Ik hoop een Ferrari, maar helaas komen dat soort wonders al een tijd niet meer uitquote:
Sorry, maar hier heb ik GEEN zin in, of je gedraagt je normaal en houdt dit soort opmerkingen maar voor andere fora, of ik ben er weg van.quote:
Zeg nooit nooit Rabbitquote:Op zondag 18 juni 2023 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop een Ferrari, maar helaas komen dat soort wonders al een tijd niet meer uit
Zelfs als de andere 18 auto's uitvallen weet Ferrari het nog te verneuken om te winnenquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry, maar hier heb ik GEEN zin in, of je gedraagt je normaal en houdt dit soort opmerkingen maar voor andere fora, of ik ben er weg van.
Je probeert mij (en anderen) keer op keer te trollen, domme opmerkingen te maken, uit te dagen.... hier zitten we gezellig te chatten en niet op mensen zoals jij te wachten!!
ahhhquote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs als de andere 18 auto's uitvallen weet Ferrari het nog te verneuken om te winnen
Ik snap niet goed waarom jij hier post. Het is doffe ellende over JAA en moderatie, het is een kliekje die hier post en ook loopt te cossen als het uitkomt. Je wordt letterlijk uitgeschetenquote:
Ging vorig jaar beter...quote:Op zondag 18 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs als de andere 18 auto's uitvallen weet Ferrari het nog te verneuken om te winnen
Eet smakelijkquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 19:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry, maar hier heb ik GEEN zin in, of je gedraagt je normaal en houdt dit soort opmerkingen maar voor andere fora, of ik ben er weg van.
Je probeert mij (en anderen) keer op keer te trollen, domme opmerkingen te maken, uit te dagen.... hier zitten we gezellig te chatten en niet op mensen zoals jij te wachten!!
Sorry voor mijn felle reactie Koen, ik hoopte door weer normaal antwoord te geven en te reageren op een normale reactie van Soury, maar ik had het kunnen weten, omdat zij al jaren zit te trollen en onder je huid probeert te kruipen.... normaliter bij de COS negeer ik haar, had ik hier ook beter kunnen doen.quote:
Toen hebben ze ook genoeg wedstrijden weg gegooid in de eerste helft van het seizoen.quote:
Het is watquote:Op zondag 18 juni 2023 19:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sorry voor mijn felle reactie Koen, ik hoopte door weer normaal antwoord te geven en te reageren op een normale reactie van Soury, maar ik had het kunnen weten, omdat zij al jaren zit te trollen en onder je huid probeert te kruipen.... normaliter bij de COS negeer ik haar, had ik hier ook beter kunnen doen.
Klopt.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen hebben ze ook genoeg wedstrijden weg gegooid in de eerste helft van het seizoen.
Dat was een paardquote:
ik las dat die er de komende jaren ook zeker aan gaat komen.... maar ja, misschien was dat meer 'hopen' dan 'weten' van de schrijverquote:Op zondag 18 juni 2023 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Ik zou het wel leuk vinden als er meer competitie komt. Max staat wel op eenzame hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |