Mag de link niet openen op werk trouwens, SSL wordt niet herkend ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, Game Boy (Color) zit bij het standaard onlinepakket.
https://www.nintendo.nl/G(...)-Online-2339836.html
Kun je wel nintendo.nl openen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 07:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mag de link niet openen op werk trouwens, SSL wordt niet herkend ofzoNintendo
Nope. Maar ik geloof je hoor. Dus ik ga Oracle eindelijk weer eens spelen denk ik. Welke als eerste? Seasons of Ages?quote:
Ages, seasons vond ik leukerquote:Op donderdag 27 juli 2023 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geloof je hoor. Dus ik ga Oracle eindelijk weer eens spelen denk ik. Welke als eerste? Seasons of Ages?
Ages is meer puzzel en Seasons actiequote:Op donderdag 27 juli 2023 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geloof je hoor. Dus ik ga Oracle eindelijk weer eens spelen denk ik. Welke als eerste? Seasons of Ages?
Ja dat vind ik dus allemaal wel vet enzo maar ook wel prijzig.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:27 schreef Aether het volgende:
https://www.nintendolife.(...)ease-pre-orders-live
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag de game uitgespeeld. Top spel en uitdagend, zelfs op easyquote:Op maandag 24 juli 2023 16:16 schreef Harveo het volgende:
Wellicht nog een tip die ik zelf nog niet voorbij heb zien komen hier.
Ik heb voor de vakantie het spel Ori and the Blind Forest op marktplaats opgepikt. Eerste uur er inmiddels op zitten en heeft veel weg van Hollow Knight. Tot nu toe een stuk eenvoudiger dan HK en aangezien ik geen die hard game ben (verre van) is dit voor mij persoonlijk natuurlijk heel fijn.
Leuk verhaal, goede graphics en muziek. Kortom hier vermaak ik me wel mee komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op zoek naar deel 2![]()
omg dat ben ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor mensen zonder game-smaak.
Riekt naar een lazy X360-port, zonder al teveel optimalisaties/verbeteringen..quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:40 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Leuk voor mensen zonder game-smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |