quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:26 schreef einzeinz het volgende:
De inzittenden kunnen met behulp van een Playstation controller het vaartuig besturen.
Ik vind het juist een prima idee zolang het maar bedraad is en er meerdere reserves aanwezig zijnquote:
Deze lijkt draadloos, hopelijk was ie opgeladen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een prima idee zolang het maar bedraad is en er meerdere reserves aanwezig zijn
Jah de Titanic is ook gevonden door met sonar op zoek te gaan naar het spoor aan wrakstukken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef einzeinz het volgende:
Vraag me af of je met sonar tot 4km. diepte kunt meten?
Het komt alleen zo knullig over.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een prima idee zolang het maar bedraad is en er meerdere reserves aanwezig zijn
De nieuwe Israelische Carmel tank wordt ook met een xbox controller bestuurd.
Het zal echter niet makkelijk zijn gezien de brokstukken van de Titanic daar op de bodem.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jah de Titanic is ook gevonden door met sonar op zoek te gaan naar het spoor aan wrakstukken.
De knal bedoel je? Ja dat zou rond de 140 dB moeten zijn en wel te horen door schepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen. Krijg je een implosie, wordt er een gat in de romp geslagen en door de kracht vlieg je uit je vaartuig en ben je op slag dood.
Vraag me af of je met sonar tot 4km. diepte kunt meten?
https://oceangate.com/our-subs/titan-submersible.htmlquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:43 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft die sub ballasttanken, maw kan ie stijgen en dalen door de buoyancy aan te passen, of heeft ie neutrale buoyancy en wordt de aandrijving gebruikt voor stijgen en dalen?
Nee. niet naar ik begreep. enkel wat ballast dat ofwel handmatig of automatisch gedropt zou moeten worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:43 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft die sub ballasttanken, maw kan ie stijgen en dalen door de buoyancy aan te passen, of heeft ie neutrale buoyancy en wordt de aandrijving gebruikt voor stijgen en dalen?
Hij had meedere ballastsystemen, carbonfiber werd gekozen omdat dat goedkoper o.a. door weglaten van syntactisch schuim dat bij titanium rompen nodig is om een juist drijfvermogen te krijgen (na afwerpen ballast).quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:43 schreef crystal_meth het volgende:
Daarom Eneloop batterijenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Balen, die zijn gewoon de play & charge kit vergeten mee te nemen.
"En met een lekker wijf."quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:30 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ja, ik zou zelf ook liever op het strand in Jamaica in een hangmat liggen met een cocktail.
Ach zo is er altijd wel watquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:55 schreef TLC het volgende:
Dan ziet deze duikboot er beter uit, alleen jammer dat de kapitein je dan martelt en je in stukken snijdt, das wel minder natuurlijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Werken die wel op die diepte? Ik bedoel niet qua bereik dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hopelijk vinden ze de tzt de mobiele telefoons, naar alle waarschijnlijkheid is daarmee het ongeluk en de (lugubere) nasleep gefilmd.
Dan krijgen de nabestaanden duidelijkheid en hopelijk wat rust.
En ik ook.
Stel je voor dat dat de oorzaak isquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze lijkt draadloos, hopelijk was ie opgeladen.
Hoe wou je dat doen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:02 schreef TLC het volgende:
Ja, maar dan vraag ik me af of je dan maar zelfmoord gaat plegen om het lot -wat toch gaat komen- te snel af te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |