quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Op sommige plekken van 30 > 18 graden binnen een mum van tijd
Wat het nu is is echt helemaal niets, nergens is er een zwaartepunt, valt enorm tegen tov de CAPE die er was. Het is trouwens voorspeld met een dquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe kan wat? Dit was toch ook ongeveer voorspelt. Kan altijd met dit soort buien dat het zwaartepunt van buien niet over je heen gaat.
We hebben nog code oranje tot 20.00 in Zuid-Holland en daarna een uurtje code geel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wat een faal is dit, terwijl het 29 graden was en onwijs benauwd.
Omdat het in Leiden vrijwel droog blijft voor nu? Het is maar net waar je zit...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat het nu is is echt helemaal niets, nergens is er een zwaartepunt, valt enorm tegen tov de CAPE die er was. Het is trouwens voorspeld met een d
Ik ben zeikes nat.quote:
Ik zit de radar te volgen, los van de keiharde regen is dit niet zo'n prachtig zomers front waar velen op gehoopt hadden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat het in Leiden vrijwel droog blijft voor nu? Het is maar net waar je zit...
Kamervragen! Rutte bedonderd ons keer op keerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:00 schreef PzKpfw het volgende:
We worden besodemieterd! Het halve land zou vergaan!
Lijkt echt alsof iemand de stop uit die wolk heeft getrokkenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Boh, mooie bui
[ afbeelding ]
Nieuwerkerk aan den IJssel https://nos.nl/artikel/24(...)roverlast-in-zeeland
Ja want het is hier veel te warm en benauwd om iets te ondernemenquote:
Leiden en Den Haag zijn genegeerdquote:
Droge kat?quote:
Hebben ze bij het KNMI niet naar de radarbeelden gekeken ofzo? Niets aan de hand.quote:
Ze hadden alleen Leiden code geel moeten gevenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze bij het KNMI niet naar de radarbeelden gekeken ofzo? Niets aan de hand.
Helemaal nergens in ZH is het code oranje weer momenteel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden alleen Leiden code geel moeten geven
En de eerste 2 dondersquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:12 schreef Olga het volgende:
De eerste twee druppels regen zijn in Alkmaar gearriveerd
Begint nu pas te komen, dikke woeiquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Utrecht volgens buienradar onder een rood vlak, maar stelt in werkelijkheid weinig voor. Zonnepanelen worden wel weer lekker schoon
Dat stofje heet geosmin, een soort bacterie-zweet.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:17 schreef Maver24 het volgende:
Buiten ruikt het naar Natuur. Zo heerlijk 😍😍
Texel is geen NH volgens het KNMI...quote:
Heb je meer hoop dan ik.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog een lichte hoop dat alle energie die nog meer in het oosten hangt nu gebruikt gaat worden om het grote front goed te activeren voor het hier over trekt
Perichor tochquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stofje heet geosmin, een soort bacterie-zweet.
Petrigor, petrichor is de geur.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat stofje heet geosmin, een soort bacterie-zweet.
Opvallende is dat we dat stofje ontzettend goed kunnen ruiken, onze neuzen zijn er heel gevoelig voor. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel uit een ver, ver verleden.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Petrigor, petrichor is de geur.
Ruik het nu al in mijn thuiskantoor, terwijl het nog niet eens geregend heeft hier.
Its coming... ITS COMING!!!!
Evolutionair gezien wel logisch toch? Nog niet zo lang geleden was het vrij nuttig als je dit kan ruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opvallende is dat we dat stofje ontzettend goed kunnen ruiken, onze neuzen zijn er heel gevoelig voor. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel uit een ver, ver verleden.
Komt eraan!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:31 schreef Olga het volgende:
Onweer lijkt dichterbij te komen. Regen valt eigenlijk wel tegen
Nopequote:
Hier komt het met bakken uit de hemel hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Nope![]()
Onweer is nu wel een stuk dichterbij zo te horen maar regen valt echt tegen
Waar zit jij dan ?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier komt het met bakken uit de hemel hoor
Ja, zo erg is het nu ook weer niet. Maar regent wel lekker door iigquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Waar zit jij dan ?
Of ben ik teveel verwend met die regen twee jaar geleden toen we konden zwemmen in de Bergertunnel
quote:
Als het vervolgens afkoelt wel jaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is stiekem mijn favoriete weer: de zomerstorm
Amsterdam-Oost topshowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef kibo het volgende:
Flopshow in IJmond, beetje regen, beetje wind, beetje gerommel. Nu droog
Nu je het zegt (Y), goed punt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opvallende is dat we dat stofje ontzettend goed kunnen ruiken, onze neuzen zijn er heel gevoelig voor. Waarschijnlijk is dat een overblijfsel uit een ver, ver verleden.
Dat valt nog wel tegen vind ikquote:
Nieuw West hier, mooie wolkenluchten voor de bui uit, bliksem viel wel mee. Lekker wat regen!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Amsterdam-Oost topshowen graag nu die temperatuurdaling a.u.b.
dddDZZZZDquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nieuw West hier, mooie wolkenluchten voor de bui uit, bliksem viel wel mee. Lekker wat regen!
Ik ben tevreden :-)
Ik had voor de zekerheid wel het bovenste deel van de rolsteiger die nog tegen het huis staat verwijderd, je weet maar nooit met onweer. Uitstekende metalen contructies en onweer vind ik nooit zo'n prettige gedachte ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |