Fries is een erkende taal Draak.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Juist, we passen ons niet aan aan een niet in NL erkende taal.
Allemaal Fries leren, wij hebben tenslotte ook Nederlands geleerd
Da's wel een beetje jammer.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies, bij het opstappen en weggaan zet ik de ondersteuning uit.
9 standen ondersteuningmaar 1 is al te hard.
![]()
Klopt wat je zegt.. ik houd hem ook op 1.. en bergop wel op 4 dan gaat ie vanzelf.. geen idee wat ze ermee gedaan hebben.
Een speedo hoor ik netquote:Op zondag 18 juni 2023 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn bamboeslip onderaan, maar met dat stijve kartonnen broekje kan je niet zitten
pfoe ich kin whal get in het dialect van hie schrievequote:
Ik had het over een hele andere taalquote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:54 schreef mario390 het volgende:
schelden doe ik liever duis
sonst kreg ik vakantie
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).quote:Op zondag 18 juni 2023 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer.
Kan je het niet ongedaan laten maken?
Ik heb ook ondersteuning, maar kan het wel goed reguleren.
En soms ff flink tekeer gaan als ik lui ben geweest is dan best lekker
en dan ineens de bevestiging ......goed aan gedaan....geen streams meerquote:Op zondag 18 juni 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
De meest sexy man van de loods![]()
Maar ik mis je welquote:Op zondag 18 juni 2023 14:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
en dan ineens de bevestiging ......goed aan gedaan....geen streams meer
Oh gelukkig nog wel bruikbaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).
Awww ik mis het "cossen ook wel hoor", maar dan met leuke streams.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar ik mis je wel
Gelukkig ben je nu hier
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ja maar ik vind het ook wel fijn nu dat hij vooruit zoeft. Ik zet het ook vaker uit.. dan kan ik wel zelf trappen. (fietsen vind ik fijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |