SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Zoveel verschillen in ons landje.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net gefietst, heel langzaam, en ik kwam bezweet thuis. Niks lekker koel, het is verschrikkelijk.
Als je lekker stil zit op een loungebank snap ik wel dat het lekker is jaquote:
ja ja... en morgen is alles voor het westen of krijgt niemand watquote:Op maandag 19 juni 2023 23:21 schreef Nattekat het volgende:
Zoals het er nu uit ziet krijgt het noorden aan het einde van de avond de meest heftige terreurbuien over zich heen. Bow echo genot.
op buienradar zie je het aankomen, geniet van de verkoeling vannachtquote:Op maandag 19 juni 2023 23:24 schreef de_boswachter het volgende:
Hier in Limburg staat iets op voor 2 uur vannacht. Raampje open en wachten tot wat vochtigs me wekt
Wacht maar, het Westerse schild is nog niet actief,quote:Op maandag 19 juni 2023 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ja... en morgen is alles voor het westen of krijgt niemand wat
Het westen krijgt nooit wat. Onmogelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja ja... en morgen is alles voor het westen of krijgt niemand wat
Ik zit waarschijnlijk training te geven in een sportzaal zonder ramen als het hier over komt. Dat is het schildquote:Op maandag 19 juni 2023 23:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wacht maar, het Westerse schild is nog niet actief,
@:nattekat, schiet is op joh
Als je lekker fietst raak je automatisch bezweet als je een beetje doorfietst. Luie aap.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je lekker stil zit op een loungebank snap ik wel dat het lekker is ja
Ik deed het juist rustig aan omdat ik net gedouchet had en niet weer helemaal bezweet wilde rakenquote:Op maandag 19 juni 2023 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je lekker fietst raak je automatisch bezweet als je een beetje doorfietst. Luie aap.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat is deze dan?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |