Vanaf half oktober weer 6 maandenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wil 2 weken 15 graden met regen als compensatie nu
Mooi! Dan kan de reeks zomerse dagen zich voortzettenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:20 schreef INViCTuS het volgende:
Het goede nieuws is
zomerse weer houdt aan
Na donderdag is het vrijdag en in het weekend weer overwegend droog met flink wat zon en opnieuw oplopende temperaturen. Vaak komt het kwik tussen 25 en 28 graden uit, maar op zondag komt in het zuiden de tropische grens van 30 graden ook weer in zicht.
Modellen zijn het echt niet eens. Ik verwacht zelf dat het tegen einde middag gaat ontploffen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze laat het veel vroeger overtrekken dan Harmonie.
Mijn geluk kennende zal het wel tussen 18:00 en 19:00 zijn, dat is het betrouwbaarste model.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Modellen zijn het echt niet eens. Ik verwacht zelf dat het tegen einde middag gaat ontploffen.
Onweer laat zich niet voorspellen tot het er al is.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:08 schreef Perrin het volgende:
Best opvallend dat een paar uur van tevoren de modellen veel verschillen van elkaar
Reken maar op weinig, dan valt het altijd mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:15 schreef Arizona het volgende:
Ben benieuwd wat we nu gaan krijgen in Twente.
Aldus de gemiddelde Feyenoord-supporter.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Reken maar op weinig, dan valt het altijd mee.
Dat klinkt niet echt als een veilige situatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:40 schreef Papabear het volgende:
De onderzeeër van OceanGate is van buitenaf vergrendeld met bouten en de mensen aan boord kunnen er niet uit tenzij ze worden vrijgelaten door een externe bemanning, aldus een voormalige passagier. Dat meldt Sky News.
David Pogue, die afgelopen zomer met het schip reisde, vertelde dat aan de BBC: "Er is geen manier om eruit te komen, zelfs niet als je op eigen kracht naar boven komt. Je kunt niet uit de onderzeeër zonder dat mensen aan de buitenkant je eruit laten."
Hij zei tevens dat het duidelijk is dat de communicatie tussen de bemanning in de onderzeeër en die aan land verbroken is en dat er momenteel "geen manier" is om contact op te nemen met het schip.
https://www.telegraaf.nl/(...)den-titanic-duikboot
Benieuwd wat voor effect dat op het weer heeft.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:40 schreef Papabear het volgende:
De onderzeeër van OceanGate is van buitenaf vergrendeld met bouten en de mensen aan boord kunnen er niet uit tenzij ze worden vrijgelaten door een externe bemanning, aldus een voormalige passagier. Dat meldt Sky News.
David Pogue, die afgelopen zomer met het schip reisde, vertelde dat aan de BBC: "Er is geen manier om eruit te komen, zelfs niet als je op eigen kracht naar boven komt. Je kunt niet uit de onderzeeër zonder dat mensen aan de buitenkant je eruit laten."
Hij zei tevens dat het duidelijk is dat de communicatie tussen de bemanning in de onderzeeër en die aan land verbroken is en dat er momenteel "geen manier" is om contact op te nemen met het schip.
https://www.telegraaf.nl/(...)den-titanic-duikboot
Oepsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor effect dat op het weer heeft.
Ik voermoed plaatselijk een erg hoge luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor effect dat op het weer heeft.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik voermoed plaatselijk een erg hoge luchtvochtigheid.
Vervolg:quote:Op dinsdag 20 juni 2023 06:59 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De control van GFS verwacht een enorme waterbom voor donderdag.
En volgende week is de control-run in een herfststemming.
Purple rainquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat Buienradar nog een kleur na rood had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |