Het zijn beiden open world games. Dat is dan ook de stelling in de TT. En ik vind TOTK een van beste Zelda games die dit jaar is uitgekomen en waar je een vliegtuig in kunt bouwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef Vis1980 het volgende:
Lekkere vergelijkingen en discussie ook! Fallout 3 is niet te vergelijken met Zelda. Of je TotK geweldig vindt, is nog altijd persoonlijk, prima als er andere meningen zijn.
Eens, de TT is een boute stelling.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zijn beiden open world games. Dat is dan ook de stelling in de TT. En ik vind TOTK een van beste Zelda games die dit jaar is uitgekomen en waar je een vliegtuig in kunt bouwen.
Hahaha. Nee.quote:
Eenvoudig. Maar fallout 3 is ook wel leuk hoor. Top 20 iig.quote:
BOTW etc is vrij niche in vergelijking met fallout.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef GGMM het volgende:
Zelfs van Zelda BOTW komen 5 jaar later nog regelmatig videos uit omdat mensen wat nieuws ontdekt hebben
Fallout moest ik googlen wat dat ook alweer was
Third party bedoel je?quote:Op maandag 19 juni 2023 12:59 schreef Pheno het volgende:
Nintendo fanboys moeten het wel kopen: er is vrij weinig first party aanbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |