kozp bijeenkomst?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:46 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens BEHOORLIJK DONKER te worden. @:Lenny_leonard
Of 18:30, sowwww koekoekquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier 20:00 pas kennelijk en nu nog 31 graden.
Boeiend, zolang Amersfoort maar flink nat wordt om persoonlijke redenen. @:ggmm gaat het lukken?
Mooi voor de onweerklokquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:27 schreef Coco het volgende:
Ik ben veilig thuisgekomen.
Noodweer ontweken.
Het is wel erg donker ineens.
Heeft hij een date?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier 20:00 pas kennelijk en nu nog 31 graden.
Boeiend, zolang Amersfoort maar flink nat wordt om persoonlijke redenen. @:ggmm gaat het lukken?
Viel wel mee bij ons toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Overleefd.
Sterkte aan de strijders die er nu midden in zitten.
Ja,bijzonder hoezeer mensen er direct een extreem drama van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heeft wel door geregend maar code oranje?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier is wel een aardig buitje gevallen. Het is nu nog bezig.
Henk Spaan zal ook wel weer één van de overlevenden zijn helaasquote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Blij dat zoveel users die afschuwelijke storm hebben overleefd.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:52 schreef Alexandrian het volgende:
Mijn iCloud zat vol.
Ik heb een behoorlijk aantal onzinnige foto’s handmatig verwijderd van m’n lokale iPhone storage. Vervolgens synchroniseren met iCloud. Die geeft aan ‘Wil je 1600 foto’s verwijderen?’. Ik drukte op ‘Ja’ omdat ik dacht dat ie dan die onzinnige foto’s uit m’n iCloud zou verwijderen.
In plaats daarvan heeft ie dus allerlei foto’s die ik gewoon wil houden verwijderd van m’n iPhone.
Hoe is dit op te lossen?
Die foto’s staan nog gewoon in m’n iCloud maar daar staan dus ook al die onzinnige foto’s nog tussen.
Ik wil graag specifiek die foto’s die net verwijderd zijn terug halen.
Niets opnieuw downloaden, de fotos zijn er nog en je kan wellicht recovery software gebruiken, daar moet je wel voor betalen vaak.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:42 schreef Alexandrian het volgende:
IT’ers hier?
DIG / Ruim 1000 foto’s weg iPhone / iCloud
[..]
De foto’s staan inderdaad allemaal nog gewoon in iCloud en Google Foto’s. Maar hoe krijg ik die specifieke foto’s terug zonder al die onzinnige foto’s erbij te moeten nemen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:48 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Niets opnieuw downloaden, de fotos zijn er nog en je kan wellicht recovery software gebruiken, daar moet je wel voor betalen vaak.
Kan je niet de cloud in en uit de cloud verwijderen? Of selecteren op fotos, dat gaat minder werk zijn dan wat je nu wil doen, namelijk terughalen op telefoon.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:51 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
De foto’s staan inderdaad allemaal nog gewoon in iCloud en Google Foto’s. Maar hoe krijg ik die specifieke foto’s terug zonder al die onzinnige foto’s erbij te moeten nemen?
Jawel maar dan moet ik weer 2k foto’s verwijderen. Is er geen andere oplossing?quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:55 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Kan je niet de cloud in en uit de cloud verwijderen? Of selecteren op fotos, dat gaat minder werk zijn dan wat je nu wil doen, namelijk terughalen op telefoon.
De pollonaise als hoogtepunt.quote:
Nakkie d'r bij?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:36 schreef tong80 het volgende:
Trusten. Moe. Gaat legge. Waarschijnlijk tot morgen of zo.
het enige wat hij dan opsnuift zijn tarrels en fonzels.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een lijn coke van de bibs van Rebekka afgesnoven?
Ik heb denk ik in 2012 voor het laatst een lijn genomen, maar ik was een buitengewoon sporadisch gebruiker.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een lijn coke van de bibs van Rebekka afgesnoven?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Wat ik wel leuk vond aan coke is dat mijn kleptomanie omhoog kwam van die troep, ging er altijd van jatten. Zo kwam ik met dat spul immer uit de kosten op zo'n avond.
Dit is de MS-DOS-sc.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:05 schreef Alexandrian het volgende:
Jezus zeg. Weet iemand waar je de voortgang van downloads kunt zien op iOS Chrome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |