SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:30 schreef tralalala het volgende:
Hont komt nu ook weer met de bal aanlopen omdat het geen 25+ meer is.
Heb de regenton van 60 liter zo vol, plus 1 emmer, paar grote potten en een gieter. Hehe.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch weer een week minder gezeik over droogte.
Geur van natte hontenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:30 schreef tralalala het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
Eerste P2000 stormschade-meldingen komen binnen
Hier in Gilze-Rijen heeft het keihard geregend. Serieus.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:27 schreef Zorro het volgende:
Nou dat was me de ellende wel!
Goed dat ik volledig heb verschanst en van de buitenwereld afgesloten.
Stel je voor dat de druppel net precies op mijn hoofd was gevallen, daar wil je toch niet aan denken?
@Wereldgozer gaan we lopend?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Hier in Gilze-Rijen heeft het keihard geregend. Serieus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Mijn hondje ligt op de tegels in de gang, omdat tegels nu eenmaal kouder zijn, hij kan niet zo goed tegen de warmtequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:30 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |