abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209751093
Iemand de documentaire van/over/met Arnold Schwarzenegger gezien? :D
Die vond ik wel echt leuk/boeiend.
Sympathieke vent, maar dat wist ik al.
Prima achterlatertje voor als hij morgen de pijp uit gaat. :Y
Hij heeft ook een eigen pony en ezeltje. Zo cute. O+
pi_209752634
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:09 schreef vencodark het volgende:
Iemand de documentaire van/over/met Arnold Schwarzenegger gezien? :D
Die vond ik wel echt leuk/boeiend.
Alleen de eerste aflevering.
Wel mooi om te zien hoe niemand reageert als hij in zijn geboortedorp rondloopt/fietst.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209753483
Zit je ongemerkt in seizoen 5 van Black mirror omdat je denkt naar afl 6 van seizoen 6 te kijken en denkt.... dit lijkt sterk op iets wat we al gezien hebben :') _O-
pi_209753624
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:20 schreef Blues het volgende:
Zit je ongemerkt in seizoen 5 van Black mirror omdat je denkt naar afl 6 van seizoen 6 te kijken en denkt.... dit lijkt sterk op iets wat we al gezien hebben :') _O-
Yea vrij irritant dat ze bij Black Mirros steeds het nieuwste seizoen als "eerste" zetten, dus gaat het van s6 naar s5 naar s4 etc.... Dom als je het in originele volgorde wil zien (niet dat ut boeit want het zijn natuurlijk standalone afleveringen, maar toch).
pi_209753708
Ik zou ook weleens iemand willen blokken zoals bij White Christmas :D :P

"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209754452
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il principe | The King Who Never Was - Italië S01 2023 9 - Netflix Original | Documentaire
Deze docureeks belicht de moord op een Duitse tiener in 1978 aan de hand van de verhalen van zijn zus en de koninklijke familie die bij de zaak betrokken was.

Tom Segura: Sledgehammer - VS 2023 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Tom Segura vertelt openhartig over onder meer trouwen en sterfelijkheid, zoals de ongebruikelijke bekentenis van zijn stervende vader en die keer dat zijn moeder high werd.
pi_209755313
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 21:50 schreef Aether het volgende:

[..]
Alleen de eerste aflevering.
Wel mooi om te zien hoe niemand reageert als hij in zijn geboortedorp rondloopt/fietst.
Ik vermoed dat hij daar heel regelmatig is. :Y
  dinsdag 4 juli 2023 @ 10:23:04 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_209755722
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 23:36 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Yea vrij irritant dat ze bij Black Mirros steeds het nieuwste seizoen als "eerste" zetten, dus gaat het van s6 naar s5 naar s4 etc.... Dom als je het in originele volgorde wil zien (niet dat ut boeit want het zijn natuurlijk standalone afleveringen, maar toch).
Kun je die volgorde a la spotify niet aanpassen? Van Old to New of zo? #geenidee
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_209756401
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Kun je die volgorde a la spotify niet aanpassen? Van Old to New of zo? #geenidee
Nope!
pi_209766244
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
De Volta Aos 15 | Back to 15 - Brazilië S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama
De 30-jarige Anita is ongelukkig met haar leven. Ze ontdekt toevallig een manier om terug te reizen naar toen ze 15 was. Kan ze haar eigen geschiedenis herschrijven?

My Happy Marriage - Japan S01E01 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch, Sci-Fi
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.

WHAM! - VK 2023 6 1:32 uur - Netflix Original | Documentaire
George Michael en Andrew Ridgeley beleefden via interviews en beelden uit het archief opnieuw hun carrière in Wham!, van beste vrienden in de jaren 70 tot popiconen in de jaren 80.
pi_209766356
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 06:06 schreef Aether het volgende:
De Volta Aos 15 | Back to 15 - Brazilië S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama
De 30-jarige Anita is ongelukkig met haar leven. Ze ontdekt toevallig een manier om terug te reizen naar toen ze 15 was. Kan ze haar eigen geschiedenis herschrijven?

My Happy Marriage - Japan S01E01 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch, Sci-Fi
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.

WHAM! - VK 2023 6 1:32 uur - Netflix Original | Documentaire
George Michael en Andrew Ridgeley beleefden via interviews en beelden uit het archief opnieuw hun carrière in Wham!, van beste vrienden in de jaren 70 tot popiconen in de jaren 80.
Vanavond WHAM! kijken natuurlijk O+

Mijn allereerste LP die ik 36/37 jaar geleden kocht was van WHAM! (en 1ntje van ABBA, wat had ik toen veel zakcentjes gespaard _O_ )
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:55:00 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_209767286
Black mirror afgerond. Vond ze niet allemaal even goed. Aflevering 3 was m'n favoriet :Y (spacestation)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_209776045
WHAM! aan het kijken nu O+
Kon niet wachten dus gedownload :@

Ik geniet!
pi_209778086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
WHAM! aan het kijken nu O+
Kon niet wachten dus gedownload :@

Ik geniet!
Ik kijk ook! Niet die tijd meegemaakt, maar George, hè
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_209778439
Oh George, zo tragisch. Maar dat wist ik eigenlijk al voordat ik de docu bekeek. -O-
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 22:12:18 #96
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_209778742
Interessante docu. Ik zag Wham! ook altijd als George Michael 'en die andere', maar dat ligt toch wat anders.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_209779462
Ik geef toe, ik ben een beetje aan de vroege kant :@

pi_209780818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 23:14 schreef TLC het volgende:
Ik geef toe, ik ben een beetje aan de vroege kant :@

damn, whamaggadoned ;)

Was een goede docu
pi_209780889
Cash | Gold Brick - Frankrijk 2023 16 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een fabrieksarbeider die vastbesloten is zelf voor loonsverhoging te zorgen en van zijn ondankbare baan te profiteren, gaat voor het oog van zijn werkgever luxe parfums smokkelen.

Falso amor | Deep Fake Love - Spanje S01 2023 12 - Netflix Original | Reality
Vijf koppels stellen hun vertrouwen op de proef in deze realityserie, waarin deepfake-technologie de grens tussen waarheid en leugens doet vervagen bij een game met geldprijzen.

The Lincoln Lawyer - VS S02/A 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Topadvocaat Mickey Haller uit L.A. is na een ongeluk aan de kant gezet. Hij start zijn carrière — en zijn bekende Lincoln — weer op als hij een moordzaak aanneemt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 06-07-2023 08:40:29 ]
pi_209783142
Boogie - VS 2021 12 1:30 uur | Drama
De zoon van Taiwanese immigranten is geboren in Amerika en droomt van een basketbalcarrière. Maar op en naast het veld staat hij onder druk om aan de verwachtingen te voldoen.

LEGO: City Adventures - VS S04 2023 6 | Kinderserie
In een snelgroeiend stadje vol plezier, vriendschap en kattenkwaad werken eigenwijze agenten en brandweermannen hard om de vrede te bewaren en alles geweldig te houden.
pi_209783516
Sex education 21 september op Netflix te zien. Zag een soort trailer voorbij komen. Heetf best lang geduurd zeg.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_209784450
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Sex education 21 september op Netflix te zien. Zag een soort trailer voorbij komen. Heetf best lang geduurd zeg.
Laatste seizoen ook meteen, er komt geen seizoen 5.
pi_209784505
Kijkend naar de Wham docu gisteren, kwam ik er achter dat George Michael op een gegeven ogenblik heel erg op Roy Donders leek :o :o _O- 8)7
pi_209785898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef linebear het volgende:
Kijkend naar de Wham docu gisteren, kwam ik er achter dat George Michael op een gegeven ogenblik heel erg op Roy Donders leek :o :o _O- 8)7
Dat zagen wij ook. Vooral als hij wat vol in zijn gezicht is.
  donderdag 6 juli 2023 @ 16:16:15 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209786476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef linebear het volgende:
Mwa, ik zie overeenkomsten, maar een jonge GM is veel mooier en hij droogde duidelijk beter op.
pi_209791905
Ik ben bezig met de mini-serie The Mist, naar een boek van Stephen King.

Producent Harvey Weinstein

Leuk ! :D :')
pi_209792823
Casa Coco - Nederland 2022 AL 1:27 uur | Comedy, Romantisch
Toons uitstapje naar Bonaire om aan zijn problemen te ontsnappen, loopt mis wanneer hij zich realiseert dat een oude vlam van 50 jaar geleden het pension runt.

Fatal Seduction - Zuid-Afrika S01 2023 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Een getrouwde hoogleraar wordt meegesleept in een passionele affaire met een jongere man. Dit brengt een reeks tragedies en verraad aan het licht van haar naasten.

Hack My Home - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Een team van vier designwizards bedenkt ruimtebesparende oplossingen en ingenieuze contrapties om huizen van gezinnen op inventieve manieren te transformeren.

The Out-Laws - VS 2023 16 1:37 uur - Netflix Original | Feelgood
A straight-laced bank manager about to marry the love of his life. When his bank is held up by infamous Ghost Bandits during his wedding week, he believes his future in-laws who just arrived in town, are the infamous Out-Laws.

Seasons - Filipijnen 2023 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Twee beste vrienden hebben een reeks mislukte relaties achter de rug en spreken af samen uitdagingen aan te gaan om de liefde te vinden. Misschien vinden ze die juist bij elkaar.
pi_209793518
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2023 15:38 schreef _Arual_ het volgende:

[..]
Dat zagen wij ook. Vooral als hij wat vol in zijn gezicht is.
Bij dat interview voor het laatste concert vooral :)
pi_209795461
Gossip Girl - VS S01-S06 2012 12 | Boek, Drama
Een groep zeer bevoorrechte leerlingen op een privéschool in Manhattan lijkt met alles weg te komen. Maar een anonieme blogger bekijkt elke stap die ze zetten.
  roze vrijdag 7 juli 2023 @ 17:53:12 #110
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209799410
Docu over Wham! is wel leuk. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_209799929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 17:53 schreef Ama het volgende:
Ja! Zin in. Ga 'm het weekend kijken.
GM O+
pi_209799964
quote:
Echt genoten ervan O+ Eventjes terug in de tijd toen ik nog een schattig bakvisje was en zo erg fan van Wham! :D

Stukje Live Aid zat ik wel zo van: oh die is dood en die is dood -O-
pi_209799999
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt genoten ervan O+ Eventjes terug in de tijd toen ik nog een schattig bakvisje was en zo erg fan van Wham! :D

We moesten voor muziekles een spreekbeurt houden over je favo artiest en dan ook muziekfragmenten laten horen. Een klasgenootje en ik deden het samen over Wham! Zij vertelde dingen over George Michael en ik over Andrew. Ik vond dat een beetje stom, want George Michael was duidelijk de leukste :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze vrijdag 7 juli 2023 @ 19:47:23 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_209800634
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oh ik ben geen fan ofzo. Ik vind alleen hun kerstnummer echt leuk maar ik vind dit soort docus wel interessant. 😊
Your beauty never ever scared me.
pi_209815908
quote:
Ja, maar ik miste wel wat diepgang. Ik vond juist die worsteling van George met z’n seksualiteit interessant en dat was ook relevant voor het einde van Wham!, maar daar werd vluchtig overheen gegaan. Op zich blijft er alsnog een interessante docu over.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_209820494
Een tijd geleden Sex Education aangezet, maar toendertijd kon het me niet zo bekoren. Geen idee waarom eigenlijk. Eergisteren zag ik 'm weer voorbij komen en ik wilde het nog wel een kans geven. Ik zit er nu veel beter in. Erg leuke serie, al een paar keer hard moeten lachen :D Ik las dat binnenkort seizoen 4 uit komt. Leuk!
pi_209823685
Vraagje...is het ook mogelijk om een 'slot' in je abonnement te reserveren/betalen voor iemand die in het buitenland woont?
pi_209824024
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2023 14:24 schreef Fargo het volgende:
Vraagje...is het ook mogelijk om een 'slot' in je abonnement te reserveren/betalen voor iemand die in het buitenland woont?
quote:
Extra leden moeten hun account activeren in hetzelfde land als dat van de accounteigenaar.
https://help.netflix.com/nl/node/123279
pi_209824140
quote:
Duidelijk. Thnx!
pi_209831065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Fascination het volgende:

Ja, maar ik miste wel wat diepgang. Ik vond juist die worsteling van George met z’n seksualiteit interessant en dat was ook relevant voor het einde van Wham!, maar daar werd vluchtig overheen gegaan. Op zich blijft er alsnog een interessante docu over.
Daar ben ik het niet mee eens.
Het einde van Wham was onvermijdelijk omdat GM een veel groter muzikaal talent was en uit moest vliegen.

Fijne docu, het meeste wist ik al, maar fijn om ze het zelf te horen vertellen en de oude beelden nog eens te zien O+
Mooi ook hoe George's vader vertelde hoe hij als een blad aan de boom was omgedraaid wegens succes en trots zijn op zijn zoon.
GM ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')