Nachtje koorts en dit keer niet helemaal lekker geprikt denk ik want de ene prikplek werd een hele dikke schijf waardoor hij dat beentje even niet wilde gebruiken. Altijd sneu die prikjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Voor een afspraak bij het cb snap ik wel dat hij zich het liefst zou verslapen
Geen last gehad van de prikken?
Dagritme, tja. Nog niet echt gelukt en ik denk ook niet dat het in het babyjaar nog gaat komen. Er is geen vaste opstatijd, bedtijd en geen vast aantal slaapjes. Misschien roep ik het ook wel over ons af door zelf te weinig regelmaat in te bouwen. Alleen in de maaltijden is ze stipt en trouw, er moet wel op tijd een boterham in.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 19 juli 2023 05:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
*meldt met verse baby![]()
Gister geboren, ben helemaal verliefd
Ja, best wel. Het ochtendslaapje en in de avond voor hij naar onze kamer verhuist, gingen tot nu toe prima. Daartussen maakt hij er een rommeltje van maar dat zou hij in de co-sleeper vast ook doenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef Lokasenna het volgende:
Gefeliciteerd @:TheGirlNextDoor
Genieten van de nieuwe babyknuffels!
@:ClubSoda En, was het een succes op zijn eigen kamertje?
Wij zijn net een midweekje op een vakantiepark geweest met de schoonfamilie. Was wel gezellig en Rosie deed het best goed, eigenlijk geen verschil met normaal. Dat is dan weer het voordeel van een baby zonder ritme
Dat is hier al meerdere weken de standaardquote:Op maandag 24 juli 2023 06:54 schreef Bami het volgende:
![]()
Pukje besloot om half 5 dat ze wel klaar was met slapen. Goede manier om in te luiden dat ze 10 maanden oud is I guess. Uiteindelijk haar rond 6u weer in slaap gekregen, nu zit er natuurlijk 0 beweging in terwijl ze zo naar de opvang moet.
Huuuuuu. Arme jullie.quote:Op maandag 24 juli 2023 08:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is hier al meerdere weken de standaardAfgelopen weekend was het zelfs steevast 3u. En daarna steeds max 1 slaapcyclus.
Is een fasequote:Op maandag 24 juli 2023 09:13 schreef Bami het volgende:
[..]
Huuuuuu. Arme jullie.
Ik ben wel gewend dat ze meerdere malen per nacht wakker wordt, maar over het algemeen slaapt ze dan ook weer zo verder. Dus dit was ff pittig.
Oehh de eerste tanden!quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ineens waren er afgelopen week toch tanden te voelen onderin!
Ze heeft er wel veel last van, de hele week gaat er alleen nog maar puree in, boterhammen gooit ze meteen op de grond. Hopelijk is dat snel weer over.
Zielig! Rosie moest gisteren ook worden opgehaald van de opvang omdat het niet ging. Thuis ging het wel iets beter maar nog steeds wel huilen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:46 schreef Bami het volgende:
[..]
Oehh de eerste tanden!
Hier een ziek hummeltje. Koorts, net alles eruit gegooid, suuuper hangerig. Zo sneu.En mega onhandig qua (werk)afspraken morgen maargoed, daar verzinnen we wel weer iets op. Hoop vooral dat ze snel opknapt.
Fijn dat ze zo'n relaxte baby is. Gaat het met jou ook goed? Heerlijk lijkt me om weer naar die mini handjes en voetjes te kijken, en die pasgeboren babygeur.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Poh, ze is alweer een week oud. En ze doet het zo goed en is zo lief en relaxed
Ja, gaat opzich wel goed. Vooral moe en last van mijn bekken, maar dat komt allemaal wel weer goed. Ik pak mijn rust al beter dan bij de eerste. Wel af en toe een dipje, maar daarvan weet ik dat dat de hormonen zijn. Ik probeer vooral te genieten, want dit is mijn laatste babyquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zielig! Rosie moest gisteren ook worden opgehaald van de opvang omdat het niet ging. Thuis ging het wel iets beter maar nog steeds wel huilen.
[..]
Fijn dat ze zo'n relaxte baby is. Gaat het met jou ook goed? Heerlijk lijkt me om weer naar die mini handjes en voetjes te kijken, en die pasgeboren babygeur.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:21 schreef Piles het volgende:
Ja hoi, sinds dinsdag vader van R. Pittige bevalling (2+ persen, toen toch vacuüm), opstartproblemen (te moe om te eten, neerwaartse spiraal) ditdat, dus later wellicht wat uitgebreidere reactie
Maar wel lekker thuis, vannacht de eerste vloeiende nacht dus prima dagje vandaag![]()
Verder vooral heel veel![]()
![]()
voor zoon en moeder
Dat heeft ons vr of za ook een vrijwel slapeloze nacht bezorgd. Ieder uur wel wakker. Flinke kuch had ie. Hij slaapt sowieso nog steeds dramatisch. Voor zijn doen dan. 6 maanden slaapregressie? Wel naar zijn buik rollen en dan gaan huilen dat hij niet terug kan. We hebben hem vannacht voor het eerst niet hoeven omdraaien sinds dagen. Maar wel maar max 2 uur slaap aan een. Onze nachten zijn al weken max 5 uur.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:29 schreef Vermecelli het volgende:
Onze kleine L. is verkouden. Dat levert 's nachts weer wat onderbrekingen op helaas. Veel kuchen tussendoor, ook tijdens het eten.. En dan zit alles op de muur.
Ach ja herkenbaar weerquote:Op maandag 31 juli 2023 13:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat heeft ons vr of za ook een vrijwel slapeloze nacht bezorgd. Ieder uur wel wakker. Flinke kuch had ie. Hij slaapt sowieso nog steeds dramatisch. Voor zijn doen dan. 6 maanden slaapregressie? Wel naar zijn buik rollen en dan gaan huilen dat hij niet terug kan. We hebben hem vannacht voor het eerst niet hoeven omdraaien sinds dagen. Maar wel maar max 2 uur slaap aan een. Onze nachten zijn al weken max 5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |