abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:02:49 #101
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209584816
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Waar blijft het lijkvocht dan?
Precies. Een lichaam bestaat volgens mij voor 65% uit water. Na verloop van tijd verander je in zo'n afgesloten situatie dus gewoon in slijm.
pi_209584821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Waar blijft het lijkvocht dan?
Dat plakt wel ergens aan de binnenkant
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_209584822
Hopelijk vinden ze de tzt de mobiele telefoons, naar alle waarschijnlijkheid is daarmee het ongeluk en de (lugubere) nasleep gefilmd.

Dan krijgen de nabestaanden duidelijkheid en hopelijk wat rust.

En ik ook.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:06:39 #104
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209584875
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:03 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hopelijk vinden ze de tzt de mobiele telefoons, naar alle waarschijnlijkheid is daarmee het ongeluk en de (lugubere) nasleep gefilmd.

En ik ook.
Ik geloof ook dat ze die bij zich hebben en hun (eventueel) laatste momenten hebben vastgelegd. Ik vraag me alleen af of ze dat openbaar gaan maken.

Wat een kutgedachte...
pi_209584885
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:03 schreef Hatseflats22 het volgende:

En ik ook.
Ook al vind je de capsule

1. Je moet die boven krijgen
2. Het moet toevallig ook allemaal gefilmd zijn, daar vrees ik al voor in zo'n noodsituatie
3. De telefoon moet het nog doen
4. Je moet de telefoon kunnen ontgrendelen. Als het met vingerafdruk was dan loop je al vast
5. Als ze die over 20 jaar pas boven halen, zal de data of technologie nog leesbaar zijn?
6. Zal de familie dit willen vrijgeven? Als dat als het ware een testament is, mag je er van uit gaan dat niemand dat te zien krijgt.
Cindy De Vuyst
pi_209584886
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik geloof ook dat ze die bij zich hebben en hun (eventueel) laatste momenten hebben vastgelegd. Ik vraag me alleen af of ze dat openbaar gaan maken.
Eerst maar eens vinden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:08:12 #107
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_209584896
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:07 schreef Soury het volgende:
Eerst maar eens vinden
We are doing everything we can at this moment madam :7
pi_209584904
Ik wil de film wel zien! Lange tijd dat ik in de bioscoop geweest ben maar hiervoor wil ik naar de bios.
Cindy De Vuyst
  Spellchecker dinsdag 20 juni 2023 @ 21:11:27 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_209584934
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:07 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Ook al vind je de capsule

1. Je moet die boven krijgen
2. Het moet toevallig ook allemaal gefilmd zijn, daar vrees ik al voor in zo'n noodsituatie
3. De telefoon moet het nog doen
4. Je moet de telefoon kunnen ontgrendelen. Als het met vingerafdruk was dan loop je al vast
5. Als ze die over 20 jaar pas boven halen, zal de data of technologie nog leesbaar zijn?
6. Zal de familie dit willen vrijgeven? Als dat als het ware een testament is, mag je er van uit gaan dat niemand dat te zien krijgt.
Ik wou zeggen dat het een en ander automatisch kan worden opgeslagen in een cloud maar dat is alweer een stuk minder haalbaar bij 2 km onder de zee :P
Twiddel
pi_209584954
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zeker als ze elkaar opeten. Iedere medepassagier zit je daar in feite in de weg.

Ik geef de meeste kans aan die vader en die zoon dan. Die pakistanen doen niet zo moeilijk.
Elkaar opeten zal niet snel gebeuren. Dan moet je al een mes bij hebben en moet je 'taai' mensenvlees ook nog eens kunnen bakken. Zie ik niet gebeuren.

Het verhaal tot nu toe al vind ik geweldig.
3 miljardairs waarvan er vorig jaar eentje in de ruimte rond zweefde in een raket van Jeff Bezos.

Zie je de film al beginnen?
Een man die thuis door het raam kijkt en ineens tegen zijn vrouw zegt dat hij het nog steeds niet kan geloven dat hij daarboven was. En dat hij heimwee heeft naar een volgende uitdaging.
Zo'n mannetje dat alles heeft, op een dag naar zijn werk vertrekt daar alle mogelijke uitdagingen heeft bereikt en ineens in contact komt met de CEO van Ocean Gate.
Die gast vertelt hem over expedities naar de Caribbean, koraalriffen en Titanic. Samen gaan ze diepzeeduiken in koraalriffen om dan iets later in de film de Titanic te gaan bekijken.

Afloop is bekend
Cindy De Vuyst
pi_209584965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik wou zeggen dat het een en ander automatisch kan worden opgeslagen in een cloud maar dat is alweer een stuk minder haalbaar bij 2 km onder de zee :P
Geen connectie en reken maar niet dat je 5G werkt op de Atlantische oceaan.
Cindy De Vuyst
pi_209584969
Tussendoor heb ik af en toe de slappe lach, het is schandalig maar ik schiet er steeds weer in als ik de verschillende scenarios op een rijtje zet.
pi_209584989
En al die lijken in de middellandse zee? Met gammele bootjes pp 1000 euro minimaal neertikken voor de mensensmokkelaars? Aandacht voor deze idioten die zelf er voor kozen? Hoeveel lijken dobberen er rond Europa nu nog in de zee? Vermoed veel.

Maar elk leven telt, ook de opvarenden van deze idiote expeditie.
pi_209585048
Ik vind dat dit veel teveel aandacht krijgt. Zal wel komen door die miljardair pipo. Stel dat MH370 ooit wordt teruggevonden dan zou ik dat tof en nieuwswaardig vinden. Een clubje mensen dat een idioot risico neemt en verdwijnt in de diepzee..tsja 🫤
pi_209585090
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk.

Maar het zal geen fraai gezicht zijn, ik stel me een bakje aardbeien vol met schimmel voor.
Dit word wel een luguber verhaal maar ja, monniken in Tibet hebben al eeuwenlang een ritueel waarin ze zichzelf langzaam mummificeren.
Dit is aan de meeste monniken niet weggelegd omdat het proces ernaar enorm bruut is.

Het hele proces heeft 3 fases waarin ze steeds minder eten en drinken en uiteindelijk alleen dingen als boomschors nog maar eten.
Na een lange tijd van dit proces is hun lichaam enorm vermagerd. Alles van dit moet zorgen dat ze zo goed mogelijk bewaard blijven. Ze leven hier nog wel.
De laatste stap is dat de monnik in een gat in de grond word gestopt waar hij niks heeft behalve een stokje voor de zuurstof en een belletje. 1 keer per dag luiden ze het belletje om aan te geven dat ze nog leven.

Wanneer de monniken boven het belletje niet meer horen gaan maken ze het luchtgat dicht en laten ze het lichaam in het gat voor een bepaalde tijd.

Na een tijd graven ze het lichaam op en kijken ze of het gelukt is.
Is het gelukt heeft de monnik een bepaalde verlichting bereikt. Maar het gebeurd ook dat het lichaam toch is gaan ontbinden en dan heeft de monnik geen verlichting bereikt.

Anyway.

Dit proces gaat jaren over heen en dan nog lukt het niet altijd.
Deze mannen in de duikboot hebben dit niet gedaan, hebben ver op hun lichaam, eten in hun systeem en er is ook nog eens een toilet aanboord.

Ik denk niet dat het plaatje heel mooi gaat zijn als ze overleden zijn en uiteindelijk opgedoken worden.
Twiddel
pi_209585101
Ik zag net pas hoe die duikboot er uit ziet. Bizar dat mensen daar vrijwillig in gaan zitten en er zelfs een paar ton voor betalen.

Ik ging er nog niet in zitten als ik een miljoen toe kreeg, althans niet 3 km de diepte in.
٩๏̯͡๏)۶
pi_209585106
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:22 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Je kunt niet eens rustig een Quincy Promes uit Rusland brengen in die duikboot
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209585127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:24 schreef Ronald het volgende:
Ik zag net pas hoe die duikboot er uit ziet. Bizar dat mensen daar vrijwillig in gaan zitten en er zelfs een paar ton voor betalen.

Ik ging er nog niet in zitten als ik een miljoen toe kreeg, althans niet 3 km de diepte in.
Die mensen zijn meestal zo rijk dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten doen.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:26:57 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_209585140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 20:20 schreef Tengano het volgende:
[ twitter ]
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_209585143
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:26 schreef Jacy-Jacy het volgende:

[..]
Die mensen zijn meestal zo rijk dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten doen.
Je kunt de gekste dingen doen, wereldreizen, overal huizen kopen. Maar toch niet in zo’n doodskist de diepte in.
٩๏̯͡๏)۶
pi_209585159
Of 1 van de passagiers heeft t ding opzettelijk laten crashen, beetje als 9/11 maar dan zonder de torens, zelfmoordmissie
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:30:00 #124
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209585180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2023 21:27 schreef Ronald het volgende:

[..]
Je kunt de gekste dingen doen, wereldreizen, overal huizen kopen. Maar toch niet in zo’n doodskist de diepte in.
Met je zoon :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 20 juni 2023 @ 21:30:25 #125
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')