Nope, al jaren niet meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stemmen jullie ook altijd voor "Driver of the day"?
https://www.formula1.com/en/vote.html
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stemmen jullie ook altijd voor "Driver of the day"?
https://www.formula1.com/en/vote.html
Omdat je daarop moet stemmen voor het einde van de race en tijdens de race vergeet ik het altijd.quote:
remproblemen?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:19 schreef DerRabbit het volgende:
Russel eruit en die was nog best goed teruggekomen van zijn crash.
Ik heb geen piemel Xsaskiasx welquote:Op zondag 18 juni 2023 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht meer aan @:soury en @:xsaskiax
Ja, rem slijtage was te hoog volgens het team.quote:
Ik denk "huh, Xsaskiasx klinkt als een vrouw." Dus ik op haar profiel kijken want dan zal ze wel een man zijn. Nee, ze is ook een vrouw.quote:
Het is algemene kennis dat iedereen op FOK eigenlijk 12 jarige jongetjes zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 21:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik denk "huh, Xsaskiasx klinkt als een vrouw." Dus ik op haar profiel kijken want dan zal ze wel een man zijn. Nee, ze is ook een vrouw.
Wat een verwarring voor me.
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is algemene kennis dat iedereen op FOK eigenlijk 12 jarige jongetjes zijn
Verkeerde topic paultje,quote:Op zondag 18 juni 2023 21:28 schreef Paul het volgende:
wejowwwwwwwww hier ben ik lang niet geweest, halloo
Avond Paulquote:Op zondag 18 juni 2023 21:28 schreef Paul het volgende:
wejowwwwwwwww hier ben ik lang niet geweest, halloo
nee sorry deze avatar gebruik ik pas zo'n 25 jaarquote:Op zondag 18 juni 2023 21:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo had jij vroeger niet een AHhamster als avatar
oh dan ken ik jou nog niet zo denk ik zoquote:Op zondag 18 juni 2023 21:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee sorry deze avatar gebruik ik pas zo'n 25 jaar
Waarschijnlijk ook beter voor je nachtrustquote:
Zal ik dat even uitleggen?quote:
oh een spelletjestopic dan moet je hopen dat niemand wat zegt na jou zolang mogelijkquote:
En het kost je nachtrust.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
oh een spelletjestopic dan moet je hopen dat niemand wat zegt na jou zolang mogelijk
Leuk dat je me daar tagt Paul, maar nee dank je, heb m'n handen vol aan dit topic joh (en dat bevalt me prima)quote:Op zondag 18 juni 2023 21:36 schreef Paul het volgende:
[..]
oh een spelletjestopic dan moet je hopen dat niemand wat zegt na jou zolang mogelijk
Ik heb 9 keer gewonnen.quote:
sorry mevrouwquote:Op zondag 18 juni 2023 21:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Leuk dat je me daar tagt Paul, maar nee dank je, heb m'n handen vol aan dit topic joh (en dat bevalt me prima)
ja hallo stoere Fries die geen slaap nodig heeft..... jij bent een 'geval apart' he (positief bedoeld hoorquote:
Snap ik, is ook veel te ingewikkelde sport voor jou om te begrijpen.quote:
Hallo meneer, waarom bent u zo onaardig tegen mij?quote:Op zondag 18 juni 2023 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik, is ook veel te ingewikkelde sport voor jou om te begrijpen.
Sorry dat de realiteit zo onaardig overkomtquote:Op zondag 18 juni 2023 21:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo meneer, waarom bent u zo onaardig tegen mij?
F1 is makkelijkste en saaiste sport everquote:Op zondag 18 juni 2023 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry dat de realiteit zo onaardig overkomt
Als het zo makkelijk is, kun je me dan even in detail uitleggen hoe het ERS integraal samenwerkt met de verbrandingsmotor, turbo, remmen en versnellingsbak?quote:
Nee dat niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, kun je me dan even in detail uitleggen hoe het ERS integraal samenwerkt met de verbrandingsmotor, turbo, remmen en versnellingsbak?
quote:Op zondag 18 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is, kun je me dan even in detail uitleggen hoe het ERS integraal samenwerkt met de verbrandingsmotor, turbo, remmen en versnellingsbak?
is niet belangrijk, je moet gewoon 1e rijden als max altijd en dan win jequote:Op zondag 18 juni 2023 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ja dat hebben we vanmiddag mogen/moeten zienquote:Op zondag 18 juni 2023 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar voetbalAls je meer scoort dan de ander win je
Dat is hetzelfde zeggen dat iedereen op een voetbalveld buiten diegene die scoort niet belangrijk is. Je moet gewoon scoren en je wintquote:Op zondag 18 juni 2023 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
is niet belangrijk, je moet gewoon 1e rijden als max altijd en dan win je
klopt hee, maar hee dit is toch geen F1chatquote:Op zondag 18 juni 2023 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde zeggen dat iedereen op een voetbalveld buiten diegene die scoort niet belangrijk is. Je moet gewoon scoren en je wint
Eens.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Dit is niet anti-Max bedoeld, maar met dit soort dominantie word het wel saai vooraan. Alonso vs Hamilton was spannender terwijl er praktisch niets gebeurd is
Ook meteen de enige F1 wereldkampioenen die dit seizoen actief zijn in de F1.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Daar zitten ze dan....3 wereldkampioenen naast elkaar. Bijzonder om te zien.
Oh ja, geen Vettel meer jammer genoeg.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook meteen de enige F1 wereldkampioenen die dit seizoen actief zijn in de F1.
Dat is ook zo, maar ik ben nu eenmaal geen Hamilton-fan.. en ach voor zolang het duurt is het toch hartstikke leuk dat een Nederlander bovenaan staat (jaja ik ben chauvinistisch)quote:Op zondag 18 juni 2023 21:51 schreef DerRabbit het volgende:
Dit is niet anti-Max bedoeld, maar met dit soort dominantie word het wel saai vooraan. Alonso vs Hamilton was spannender terwijl er praktisch niets gebeurd is
Damn nu voel ik me oud. Het is alweer 10 jaar geleden dat Vettel dominante jaren eindigdequote:Op zondag 18 juni 2023 21:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh ja, geen Vettel meer jammer genoeg.
Zie je...ik wist het....lol.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Adrian Newey krijgt de champagnedouche zometeen waha....
Absoluut mee eens. Red Bull heeft een geweldige auto gebouwd en Max is momenteel gewoon onverslaanbaar ermee. Alleen maar hulde voor hen, maar voor de spanning in het kampioenschap en overwinningen is het minder.quote:Op zondag 18 juni 2023 21:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik ben nu eenmaal geen Hamilton-fan.. en ach voor zolang het duurt is het toch hartstikke leuk dat een Nederlander bovenaan staat (jaja ik ben chauvinistisch)
Misschien even overstappen op virgin colaquote:
Dat klinkt maagdelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien even overstappen op virgin cola
quote:
Alcohol vrije variante van cocktails en mixdrankjes worden toch virgin genoemd?quote:
@Monique___quote:[ afbeelding ] [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2682844/6/50#p209559771]zondag 18 juni 2023 20:51[/url
ahhh dat was met koeneloenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Huh ? heb ik dat ergens gepost??? neeeej
Nee @Koen66quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nee, je verneukte een quote onder het account koen66quote:Op zondag 18 juni 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
PSSTTT niet zeggen was nog geheimpjuh hierquote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, je verneukte een quote onder het account koen66
Damn bustedquote:Op zondag 18 juni 2023 22:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
PSSTTT niet zeggen was nog geheimpjuh hier
Waar lees je datquote:Op zondag 18 juni 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
ff een kleine waarschuwing, zet je spullen binnen, er komt een schip met zure appelen vanuit België aan... (zo te zien gaat het enorm plenzen)
op Weerplaza, met bewegende beelden, ben ik gek op.... alleen die kleurtjes voorspellen niet veel goedsquote:
BR is het er niet mee eens, zie die wolken wel maar in Sweet Lake valt er nauwelijks ietsquote:Op zondag 18 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
op Weerplaza, met bewegende beelden, ben ik gek op.... alleen die kleurtjes voorspellen niet veel goeds
geef het de tijd, het komt vanzelf (of het moet onderweg verdampen he, zou niet de eerste keer zijn)quote:Op zondag 18 juni 2023 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
BR is het er niet mee eens, zie die wolken wel maar in Sweet Lake valt er nauwelijks iets
dit ging helemaal fout, ik weet net hoe je een afbeelding moet plaatsen (al jaren lid, nog nooit geprobeerd), maar gif moet ik nog ff zoekenquote:
meisje toch, dat moet hetzelfdequote:Op zondag 18 juni 2023 22:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dit ging helemaal fout, ik weet net hoe je een afbeelding moet plaatsen (al jaren lid, nog nooit geprobeerd), maar gif moet ik nog ff zoeken
Voordat het Friesland heeft bereikt gaan we blokkeren.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
ff een kleine waarschuwing, zet je spullen binnen, er komt een schip met zure appelen vanuit België aan... (zo te zien gaat het enorm plenzen)
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik zit net een youtube video te kijken van iemand die een 10.000 calorieën challange doet, krijg ik tussendoor een reclame over dat 2/10 mensen met honger naar bed gaat![]()
maakt niet uit meisquote:Op zondag 18 juni 2023 22:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
dan deed ik het dus grandioos verkeerd Paul, ik blijf oefenen
Jullie gooien zeker weer de grenzen dichtquote:Op zondag 18 juni 2023 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voordat het Friesland heeft bereikt gaan we blokkeren.
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jullie gooien zeker weer de grenzen dicht
Daarom deelde ik het ook. Marketing technisch kan de reclame AI van youtube nog wat bijgeschaafd wordenquote:
Sebastiaan Vettel vooral. Van 2010 tot 2013 heeft hij 4 wereld titels aan elkaar geregen met rond de 10 overwinningen per jaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:21 schreef xsaskiax het volgende:
Vraagje (jullie weten er toch alles van) de 100e overwinning voor RedBull.... 41e van Verstappen.... wie heeft er dan voor RedBull zoveel gewonnen??
Vettelquote:Op zondag 18 juni 2023 22:21 schreef xsaskiax het volgende:
Vraagje (jullie weten er toch alles van) de 100e overwinning voor RedBull.... 41e van Verstappen.... wie heeft er dan voor RedBull zoveel gewonnen??
Arme Checoquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij hebben alleen Vettel, Webber, Riccardio en Verstappen wedstrijden gewonnen voor Red Bull.
Owja, Checo heeft er ook nog gewonnenquote:
Vettel.... die associeer ik altijd met Williams en Aston Martin........gohquote:Op zondag 18 juni 2023 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
Volgens mij hebben alleen Vettel, Webber, Riccardio en Verstappen wedstrijden gewonnen voor Red Bull.
wow... da's niet niksquote:Op zondag 18 juni 2023 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
Bedenk me net dat Canada wel beetje de moderne GP aan het worden is om statistieken van Ayrton te evenaren. Paar jaar geleden heeft Hamilton het aantal pole positions van Ayrton geëvenaard heeft op hetzelfde circuit. Weet niet meer welk jaar, maar toen kreeg hij van de Senna Foundation een race gedragen helm van Senna.
Hoe kom je bij Williams?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vettel.... die associeer ik altijd met Williams en Aston Martin........goh
ja geen idee dat zat zo in m'n hoofd... gek hequote:Op zondag 18 juni 2023 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je bij Williams?
Vettel heeft voor BMW Sauber, Torro Rosso, RBR, Ferrari en Aston Martin gereden.
Donnie is master.quote:
Als persoon wel, qua muziek vind ik hem niet zo leuk.quote:
Hier heb je wel een punt.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als persoon wel, qua muziek vind ik hem niet zo leuk.
Leuk hè, statistieken opzoeken.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
Heb net even statistieken opgezocht. Max heeft 171 F1 start sinds vandaag en Ayrton Senna had er 161. Dus verhouding gewijs heeft Ayrton meer wedstrijden gewonnen
Nope, ditquote:Op zondag 18 juni 2023 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als persoon wel, qua muziek vind ik hem niet zo leuk.
O wow, dacht dat Ricciardo er minder had. 5 ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Verstappen 41 zeges. Vettel 38 zeges, Mark Webber negen, Daniel Ricciardo zeven en Checo vijf.
Niet vals deze keer?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt.
Deze dan maar.
Ja, de nerd in mij houd ervanquote:
En zonder snuif.quote:
Nou jij ook hoor, duhuh.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:33 schreef xsaskiax het volgende:
Jullie weten er echt behoorlijk veel van zeg!
dit is echt leuk om te lezen!!
Stiekem.quote:
Klopt, je hebt nu ook veel meer races dan 'voegah'. Keke Rosberg werd kampioen maar heeft in zijn carriere maar 5 of 6 overwinningen gehaaldquote:Op zondag 18 juni 2023 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, de nerd in mij houd ervan![]()
![]()
Maar zulke statistieken vergelijken loopt sowieso scheef. Niki Lauda had maar iets van 25 overwinningen maar wel 3 wereld titels tov Max met 41 overwinningen en (op het moment van schrijven) nog maar 2 titels.
Klopt en daarom is Max ook niet onder de indruk dat hij vandaag net zoveel overwinningen heeft als Senna. De periodes kun je niet vergelijken vindt hij ook en eens.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, de nerd in mij houd ervan![]()
![]()
Maar zulke statistieken vergelijken loopt sowieso scheef. Niki Lauda had maar iets van 25 overwinningen maar wel 3 wereld titels tov Max met 41 overwinningen en (op het moment van schrijven) nog maar 2 titels.
nee, bij mij is het pure interesse, kennis ontbreekt vaak zoals die bij jullie paraat is.quote:
'82 was ook een heel gek seizoen. Volgens mij was Keke Rosberg dat jaar ook de enige met meer dan 1 overwinningquote:Op zondag 18 juni 2023 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, je hebt nu ook veel meer races dan 'voegah'. Keke Rosberg werd kampioen maar heeft in zijn carriere maar 5 of 6 overwinningen gehaald
pffttttttt was dat al 40 jaar geleden??? voor mijn gevoel veel recenter (Je wordt ouder mamma, geef het maar toequote:Op zondag 18 juni 2023 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'82 was ook een heel gek seizoen. Volgens mij was Keke Rosberg dat jaar ook de enige met meer dan 1 overwinning
20 jaar geleden waren het ook al meer topsporters als je ze vergelijkt met nu, maar jaren 70 en 80 waren de coureurs zeker een stuk minder bezig met voeding, fitheid, sport en dergelijken. Om maar even naar Keke Rosberg te verwijzen, die rookte tijdens actieve F1 carrière.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, bij mij is het pure interesse, kennis ontbreekt vaak zoals die bij jullie paraat is.
Wat ik me afvraag he.... statistieken oke, maar is er niet heel veel verschil in het racen nu en het racen van zo'n 20 jaar geleden, niet alleen wat de auto's betreft maar ook de coureurs (zijn het nu meer topsporters)?
Hoop dat ik het duidelijk omschrijf
Moest toch even opzoeken, hij was juist de enige in de top 5 die er maar 1 had (Prost, Lauda, Pironi en Watson hadden er 2, Rosberg maar 1).quote:Op zondag 18 juni 2023 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
'82 was ook een heel gek seizoen. Volgens mij was Keke Rosberg dat jaar ook de enige met meer dan 1 overwinning
Ow, net andersom dusquote:Op zondag 18 juni 2023 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moest toch even opzoeken, hij was juist de enige in de top 5 die er maar 1 had (Prost, Lauda, Prioni en Watson hadden er 2, Rosberg maar 1).
Maar wat een kerel was dat toen, die rookte als ie buiten de wagen stond als gek, stak de ene peuk aan met de andere, en zo werd ie kampioenMooie jaren wel op terug te kijken.
Alles OK met muis?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, net andersom dus![]()
Misschien moet ik het na dit biertje er ook maar even bij laten voor vandaag![]()
Geniet ervan Koen.quote:
Ah joh, dacht ook zoiets, '82 is niet gisteren en daar heb ik soms al moeite mee!quote:Op zondag 18 juni 2023 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, net andersom dus![]()
Misschien moet ik het na dit biertje er ook maar even bij laten voor vandaag![]()
Volgens mij wel, althans dat vertelde ze uurtje of 3 geleden aan de telefoon. Ben dit weekend niet thuis, morgen pas weer.quote:
Ahhhh ja je was elders iddquote:Op zondag 18 juni 2023 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wel, althans dat vertelde ze uurtje of 3 geleden aan de telefoon. Ben dit weekend niet thuis, morgen pas weer.
Het is kurkdroog buitenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De 'rotzooi' schijnt rond 1 uur hier te zijn zegt WP
Volgens mij weten ze het zelf momenteel echt niet, het wisselt per dagdeel wat ze doorgevenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Vanmiddag niets te zien op buienradar voor Brabant en nu ineens wel. Raar.
Gaat prima zegt ze net,blijf nog maar even weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wel, althans dat vertelde ze uurtje of 3 geleden aan de telefoon. Ben dit weekend niet thuis, morgen pas weer.
Ik was nog niet de cijfertjes van dat seizoen ingedoken, ik herinnerde me snel dat dat een seizoen was met heel veel verschillende GP winnaarsquote:Op zondag 18 juni 2023 22:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah joh, dacht ook zoiets, '82 is niet gisteren en daar heb ik soms al moeite mee!
Zo kan ik het ookquote:Op zondag 18 juni 2023 22:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze het zelf momenteel echt niet, het wisselt per dagdeel wat ze doorgeven
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat prima zegt ze net,blijf nog maar even weg.
Thanks maat, mooi dat je je aan je woord hebt gehouden om haar dit weekend toch van enige mannelijke begeleiding hebt voorzienquote:Op zondag 18 juni 2023 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat prima zegt ze net,blijf nog maar even weg.
Populair Koen.quote:
Iemand moet het doen toch.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks maat, mooi dat je je aan je woord hebt gehouden om haar dit weekend toch van enige mannelijke begeleiding hebt voorzien
Ik ga morgenvroeg naar huis, dinsdag naar de zaak en woensdag morgen vlieg ik alweer weg.quote:
Wow heavy stuffquote:Op zondag 18 juni 2023 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg naar huis, dinsdag naar de zaak en woensdag morgen vlieg ik alweer weg.
Ga dat maar spammen in DTS, hier lijkt er weinig interesse te zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 22:49 schreef Paul het volgende:
goeden topic
KLB / Mensen die Formule 1 kijken
daar is hij ook al bezigquote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga dat maar spammen in DTS, hier lijkt er weinig interesse te zijn
ohhhhhhhh dat verklaart dat je vannacht niet hebt geslapen, zeg dat dan gelijk FF, dan snappen we je toch..... held om je zo dienstbaar op te stellenquote:
Hij heeft dus weer aandacht tekortquote:
Heavy is het niet echt, ik vind mijn werk heerlijk. Het is alleen veel reistijd en in het seizoen weinig thuis zijn. Maar daar heb ik bewust voor getekend en muis wist ook waar ze voor tekendequote:
Nu begin ik toch echt nieuwsgierig te worden naar de inhoud van die DM'squote:
heb je de foto erbij gezien?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Quincy Promes 'ik voel me Rus'
Mooi zo, daar blijven, next
Proost op onze pappa`s weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he?? en als je je wachtwoord hier eens veranderd??
Maakt niet uit, waarschijnlijk mensen achter de schermen. Die kunnen in accounts komen ongeacht het wachtwoord van het account.quote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
he?? en als je je wachtwoord hier eens veranderd??
Jij zegt nu dat er bij jou DM's verdwijnen van jou of mensen die dat naar jou stuurde?quote:
onzin dat zeiden ze ook voor de hele middag vandaag en uiteindelijk kwam er nietsquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:55 schreef Paul het volgende:
[..]
onzin dat zeiden ze ook voor de hele middag vandaag en uiteindelijk kwam er niets
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waarschijnlijk mensen achter de schermen. Die kunnen in accounts komen ongeacht het wachtwoord van het account.
Deze post gaat me waarschijnlijk weer een note of ban opleverenquote:Op zondag 18 juni 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waarschijnlijk mensen achter de schermen. Die kunnen in accounts komen ongeacht het wachtwoord van het account.
Nee joh...... zouden ze dm kunnen lezen? (zouden ze dat überhaupt willen lezen?)quote:Op zondag 18 juni 2023 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
nee johquote:Op zondag 18 juni 2023 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze post gaat me waarschijnlijk weer een note of ban opleveren
ja die kan zover ik weet, zeker gelezen worden jaquote:Op zondag 18 juni 2023 22:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee joh...... zouden ze dm kunnen lezen? (zouden ze dat überhaupt willen lezen?)
Het kan en, zoals ik het altijd geleerd heb, als de mogelijkheid er is is er altijd wel iemand die die mogelijkheid benut om ergens een voordeel uit te halen, op wat voor manier dan ookquote:Op zondag 18 juni 2023 22:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee joh...... zouden ze dm kunnen lezen? (zouden ze dat überhaupt willen lezen?)
oke dan..... ik zeg maar ff niks... en verbaas me dat ik hier dan nog zitquote:Op zondag 18 juni 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die kan zover ik weet, zeker gelezen worden japm ook..........
![]()
zullen ze alleen doen als er echt wat is..quote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan..... ik zeg maar ff niks... en verbaas me dat ik hier dan nog zit
Tja zoals de boer is......... wat zonde van je tijd om dat te doen (of er moet een gegronde reden zijn zoals criminele activiteiten of zo)quote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan en, zoals ik het altijd geleerd heb, als de mogelijkheid er is is er altijd wel iemand die die mogelijkheid benut om ergens een voordeel uit te halen, op wat voor manier dan ook![]()
Jaren geleden is er nog een hele rel geweest op FOK! dat mensen achter de schermen DM's en PM's aan het meelezen waren.
Mag ik heel brutaal vragen in watvoor sector of zo jij werkt? want het is nogal niet niks zeg (slopend lijkt me dit)quote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heavy is het niet echt, ik vind mijn werk heerlijk. Het is alleen veel reistijd en in het seizoen weinig thuis zijn. Maar daar heb ik bewust voor getekend en muis wist ook waar ze voor tekende
Zie het als het aftappen van telefoon lijnen. Mag alleen onder serieuze verdenkingen, maar zolang mensen mensen blijven heb je altijd figuren rond lopen die de technische toegang hebben tot die techniek die het voor verkeerde doeleinde gebruikenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja zoals de boer is......... wat zonde van je tijd om dat te doen (of er moet een gegronde reden zijn zoals criminele activiteiten of zo)
oh ik zie dat jij het ook al schreefquote:Op zondag 18 juni 2023 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het kan en, zoals ik het altijd geleerd heb, als de mogelijkheid er is is er altijd wel iemand die die mogelijkheid benut om ergens een voordeel uit te halen, op wat voor manier dan ook![]()
Jaren geleden is er nog een hele rel geweest op FOK! dat mensen achter de schermen DM's en PM's aan het meelezen waren.
Vragen mag altijd, maar van de AIVD mag ik daar niet verder over uitweidenquote:Op zondag 18 juni 2023 23:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mag ik heel brutaal vragen in watvoor sector of zo jij werkt? want het is nogal niet niks zeg (slopend lijkt me dit)
ik denk dat je nu al in de problemen bent nijn..............quote:Op zondag 18 juni 2023 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, maar van de AIVD mag ik daar niet verder over uitweiden![]()
FF is bij mij thuis, mag hij dealen met het halve corps mariniers die zo voor de deur staanquote:Op zondag 18 juni 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik denk dat je nu al in de problemen bent nijn..............
Ben al koffie aan het zetten.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FF is bij mij thuis, mag hij dealen met het halve corps mariniers die zo voor de deur staan
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FF is bij mij thuis, mag hij dealen met het halve corps mariniers die zo voor de deur staan
Linker bovenkastje staat de koekjes doos mochten de heren nog honger hebbenquote:
Die heeft Muis al op.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Linker bovenkastje staat de koekjes doos mochten de heren nog honger hebben
Damn, mag ik komende week weer gaan aanhoren dat ze een dikke reet heeft gekregenquote:
Is dat jouw schuldquote:Op zondag 18 juni 2023 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, mag ik komende week weer gaan aanhoren dat ze een dikke reet heeft gekregen![]()
Ja, ik had de koekjes toch in een afgesloten kluis moeten bewarenquote:
oke........ * xsaskiax kijkt heel serieus, maar proest inwendig...... dat respecteer ik natuurlijk!!quote:Op zondag 18 juni 2023 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vragen mag altijd, maar van de AIVD mag ik daar niet verder over uitweiden![]()
Die kluis die nu open staat?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik had de koekjes toch in een afgesloten kluis moeten bewaren
Tegen FF is niets bestand..... in zijn hulpvaardigheid breekt hij echt alles openquote:Op zondag 18 juni 2023 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik had de koekjes toch in een afgesloten kluis moeten bewaren
ook een afknapper, wilde hij wel koffie?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
De bel ging net,ik denk de mariniers,is het de pizzakoerier.
Hij is nu met Muis boven.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ook een afknapper, wilde hij wel koffie?
Myn beste.quote:
ah je zat hier alquote:Op zondag 18 juni 2023 23:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik weetvanochtend nog met Fresh gezeten hier
En ik heb pizza.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhh je weet in ieder geval waar ze zijn, prima werk FF
nee nee Monique, opletten, het is de pizzabezorger, de rest komt nogquote:Op zondag 18 juni 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
muis laat zich uitwonen door het hele corps![]()
![]()
*is op het randje?
Daarom had ik FF ook gevraagd om op haar te letten. Immer plichtsgetrouw die kerelquote:Op zondag 18 juni 2023 23:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhh je weet in ieder geval waar ze zijn, prima werk FF
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee nee Monique, opletten, het is de pizzabezorger, de rest komt nog
Muis is dat gewend.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
oepsie
is ze zo'n puperachtig sneuzeltje iets aan het bezorgen nu![]()
ik zit hier met tranen van de lach, zie het helemaal voor me!quote:Op zondag 18 juni 2023 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom had ik FF ook gevraagd om op haar te letten. Immer plichtsgetrouw die kerel
Ik ben altijd wakker Saskia.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit hier met tranen van de lach, zie het helemaal voor me!
FF je had beter sushi kunnen bestellen, had je stokjes om je ogen open te houden!!
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
FF je had beter sushi kunnen bestellen, had je stokjes om je ogen open te houden!!
Lekker slipe Koen.quote:
Volgens mij zet jij er een chatbot in als je eens even slaapt.. maar ff serieus FF, pas wel een beetje op jezelf hequote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:40 schreef xsaskiax het volgende:
aha hebben ze in de loods naar de ideeën van een paar geluisterd????
Het ligt me bij dat ik Jeffrey hier ook over gehoord heb, zo'n soort formatAs we speak krijg ik dit in PM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zondag 18 juni 2023 23:40 schreef xsaskiax het volgende:
aha hebben ze in de loods naar de ideeën van een paar geluisterd????
Het ligt me bij dat ik Jeffrey hier ook over gehoord heb, zo'n soort formatVroeg jij dat nou laatst of je veel FOKkers kent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dikke tût foar Jipske en de glimmende kant boven.quote:
Ik heb die pizzaboy de deur gewezen.quote:
Mooiquote:Op zondag 18 juni 2023 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb die pizzaboy de deur gewezen.
Waarom heeft Muis een AK47?quote:Op zondag 18 juni 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik krijg net door van een bron binnen het corps dat de Marine over 12 minuten bij jullie zijn
Heeft ze die weer te pakkenquote:
Ze haalt nu de Uzi.Die is wel geladen zegt ze.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft ze die weer te pakken![]()
Ze zou onderhand moeten weten dat de munitie daarvoor al maanden op is.![]()
Als ik zo vrij mag zijn dan zou ik je het advies geven om te gaan kijken hoe het met Soul gaatquote:Op zondag 18 juni 2023 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze haalt nu de Uzi.Die is wel geladen zegt ze.
Die is boos.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn dan zou ik je het advies geven om te gaan kijken hoe het met Soul gaat
of ik veel FOKkers ken? neuh dat weet ik wel zeker van niet.quote:Op zondag 18 juni 2023 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeg jij dat nou laatst of je veel FOKkers kent?
quote:Op maandag 19 juni 2023 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn dan zou ik je het advies geven om te gaan kijken hoe het met Soul gaat
Jullie kennen elkaar al lang hè. Grappig om te lezen.quote:
Ik vond het een leuke vraag.Ken er best wel veel denk ik zelf.Dat is het mooie aan FOK!quote:Op maandag 19 juni 2023 00:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
of ik veel FOKkers ken? neuh dat weet ik wel zeker van niet.
Behoorlijk wat lui van naam via UTO en JAA, maar daar houdt het ook mee op.
ik heb het 'vage gevoel' dat jij er echt veel kent
Vanwaar de vraag FF??
Blokje om lopen dan tot je geen schoten meer hoort in dat gevalquote:
Al jaren zie ik mensen jou begroeten of ze dagelijks/wekelijks bij je over de vloer komen, geen negatief 'geluid' en dat is op FOK een zeldzaamheid, dat weet jij beter dan wie ook FF.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke vraag.Ken er best wel veel denk ik zelf.Dat is het mooie aan FOK!
quote:Op maandag 19 juni 2023 00:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Al jaren zie ik mensen jou begroeten of ze dagelijks/wekelijks bij je over de vloer komen, geen negatief 'geluid' en dat is op FOK een zeldzaamheid, dat weet jij beter dan wie ook FF.
Ook valt op dat veel mensen je op een 'eigen' manier begroeten, dus niet het standaard.
Mooi om te mogen zien kerel, dat meen ik echt!![]()
* xsaskiax duikt tot haar ogen onder haar dekbed zodat het geproest niet te horen is.. en zegt heel serieusquote:Op maandag 19 juni 2023 00:09 schreef FreshFruit het volgende:
Rabbit en ik zijn bloedserieus aan het posten en jullie lachen?
Draakje.quote:
Nog naar de kermis geweest?quote:
Ik heb een boek gelezen. Kermissen zijn niets voor een draak.quote:
Wat heb je gelezen?quote:Op maandag 19 juni 2023 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een boek gelezen. Kermissen zijn niets voor een draak.
Het boek is nog niet uit.quote:
Dan heb je Redbad ook vast gelezen.quote:Op maandag 19 juni 2023 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Het boek is nog niet uit.
Pier van Willem Schoorstra
Welke serie?quote:Op maandag 19 juni 2023 00:29 schreef xsaskiax het volgende:
Lieverds ik ga nog even serie kijken, het was weer gezellig vandaag.
Slaap lekker voor nu of voor straks en droom alleen maar mooie dromen![]()
Trustenquote:Op maandag 19 juni 2023 00:29 schreef xsaskiax het volgende:
Lieverds ik ga nog even serie kijken, het was weer gezellig vandaag.
Slaap lekker voor nu of voor straks en droom alleen maar mooie dromen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |