Awwww gezelligquote:Op zondag 18 juni 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een oppas poes deze week , een binnen poes.. miauw
Daar ben ik het wel mee eens , klopt weinig van. in ONZ en KLB is het wat dat betreft een stuk beter , ook qua grappen en kleinzieligheid van usersquote:Op zondag 18 juni 2023 14:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar te strak aan regels houden vinden veel mensen niet fijn.
Hou je toch hier op FOK! In het ene subforum mag alles en in de andere niks.
Jepquote:Op zondag 18 juni 2023 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is niks mis met je aan de regels houden, maar als handhaver moet je wel beetje aanvoelen wanneer je op je strepen moet staan en wanneer je iets kunt laten gaan.
Dat is wel heel heel erg hard.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohhhh wil ik ook
had 3 katten,, nu al jaren geen huisdieren meer, mis het soms nog wel,maar een haarloos en krabvrij huis ik ook wel fijn
![]()
In klb mag/mocht heel veel idd.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens , klopt weinig van. in ONZ en KLB is het wat dat betreft een stuk beter , ook qua grappen en kleinzieligheid van users
ik krijg altijd afdankertjes en weglopers, de zielige gevallen zeg maar, mocht er weer zo eentje aan komen wandelen dan is ie de mijnequote:Op zondag 18 juni 2023 14:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is wel heel heel erg hard.
Qua gedoe, zorgen en rommel enzo begrijp ik je volkomen.
Heb ooit geprobeerd zonder, maar na een paar maanden ik weet niet hoe hard naar een stichting gesneld.
Ik kan gewoon niet zonder
Dat is een mooie gedachte. Dan komt het zoals het moet komen, om beide er beter van te wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik krijg altijd afdankertjes en weglopers, de zielige gevallen zeg maar, mocht er weer zo eentje aan komen wandelen dan is ie de mijne
In SHO ook wel , ook qua discussies en zuur gedrag van mede users , alleen in de COS nietquote:
Ach ik vermaak me hier nog steeds.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In SHO ook wel , ook qua discussies en zuur gedrag van mede users , alleen in de COS niet![]()
Maar goed ik kom de laatste weken nog weinig op FOK!
Hebben de hoge heren in Den Haag gelukquote:
meh, is alweer voorbijquote:Op zondag 18 juni 2023 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben de hoge heren in Den Haag geluk![]()
Hier moeten kamervragen over worden gesteld, dit kan zo niet langerquote:
ik pak de pannen alvastquote:Op zondag 18 juni 2023 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier moeten kamervragen over worden gesteld, dit kan zo niet langer![]()
[insert 'thats what she did' garpje]quote:
Amsterdam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 18 juni 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amsterdam?Lol ik kijk ook geen voetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
En zo hoort het, die tokkie sport past niet bij jequote:
Het grapje is "That what she said"quote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert 'thats what she did' garpje]![]()
Nee preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zo hoort het, die tokkie sport past niet bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |