Dat ze terug gaan naar hun eigen landquote:Op zondag 18 juni 2023 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Europese hoornaars, die horen hier thuis. Aziatische versie zijn de klootzakken die onze bijen afmaken
aha dus die mag ik met goed fatsoen z'n nek omdraaien??quote:Op zondag 18 juni 2023 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Europese hoornaars, die horen hier thuis. Aziatische versie zijn de klootzakken die onze bijen afmaken
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ze terug gaan naar hun eigen land![]()
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd m'n best beesten levend naar buiten te mikken
quote:Op zondag 18 juni 2023 20:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nu je het zegt. vanmiddag in m'n voortuin staan genieten van de lavendel.. die struiken zijn dit jaar ineens zo groot geworden en ze zaten boordevol bijen e.d., leuk!!!!
ik had jaren geleden een wespennest, heb ik toen wel spul voor gebruikt. Voelde ik me we schuldig overquote:Op zondag 18 juni 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha dus die mag ik met goed fatsoen z'n nek omdraaien??
tja kan ik me aan de ene kant voorstellen, het zijn levende dingen he, maar aan de andere kant geven ze alleen maar ergernis, kunnen zomaar steken en ga zo maar door, in mijn ogen hebben wespen weinig 'nut',quote:Op zondag 18 juni 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik had jaren geleden een wespennest, heb ik toen wel spul voor gebruikt. Voelde ik me we schuldig over
ik had een tante... (tja wie niet) die zat met een aardappelschilmesje te wachten en als er een wesp kwam jaste ze hem zo doormidden!!!quote:Op zondag 18 juni 2023 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik had jaren geleden een wespennest, heb ik toen wel spul voor gebruikt. Voelde ik me we schuldig over
ook wespen zijn nuttig maar hebben een slecht imago..quote:Op zondag 18 juni 2023 20:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja kan ik me aan de ene kant voorstellen, het zijn levende dingen he, maar aan de andere kant geven ze alleen maar ergernis, kunnen zomaar steken en ga zo maar door, in mijn ogen hebben wespen weinig 'nut',
waaaaaaaaaaaaaat?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik had een tante... (tja wie niet) die zat met een aardappelschilmesje te wachten en als er een wesp kwam jaste ze hem zo doormidden!!!
ik heb het nooit durven proberen hoor
Als kind zag ik haar als een soort superheldin hahahahaquote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaat?![]()
Dat vind ik nog wel knap eigenlijk
hahahaha
karate kid vibes
heb je het ooit gezien??quote:Op zondag 18 juni 2023 21:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als kind zag ik haar als een soort superheldin hahahaha
nee hoor ik heb het echt vaak genoeg gezien als we bij haar in de Achterhoek in de tuin zaten....quote:Op zondag 18 juni 2023 21:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heb je het ooit gezien??
of was het gewoon een sterk verhaal
Alonso toch weer op harde banden hequote:Op zondag 18 juni 2023 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
De Ferrari's hebben nog heel lang doorgereden op de mediums als je ziet hoe snel de andere de harde banden vervangen
Yes, Hamilton op 3 op de medium band die nu weer beetje sneller is. Kijken hoelang hij daarop kan blijven pushen tov Alonso op de harde band.quote:
Verstappen nu ook op mediumsquote:Op zondag 18 juni 2023 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, Hamilton op 3 op de medium band die nu weer beetje sneller is. Kijken hoelang hij daarop kan blijven pushen tov Alonso op de harde band.
Mercedes hadden maar 2 harde sets meegenomen voor beide coureurs en hebben 1 setje voor beiden gebruikt in FP1, dus die konden niet meer naar hard.
Yes, die is ook op medium maar zit in controleer modus. Gat naar Alonso blijft ongeveer hetzelfde.quote:
Hamilton de snelste racerondequote:Op zondag 18 juni 2023 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, die is ook op medium maar zit in controleer modus. Gat naar Alonso blijft ongeveer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |