SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De competitieformule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie nu pas de 1-3 van Italië. Die van Dijk is een parodie op een verdediger. Misschien moeten we die maar eens thuis laten de volgende keer.![]()
Die had allang op vakantie gewild ....quote:Op zondag 18 juni 2023 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Frenkie heeft de ogen flink scheef staan.![]()
Die 2e goal![]()
Geertruida wandelt gewoon
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Genotquote:
Hij is goed mad“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wat was er met Malen dan?
Als ik het zo lees dan waren er wel meer die een publieke schrobbering verdienen bij Oranje.![]()
hij werd als voorbeeld gebruikt dat aanvallers mee moeten verdedigen. Zei ook dat het nu Malen was maar dat het voor meer geldt. Zo schokkend was het nietquote:Op zondag 18 juni 2023 17:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat was er met Malen dan?
Als ik het zo lees dan waren er wel meer die een publieke schrobbering verdienen bij Oranje.![]()
Wat was Louis eigenlijk een toptrainer ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
Het verschil is wel dat Ahmadi 100 ballen per wedstrijd veroverde en de duels aanging....quote:Op zondag 18 juni 2023 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan El Ahmadi, technisch zeer begaafd maar vaak een postbode en je kan hem maar beter een schietverbod opleggen
aan frenkie heb je echt geen ene tering
sinds hij op het middenveld speelt bij oranje is het allemaal gewoon lachwekkend
de man hoort niet in oranje thuis"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ik heb dit helaas gemist.
Wat is 15:00 nou voor een klotetijd
Maar ik neem aan dat dit verlies te wijten is aan het feit dat het elftal niet om Wieffer is heen gebouwd.
Kut Koeman![]()
Dat kan echt niet wat hij daar (vooral niet) doet.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie nu pas de 1-3 van Italië. Die van Dijk is een parodie op een verdediger. Misschien moeten we die maar eens thuis laten de volgende keer.![]()
Ik vrees dat die Spanjolen gaan winnen maar hoop dat Kroatië wederom kan verrassen.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Kroaten waren oververtegenwoordigd in het centrum vandaag.![]()
Het wordt is een thuiswedstrijd voor Kroatië.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Nederland heeft toch gewonnen!
Gio houdt de cup omhoog!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |