me niets dat jij Russische propagandakanalen gebruikt als bron van informatie.
Hou toch je bek met die walgelijke aantijgingenquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja stop met wapens leveren
Het is dankzij jullie dat er elke dag doden blijven vallen.
Bijzonder dat je zo je best doet Rusland zo te beschermen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja elk voorstel tot beeindiging van de oorlog is not-wanted.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:31 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hou toch je bek met die walgelijke aantijgingen
Het gaat erom dat als je de schuld van deze doden bij een andere partij dan Rusland wil leggen, je gewoon verrot bent van binnen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja elk voorstel tot beeindiging van de oorlog is not-wanted.
Hoe langer het duurt, hoe meer Oekraine zal verliezen.
Dat is natuurlijk zeer betreurenswaardig.quote:Op donderdag 29 juni 2023 06:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze deze nog geen jaar oude buitenlandse militair te pakken hebben gekregen. Chapeau!
[ twitter ]
Wat absolute onzin is, het beste voorstel is dat Rusland zich gewoon volledig terugtrekt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Doden die jij hebt mogelijk gemaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zeer betreurenswaardig.
En wat zegt die tweet ?
"Russian high-precision surgical attack"
Vraag maar aan theguyver dat zoiets onmogelijk is.
Maar als je een bende buitenlandse militairen onderbrengt in een burgerhotel/pizzeria, weet je dat je daarvan een militair doelwit maakt.
Graag een post waarbij ik aangeef dat ik duidelijk voor Biden kies.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zie gewoon gelijkenissen
[..]
Oki..quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idiootquote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je aangepast zodat duidelijk is wie de agressor is. Het is maar een klein detail natuurlijk welke partij de oorlog begonnen is. Ik snap dat je dat over het hoofd ziet.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja stop met wapens leveren bezetten van een soevereine staat.
Het is dankzij jullie Putin en de Russen dat er elke dag doden blijven vallen.
Denk je dan dat Rusland stop en de onderhandelingen aangaat? Of geef je Rusland dan niet juist een vrijbrief om lekker door te gaan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan gaan ze proberen of ze toch steden als Kharkiv, Dnipro of Odessa erbij kunnen pakken.quote:Op donderdag 29 juni 2023 10:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Denk je dan dat Rusland stop en de onderhandelingen aangaat? Of geef je Rusland dan niet juist een vrijbrief om lekker door te gaan?
Wat als het westen geen wapens meer levert, het leger van Oekraïne instort en Russische troepen doorstoten naar Kiev? Dat was oorspronkelijk immers ook gewoon de bedoeling.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Heb je gemist wat de Russen deden in de bezette gebieden?quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk begrijp jij je eigen posts niet
We leveren geen wapens aan Rusland.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er zijn geen westerse soldaten in Oekraïne..quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik toon net aan dat de westerse propaganda ronduit liegt.
Met video en audio ... van westerse soldaten zelf
Hoe is dat russische propaganda
Ok point takenquote:
Beëindigen is simpel, als Rusland nu de wapens neer legt en Oekraïne verlaat is de oorlog afgelopen.quote:Op donderdag 29 juni 2023 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is natuurlijk veel eerlijker als Rusland alle middelen heeft om aan wapens te komen en Oekraïne geen enkele toegang meer tot wapens heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2023 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
Voortbordurend op mijn vorige bijdrage: ik ben oprecht benieuwd wat de 'vrede-roepers' verwachten wat er gebeurt als het westen de wapenleveranties aan Oekraïne stopzet.
De Russen snappen heel goed dat wanneer dat gebeurt, de klok meteen begint te tikken voor Oekraïne. Het is voor Rusland dan vooral een kwestie van de druk opvoeren en afwachten, want er komt dan een moment dat de voorraden van Oekraïne uitgeput raken. En door verminderde tegenstand, wordt het voor de Russen steeds makkelijker om terrein te winnen.
Denken de 'vrede-roepers' dat Poetin dan stopt bij Oost-Oekraïne? Waarom zou hij gaan onderhandelen, terwijl hij weet dat hij alle troeven in handen heeft? Om de levens van zijn troepen te sparen? Kom op, hij geeft geen fuck om de hoeveelheid slachtoffers aan Russische zijde.
Deze oorlog begon met een aanval op Kiev. Als Oekraïne zichzelf niet langer adequaat kan verdedigen, stoten de Russen door naar de hoofdstad om de klus alsnog te klaren. Waar ik dat op baseer? Op het simpele feit dat dat ook het oorspronkelijke doel was van het Kremlin/Poetin.
En wat moet het westen dan doen, beste 'vrede-roepers'? Poetin vrij spel geven? Alsnog wapens leveren, in de wetenschap dat het waarschijnlijk te laat is? Zelf de wapens oppakken?
Benieuwd naar de reacties van onze vrienden 'vrede-roepers' @:UncleScorp en @:HowardRoark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |