wat heb je gevonden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:15 schreef gianni61 het volgende:
google adsense laat mij wel meteen een goede selectie bralettes zien
Hmm, zit nu weer bij bedrijfsafval.quote:
Pardonquote:
Ja die. Maar ieder huishouden heeft tenminste 1 bolletje garen nodig om te overlevenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Prullenbak?
Volgens mij heb ik vlak voor mn verhuizing begin dit jaar veel weggegooid, maar volgens mij heb ik mn katoene bolletjes voor amigurumi nog bewaard .Geen idee waarom want heb er in geen jaren meer 1 gehaakt.
Daar heb ik absoluut niet het figuur voorquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja die. Maar ieder huishouden heeft tenminste 1 bolletje garen nodig om te overleven
Je kan er zombies mee wurgen, monsters mee vastbinden. Een vampierenraster maken bij de ingangen, geesten laten struikelen
ja, ik weet toch niet waar jij een figuur voor hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pardon
[..]
Ja die. Maar ieder huishouden heeft tenminste 1 bolletje garen nodig om te overleven
Je kan er zombies mee wurgen, monsters mee vastbinden. Een vampierenraster maken bij de ingangen, geesten laten struikelen
[..]
Daar heb ik absoluut niet het figuur voor
Nee, laat mij maar dekens en knuffels maken
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
jaja, voor zo'n twilight vampieren zeker.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zodra er sprake is van een vampieren of zombie aanval ga ik op straat liggen en mogen ze mij als eerste hebben. Mij niet gezien![]()
jij hebt vast wel al een life-size octopus gehaakt..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genoeg valsstrikmateriaal in huis, dat is zeker.
Past wel bij het fröbel-thema, GLITTER.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, voor zo'n twilight vampieren zeker.
Nee, m'n handen vinden haken niet zo leuk, dus ik doe het niet echt vaak. Heb wel gehaakte cactussen en een ananas.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt vast wel al een life-size octopus gehaakt..
Dat doe ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
beetje door het huis rennen met een octo knuffel RELEASE THE KRAKEN!!
misschien kun je er 1 bestellen bij CotSquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n handen vinden haken niet zo leuk, dus ik doe het niet echt vaak. Heb wel gehaakte cactussen en een ananas.
Nee!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Softbal en als laatste overblijven? Bedoel je trefbal?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee!
Maar ik ken mezelf. Dat is net als bij softbal op school. Ik kan er niets van en toch blijf ik dan als laatste over waardoor ineens iedereen op mij af komt
Dit klinkt wel logischer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Softbal en als laatste overblijven? Bedoel je trefbal?
Aws...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zodra er sprake is van een vampieren of zombie aanval ga ik op straat liggen en mogen ze mij als eerste hebben. Mij niet gezien![]()
Voor lekkere comfortabele kledingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet toch niet waar jij een figuur voor hebt
hoe ziet een vampierenraster er uit trouwens?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genoeg valsstrikmateriaal in huis, dat is zeker.
Kill it with fire!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Past wel bij het fröbel-thema, GLITTER.
Dat is toch ook tofquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n handen vinden haken niet zo leuk, dus ik doe het niet echt vaak. Heb wel gehaakte cactussen en een ananas.
Ja dat! Ik zat eerst bij volleybal... Tis vrijdag zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Softbal en als laatste overblijven? Bedoel je trefbal?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar vampierenraster = garen gedoopt in knoflookolie?
Hahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat! Ik zat eerst bij volleybal... Tis vrijdag zullen we maar zeggen.
Ik was meer als TaMieke.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou wel weer eens trefbal willen spelen, awesome vond ik dat altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |