Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
"je moeder is opgedroogd" vertaald niet naar 'That what she said' maar eerder 'thats what she did'
Iedereen is gevlucht en zit druk in dm omdat ik er ben maar !!!! Ik laat DM's verdwijnenquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen is gevlucht en zit druk in dm omdat ik er ben maar !!!! Ik laat DM's verdwijnen
Niksquote:Op zondag 18 juni 2023 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Ik lees niet altijd terug.
Huh?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen is gevlucht en zit druk in dm omdat ik er ben maar !!!! Ik laat DM's verdwijnen
Verdwijnende DM's?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Daar las ik vanmorgen iets over.
Over verdwijnende DM's.
Niet met jouw naam erbij.
FF ziet wel vaker spoken als hij nachten niet slaapt.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:37 schreef maily het volgende:
[..]
Huh?
Daar las ik vanmorgen iets over.
Over verdwijnende DM's.
Niet met jouw naam erbij.
Mijn dm ook?quote:
Oja, Danny was er...quote:Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
GC / [VIV #440] Het is weer een latertje!
Heb ik al een uur opquote:
Pff gelukkigquote:
Joh geen probleem.quote:
Heb mij wel vermaaktquote:
Je had al gezwaaidquote:
Jij ook?quote:
Ja hoor, gewerkt maar wel lol gehadquote:
Doe je het nog een keer het is rust gevendquote:
Dat is mooiquote:
Word mijn hand moequote:Op zondag 18 juni 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je het nog een keer het is rust gevend
That what she saidquote:
That what she didquote:
Met room for a pony of is dat weer een anderequote:
Lovely moet zich een partijtje gaan schamenquote:
De nieuwe wel, mar de oude niet neequote:
Ik ken het ook nietquote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lovely moet zich een partijtje gaan schamen![]()
Ga wel even in een hoekje zittenquote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hequote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft kinderenquote:
Ja ik ken het ook wel maar ik dacht dat er een moderne versie was ofzo. Die ken ik nietquote:
Nou laat maarquote:
De oude versie nieuwe weet ik nietquote:
Huhquote:
Die ken ik ook niet idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ken het ook wel maar ik dacht dat er een moderne versie was ofzo. Die ken ik niet
Ben ook raarquote:
Leuk maar ik heb er geen trek in.quote:
Jawel, zijn allemaal een beetje raar tochquote:
Hoeft ook nietquote:
Duurt wel lang, vind andere half uur al genoegquote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef aloa het volgende:
Avatar staat nu ook op Disney![]()
Duurt wel 3 uur.
Dat is dan ook wel weer waar..quote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, zijn allemaal een beetje raar toch
Ja idd, maar wil hem wel zien..quote:Op zondag 18 juni 2023 19:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Duurt wel lang, vind andere half uur al genoeg
Ook zoiets nopequote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef aloa het volgende:
Duurt wel 3 uur.
quote:Op zondag 18 juni 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Met room for a pony of is dat weer een andere
ik heb er alleen maar stukken van gezien, wil hem binnenkort helemaal kijken, is het echt zo'n goede film??quote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef aloa het volgende:
Duurt wel 3 uur.
Ik vond de eerste wel goed..quote:Op zondag 18 juni 2023 19:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er alleen maar stukken van gezien, wil hem binnenkort helemaal kijken, is het echt zo'n goede film??
de 2e? is he n aanraderquote:Op zondag 18 juni 2023 19:01 schreef aloa het volgende:
Duurt wel 3 uur.
Op een regenachtige zondag middagquote:
Oh dank je ik trek mijn zwaai weer inquote:
oke, deel 2 staat er ook op zag ik gisterenquote:
Beide staan er op..quote:
Ja ik ben hier gastquote:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke, deel 2 staat er ook op zag ik gisteren
(net de hele serie van Greys Anatomy gekeken, ff iets anders)
Vanmiddag begon het hier ineens te spetteren, ik blij voor m'n tuin.... nou volgens mij was het al verdampt voor het de grond raakte, dat wordt toch weer sproeienquote:
Druppel op een gloeiende plaat idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanmiddag begon het hier ineens te spetteren, ik blij voor m'n tuin.... nou volgens mij was het al verdampt voor het de grond raakte, dat wordt toch weer sproeien
Hier als het goed is even voor 8 vanavondquote:
Ow, je bent niet van plan hier vaker te posten?quote:
Scrubs is leuker. of Housequote:Op zondag 18 juni 2023 19:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
yep t/m seizoen 18, volgens mij is 19 het laatste seizoen
Ja denk het wel, wat een warm badquote:Op zondag 18 juni 2023 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je bent niet van plan hier vaker te posten?
House heb ik destijds op tv gezien (deels), geen idee waar de serie te zien is, nog niet gezocht, heb nog zo vreselijk veel 'in de wacht' staanquote:
is dat wat?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
Moet nog een paar afleveringen vwn Malcolm in the middle
Maar ik kijk nu veel naar Young Sheldon
Met een bruisbal erin?quote:
aha hoe is die??quote:Op zondag 18 juni 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
Moet nog een paar afleveringen van Malcolm in the middle
Maar ik kijk nu veel naar Young Sheldon
Vind ik wel,is op videolandquote:
Lekker cynischquote:
Wat moet ik ermee?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
* xsaskiax gaat even rond meten
voor de liefhebbers
Proostquote:Op zondag 18 juni 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
voor de liefhebbers
quote:
Ik wacht tot het volgend rondjequote:Op zondag 18 juni 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
voor de liefhebbers
Dat virtuele bier en koffie is zo stomquote:
Yes, 20:00 Nederlandse tijdquote:Op zondag 18 juni 2023 19:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
prima
Hoe laat begint F1, 20.00 uur hoorde ik?
Ja ik heb er niks aanquote:
Het zou nog leuker zijn als het irl kwam langs brengenquote:
zohee..... tegen de tijd dat het nu bij je is..... kun je erop schaatsenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als het irl kwam langs brengen
Elke ochtend Koffie ja ok koffie wat plaatjes en nog meer koffie en Dot wil graag decaf dus plaatje decaf en weer koffie DJMO die wil ook en ROB ook en elke dag weer. Zo fucking vermoeiend.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is jouw mening Soury, ik vind het prima hoor
Hahahahaquote:Op zondag 18 juni 2023 19:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
zohee..... tegen de tijd dat het nu bij je is..... kun je erop schaatsen
lekker koffie, dankjequote:Op zondag 18 juni 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
voor de liefhebbers
even trailer checkenquote:
La Brea?quote:Op zondag 18 juni 2023 19:28 schreef HappyCharly het volgende:
er was een tijdje terug een amerikaanse serie over een sinkhole en een andere wereld
iemand enig idee hoe die heet?
Dan kijk je net op tijd,quote:Op zondag 18 juni 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Goed dat ik nog even kijk, om de een of andere reden dacht ik dat F1 om 21:00 was! Moet dus 20:00 zijn.
Maar effe haast maken dan
pffffff alleen die zin lezen is al vermoeiend.... hier is het gewoon koffie of bier, de rest zorgt iedereen zelf maar voor en plaatjes hoeven helemaal niet hoor (ik ben er trouwens net achter hoe ik een afbeelding moet plaatsen *trots* )quote:Op zondag 18 juni 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke ochtend Koffie ja ok koffie wat plaatjes en nog meer koffie en Dot wil graag decaf dus plaatje decaf en weer koffie DJMO die wil ook en ROB ook en elke dag weer. Zo fucking vermoeiend.
Lang leve dit forumquote:Op zondag 18 juni 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Goed dat ik nog even kijk, om de een of andere reden dacht ik dat F1 om 21:00 was! Moet dus 20:00 zijn.
Maar effe haast maken dan
Doe je best gozerquote:Op zondag 18 juni 2023 19:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pffffff alleen die zin lezen is al vermoeiend.... hier is het gewoon koffie of bier, de rest zorgt iedereen zelf maar voor en plaatjes hoeven helemaal niet hoor (ik ben er trouwens net achter hoe ik een afbeelding moet plaatsen *trots* )
en zooooo lekker om te zien, je komt er ook geen gram van aan, dat is het allermooiste (oke.. soms duik ik wel ff de kast in om te kijken watvoor lekkers er nog ligt, maar dit terzijde)quote:Op zondag 18 juni 2023 19:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lekker, met virtuele ijsjes en taart
Dat geheel terzijde inderdaadquote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en zooooo lekker om te zien, je komt er ook geen gram van aan, dat is het allermooiste (oke.. soms duik ik wel ff de kast in om te kijken watvoor lekkers er nog ligt, maar dit terzijde)
Volgens mij welquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke ochtend Koffie ja ok koffie wat plaatjes en nog meer koffie en Dot wil graag decaf dus plaatje decaf en weer koffie DJMO die wil ook en ROB ook en elke dag weer. Zo fucking vermoeiend.
Ja je klinkt als een piemelquote:
Ik hoop een Ferrari, maar helaas komen dat soort wonders al een tijd niet meer uitquote:
Sorry, maar hier heb ik GEEN zin in, of je gedraagt je normaal en houdt dit soort opmerkingen maar voor andere fora, of ik ben er weg van.quote:
Zeg nooit nooit Rabbitquote:Op zondag 18 juni 2023 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop een Ferrari, maar helaas komen dat soort wonders al een tijd niet meer uit
Zelfs als de andere 18 auto's uitvallen weet Ferrari het nog te verneuken om te winnenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry, maar hier heb ik GEEN zin in, of je gedraagt je normaal en houdt dit soort opmerkingen maar voor andere fora, of ik ben er weg van.
Je probeert mij (en anderen) keer op keer te trollen, domme opmerkingen te maken, uit te dagen.... hier zitten we gezellig te chatten en niet op mensen zoals jij te wachten!!
ahhhquote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs als de andere 18 auto's uitvallen weet Ferrari het nog te verneuken om te winnen
Ik snap niet goed waarom jij hier post. Het is doffe ellende over JAA en moderatie, het is een kliekje die hier post en ook loopt te cossen als het uitkomt. Je wordt letterlijk uitgeschetenquote:
Ging vorig jaar beter...quote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs als de andere 18 auto's uitvallen weet Ferrari het nog te verneuken om te winnen
Eet smakelijkquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry, maar hier heb ik GEEN zin in, of je gedraagt je normaal en houdt dit soort opmerkingen maar voor andere fora, of ik ben er weg van.
Je probeert mij (en anderen) keer op keer te trollen, domme opmerkingen te maken, uit te dagen.... hier zitten we gezellig te chatten en niet op mensen zoals jij te wachten!!
Sorry voor mijn felle reactie Koen, ik hoopte door weer normaal antwoord te geven en te reageren op een normale reactie van Soury, maar ik had het kunnen weten, omdat zij al jaren zit te trollen en onder je huid probeert te kruipen.... normaliter bij de COS negeer ik haar, had ik hier ook beter kunnen doen.quote:
Toen hebben ze ook genoeg wedstrijden weg gegooid in de eerste helft van het seizoen.quote:
Het is watquote:Op zondag 18 juni 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry voor mijn felle reactie Koen, ik hoopte door weer normaal antwoord te geven en te reageren op een normale reactie van Soury, maar ik had het kunnen weten, omdat zij al jaren zit te trollen en onder je huid probeert te kruipen.... normaliter bij de COS negeer ik haar, had ik hier ook beter kunnen doen.
Klopt.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen hebben ze ook genoeg wedstrijden weg gegooid in de eerste helft van het seizoen.
Dat was een paardquote:
ik las dat die er de komende jaren ook zeker aan gaat komen.... maar ja, misschien was dat meer 'hopen' dan 'weten' van de schrijverquote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou het wel leuk vinden als er meer competitie komt. Max staat wel op eenzame hoogte.
Ik hoop het ook. 2021 was leuker dan vorig en dit jaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou het wel leuk vinden als er meer competitie komt. Max staat wel op eenzame hoogte.
Ik ben bang dat het hier niet met iedereen gaat lukkenquote:
het is net als in de grotemensenwereld he.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier niet met iedereen gaat lukken
hebben we hier niks aanquote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef xsaskiax het volgende:
Het laatste weerbericht. Er is nog een kleine kans op regen in Montréal.
Fok is net echt somsquote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
het is net als in de grotemensenwereld he.
je kunt niet met iedereen vriendjes zijn.
Daar heb je gelijk in..... ik ga de tuin nog maar even sproeien..... had op een buitje gehooptquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
het is net als in de grotemensenwereld he.
je kunt niet met iedereen vriendjes zijn.
quote:
he Moquote:Op zondag 18 juni 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ha MA[ afbeelding ]
Namen en rugnummers! We maken korte metten met mensen die jou niet lief hebbenquote:Op zondag 18 juni 2023 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier niet met iedereen gaat lukken
In het hol van de leeuw DOTquote:
ik dacht meer aan @Soury en @xsaskiaxquote:Op zondag 18 juni 2023 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Namen en rugnummers! We maken korte metten met mensen die jou niet lief hebben![]()
[quote]. Bolkjequote:
quote:. Bokje
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] auch
komt niet meer goed boks terug
Nee ik bedoelde dat ik zat te kloten met editten postquote:Op zondag 18 juni 2023 20:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alleen vandaag?[ afbeelding ]
tja kom naar dts, daar gaat het alleen maar zo
uhm je zat het niet bewust te vernaggelen?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik zat te kloten met editten post
Safety carquote:Op zondag 18 juni 2023 20:21 schreef xsaskiax het volgende:
wow: Verstappen: 'Ik denk dat ik een vogel heb geraakt.'
Ja, zielig hè. Maar Max gaat lekker....quote:Op zondag 18 juni 2023 20:21 schreef xsaskiax het volgende:
wow: Verstappen: 'Ik denk dat ik een vogel heb geraakt.'
Ik denk van wel, was erg gevaarlijk.quote:
Ik zat een post te quoten ipv edittenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uhm je zat het niet bewust te vernaggelen?![]()
![]()
maar ja.. ik mag niet te hard lachen.. weet ook pas sinds heel kort hoe ik moet quoten
Russel idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Russel een muur geraakt.......?
Raken Hamilton en Alonso elkaar in de pitstraat?
gaat lekker
In 2007 of 2008 heeft Bruno Senna in Turkije ooit een hond dood gereden die los op de baan liep.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja, zielig hè. Maar Max gaat lekker....
Er wordt door de wedstrijdleiding gekeken naar een 'unsafe release'.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Russel idd.
Ham en Alonso raakten elkaar niet.
pffffffff da's ook niet niks zegquote:Op zondag 18 juni 2023 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In 2007 of 2008 heeft Bruno Senna in Turkije ooit een hond dood gereden die los op de baan liep.
Je had een vooruitziende blikquote:Op zondag 18 juni 2023 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ferrari als enige soft runners niet naar binnen gegaan![]()
Kon ook niet anders dan dat ze dat gingen verneuken
Nee joh....de auto dan ook kapot of niet?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In 2007 of 2008 heeft Bruno Senna in Turkije ooit een hond dood gereden die los op de baan liep.
Verder dan wat muggen en vliegen kom ik (gelukkig) nietquote:Op zondag 18 juni 2023 20:29 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor beesten hebben jullie doodgereden?
Zelfs vliegen en muggen ontwijk ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verder dan wat muggen en vliegen kom ik (gelukkig) niet
Keer in NL een spreeuw en in Mexico een keer een mooi gekleurd vogeltjequote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verder dan wat muggen en vliegen kom ik (gelukkig) niet
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zelfs vliegen en muggen ontwijk ik.
ahhhhh echt??..... dus jij bent een birdkiller.....quote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Keer in NL een spreeuw en in Mexico een keer een mooi gekleurd vogeltje
Op Samos zaten we ooit in een taxi, geeft die chauffeur extra gas om een roedel zwerfhonden te rakenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhhh echt??..... dus jij bent een birdkiller.....
aww zieligquote:Op zondag 18 juni 2023 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Keer in NL een spreeuw en in Mexico een keer een mooi gekleurd vogeltje
Ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:30 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee joh....de auto dan ook kapot of niet?
neeeeeeeee serieus????..... dat meen je toch niet.... sjezus zeg...enne.... de afloop??quote:Op zondag 18 juni 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Samos zaten we ooit in een taxi, geeft die chauffeur extra gas om een roedel zwerfhonden te raken
Geen helder licht die wesp.... geef hem/haar nog ff de tijdquote:Op zondag 18 juni 2023 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
er zit een wesp op mijn raam die al 10 minuten naar buiten probeert te klimmen door het raam...
10 cm ernaast staat de deur open...
We waren gewoon stunned, die kerel reed lachend door. Dag later zag ik geen dode hond liggen oidquote:Op zondag 18 juni 2023 20:36 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeeeeeee serieus????..... dat meen je toch niet.... sjezus zeg...enne.... de afloop??
ik heb hem met een tijdschrift naar buiten gewapperdquote:Op zondag 18 juni 2023 20:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen helder licht die wesp.... geef hem/haar nog ff de tijd
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb hem met een tijdschrift naar buiten gewapperd
Ik doe ook altijd m'n best beesten levend naar buiten te mikkenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb hem met een tijdschrift naar buiten gewapperd
ik ook, zou niet weten waarom je ze zou moeten vermoorden... oke, een mug is wat andersquote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd m'n best beesten levend naar buiten te mikken
Insecten gaat het sowieso al beroerd slecht meequote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ook, zou niet weten waarom je ze zou moeten vermoorden... oke, een mug is wat anders
Nu je het zegt. vanmiddag in m'n voortuin staan genieten van de lavendel.. die struiken zijn dit jaar ineens zo groot geworden en ze zaten boordevol bijen e.d., leuk!!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Insecten gaat het sowieso al beroerd slecht mee
Nice, vooral bijen moet je koesteren.quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nu je het zegt. vanmiddag in m'n voortuin staan genieten van de lavendel.. die struiken zijn dit jaar ineens zo groot geworden en ze zaten boordevol bijen e.d., leuk!!!!
alsjeblieft niet, zo'n beest lijkt me echt doodeng... ze zijn toch zo'n 2/3 cm groot? er schijnen zelfs 2 soorten te zitten las ik laatstquote:Op zondag 18 juni 2023 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, vooral bijen moet je koesteren.
Nog geen killer hoornaar gespot?
Europese hoornaars, die horen hier thuis. Aziatische versie zijn de klootzakken die onze bijen afmakenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
alsjeblieft niet, zo'n beest lijkt me echt doodeng... ze zijn toch zo'n 2/3 cm groot? er schijnen zelfs 2 soorten te zitten las ik laatst
Dat ze terug gaan naar hun eigen landquote:Op zondag 18 juni 2023 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Europese hoornaars, die horen hier thuis. Aziatische versie zijn de klootzakken die onze bijen afmaken
aha dus die mag ik met goed fatsoen z'n nek omdraaien??quote:Op zondag 18 juni 2023 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Europese hoornaars, die horen hier thuis. Aziatische versie zijn de klootzakken die onze bijen afmaken
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ze terug gaan naar hun eigen land![]()
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd m'n best beesten levend naar buiten te mikken
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nu je het zegt. vanmiddag in m'n voortuin staan genieten van de lavendel.. die struiken zijn dit jaar ineens zo groot geworden en ze zaten boordevol bijen e.d., leuk!!!!
ik had jaren geleden een wespennest, heb ik toen wel spul voor gebruikt. Voelde ik me we schuldig overquote:Op zondag 18 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha dus die mag ik met goed fatsoen z'n nek omdraaien??
tja kan ik me aan de ene kant voorstellen, het zijn levende dingen he, maar aan de andere kant geven ze alleen maar ergernis, kunnen zomaar steken en ga zo maar door, in mijn ogen hebben wespen weinig 'nut',quote:Op zondag 18 juni 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik had jaren geleden een wespennest, heb ik toen wel spul voor gebruikt. Voelde ik me we schuldig over
ik had een tante... (tja wie niet) die zat met een aardappelschilmesje te wachten en als er een wesp kwam jaste ze hem zo doormidden!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik had jaren geleden een wespennest, heb ik toen wel spul voor gebruikt. Voelde ik me we schuldig over
ook wespen zijn nuttig maar hebben een slecht imago..quote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja kan ik me aan de ene kant voorstellen, het zijn levende dingen he, maar aan de andere kant geven ze alleen maar ergernis, kunnen zomaar steken en ga zo maar door, in mijn ogen hebben wespen weinig 'nut',
waaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik had een tante... (tja wie niet) die zat met een aardappelschilmesje te wachten en als er een wesp kwam jaste ze hem zo doormidden!!!
ik heb het nooit durven proberen hoor
Als kind zag ik haar als een soort superheldin hahahahaquote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaat?![]()
Dat vind ik nog wel knap eigenlijk
hahahaha
karate kid vibes
heb je het ooit gezien??quote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als kind zag ik haar als een soort superheldin hahahaha
nee hoor ik heb het echt vaak genoeg gezien als we bij haar in de Achterhoek in de tuin zaten....quote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb je het ooit gezien??
of was het gewoon een sterk verhaal
Alonso toch weer op harde banden hequote:Op zondag 18 juni 2023 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
De Ferrari's hebben nog heel lang doorgereden op de mediums als je ziet hoe snel de andere de harde banden vervangen
Yes, Hamilton op 3 op de medium band die nu weer beetje sneller is. Kijken hoelang hij daarop kan blijven pushen tov Alonso op de harde band.quote:
Verstappen nu ook op mediumsquote:Op zondag 18 juni 2023 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, Hamilton op 3 op de medium band die nu weer beetje sneller is. Kijken hoelang hij daarop kan blijven pushen tov Alonso op de harde band.
Mercedes hadden maar 2 harde sets meegenomen voor beide coureurs en hebben 1 setje voor beiden gebruikt in FP1, dus die konden niet meer naar hard.
Yes, die is ook op medium maar zit in controleer modus. Gat naar Alonso blijft ongeveer hetzelfde.quote:
Hamilton de snelste racerondequote:Op zondag 18 juni 2023 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, die is ook op medium maar zit in controleer modus. Gat naar Alonso blijft ongeveer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |