Top, als Kensuke de review deed dan was ik nog steeds niet overtuigd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site.....
Bayonetta 3
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hèquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Top, als Kensuke de review deed dan was is nog steeds niet overtuigd.
"He who must not be named"quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hè
In Pheno en 2dope we trust!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
De naam van de reviewer staat er gewoon boven hè
Sorry.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was er maar een site.....
Bayonetta 3
No problemo, fok wordt niet betaald om reviews te zetten, dus ze zijn een stuk eerlijker dan de zoveelste "IGN exclusive"quote:
Ook de reden waarom ik het hier in dit topic vroeg. IGN en zo heb ik niet zoveel mee, omdat dat journalisten zijn. Ik praat liever met huis-tuin-en-keuken-gamers.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problemo, fok wordt niet betaald om reviews te zetten, dus ze zijn een stuk eerlijker dan de zoveelste "IGN exclusive"
De fps ging zeker naar 10, zelfs voor Nintendo te laag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
In Mario Kart 8, het cruise schip, bewegen de tafeltjes nu helemaal niet. Op GameCube was dat wel het geval. Zo is die baan een beetje een achteruitgang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |