quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 11:39 schreef Tengano het volgende:
Plottwist: de opvarenden zijn gegijzeld![]()
#terrorisme
Heb je dit uit een specifieke bron of heb je dit zelf bedacht?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:47 schreef GereDathan het volgende:
Één van de backup systemen is ballast die automatisch losgaat na 16 uur (oplosbare verbinding). Een ander backup systeem is een mechanische die ze handmatig kunnen bedienen. Nog een ander is een backup waarbij ze het ding laten kantelen door naar 1 kant te bewegen waardoor er ballast van de poten afvalt.
Er zijn dus voldoende systemen die niet afhankelijk zijn van elektra of menselijk handelen. In theorie zou het ding altijd boven moeten komen, tenzij het volledig vernietigd is of vast hangt.
Naar boven toe zal altijd langzaam moeten, zeker als het ongecontroleerd gaat. Zo niet ga je mogelijk alsnog dood door de caissonziekte.
[..]
Je kan het beste de rest vermoorden en die opeten. Heb je de meeste zuurstof en voedsel.
Totaal ander bootje / concept.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De vorige sub (San Juan uit ARG) die was verdwenen werd pas een jaar later gevonden en is waarschijnlijk geïmplodeerd
https://www.hln.be/buiten(...)implodeerd~ac64a937/
Uiteraard was dat ding ook daarop getest.
Ik denk dat het uberhaupt nog een tijd duurt voordat we dit ding vinden.
Jij hebt nog nooit van caissonziekte gehoord? Mijn hemel.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb je dit uit een specifieke bron of heb je dit zelf bedacht?
Zei ik dat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:51 schreef GereDathan het volgende:
Jij hebt nog nooit van caissonziekte gehoord? Mijn hemel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Caissonziekte
Daar hebben ze juist duikboten voor bedacht. Zodat luchtdruk in de duikboot een comfortabele 1 bar kan blijven. Als je gaat duiken (dus als zwemmer) speelt decompressie/caissonziekte echter wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Één van de backup systemen is ballast die automatisch losgaat na 16 uur (oplosbare verbinding). Een ander backup systeem is een mechanische die ze handmatig kunnen bedienen. Nog een ander is een backup waarbij ze het ding laten kantelen door naar 1 kant te bewegen waardoor er ballast van de poten afvalt.
Er zijn dus voldoende systemen die niet afhankelijk zijn van elektra of menselijk handelen. In theorie zou het ding altijd boven moeten komen, tenzij het volledig vernietigd is of vast hangt.
Naar boven toe zal altijd langzaam moeten, zeker als het ongecontroleerd gaat. Zo niet ga je mogelijk alsnog dood door de caissonziekte.
[..]
Je kan het beste de rest vermoorden en die opeten. Heb je de meeste zuurstof en voedsel.
Of een goeie pic van Kate Win_sletquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:
8 pagina's en nog geen post met my heart will go on
Precies. Jij snapt het.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:53 schreef xpompompomx het volgende:
Daar hebben ze juist duikboten voor bedacht. Zodat luchtdruk in de duikboot een comfortabele 1 bar kan blijven. Als je gaat duiken (dus als zwemmer) speelt decompressie/caissonziekte echter wel natuurlijk.
CIA natuurlijk. Die zitten immers overal achter.quote:
Je bedoelt op dè bank mag ik hopen?quote:
Love hoe jij je hier zo stellig in blijft graven dat je straks zelf zo'n duikbootje nodig hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:51 schreef GereDathan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:19 schreef GereDathan het volgende:
Een beetje logisch denken zou niet misstaan. Ik doe ook wel aannames, maar probeer het altijd te onderbouwen met logisch denken.
Denk je echt dat de druk in die cabine zover opgepompt wordt. Dat is juist het voordeel van duikboten je houdt de druk in de cabine op 1 bar waardoor je niet met je caisson ziekte te maken hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Caissonziekte
Joh dat ding is nu platter dan een leeg blikje cola waar een olifant op heeft gezetenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:20 schreef Tengano het volgende:
Die mensen zullen inmiddels wel een houten reet hebben na een paar dagen op de vloer zitten ....![]()
[ afbeelding ]
Gaan we persoonlijk worden?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:24 schreef michaelmoore het volgende:
Joh dat ding is nu platter dan een leeg blikje cola waar een olifant op heeft gezeten
Check jij je eigen naïviteit nou gewoon evenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:34 schreef GereDathan het volgende:
De eindeloze naïviteit weer hier, het is echt schattig![]()
Duikboot kapot, geen contact meer en men is er hier van overtuigd dat de druksystemen goed functioneren
Als jij denkt dat als een duikbootje stuk is dat deze netjes op 1 bar blijft dan ben je wel heel positief.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Denk je echt dat de druk in die cabine zover opgepompt wordt. Dat is juist het voordeel van duikboten je houdt de druk in de cabine op 1 bar waardoor je niet met je caisson ziekte te maken hebt.
Ja, je gaat natuurlijk ook niet toegeven dat je er helemaal naast zat. Dat is niet helemaal jouw dingquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:37 schreef GereDathan het volgende:
Als jij denkt dat als een duikbootje stuk is dat deze netjes op 1 bar blijft dan ben je wel heel positief.
Lief hoor, een kapot duikbootje die op druk blijft. Unicum!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:36 schreef Tengano het volgende:
[..]
Check jij je eigen naïviteit nou gewoon even
Met je caissonziekte in een duikboot![]()
Is dat binnen in de duikboot? En daar betaal je dan 250k voorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:20 schreef Tengano het volgende:
Die mensen zullen inmiddels wel een houten reet hebben na een paar dagen op de vloer zitten ....![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |